"laatu" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt

    • ADDING VALUE TO CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT VIA SOCIAL MEDIA : CASE: WENZHOU WANDA CINEMA’S SINA WEIBO 

      Hu, Shuwei (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      As a great invention, social media continues to play an important role of business world. Based on concepts of traditional Customer Relationship Management (CRM), customer value and service quality approach, this thesis ...
    • Alueelliset talousnäkymät 2010-julkaisu julkisyhteisön viestinnän välineenä 

      Koistinen, Kati (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan Alueelliset talousnäkymät-julkaisua julkisyhteisön viestinnän välineenä. Lisäksi selvitetään julkaisun hyödyllisyyttä sen käyttäjien keskuudessa sekä kartoitetaan julkaisun mahdollisia ...
    • Asiakasjohtaminen ja palvelun laatu : case: Eagle Data ky 

      Horto, Mikko (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Teknologian kehittyminen viimeisten vuosikymmenten aikana on antanut yrityksille mahdollisuuden parempaan asiakastietojen saatavuuteen. Asiakassuhteiden seuraaminen on nykyään tarkempaa ja etenkin vanhoihin asiakassuhteisiin ...
    • Asiakasodotusten ja asiakasyhteistyön kohtaaminen sisäasiainhallinnonalan ICT-palveluissa : Case: Hallinnon tietotekniikkakeskus HALTIK 

      Jäppinen, Vesa (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Suomen valtion tuottavuusohjelman tavoitteena on julkisen sektorin tehostaminen. Sisäasiainministeriön alaisuuteen perustettu HALTIK, pyrkii toiminnallaan täyttämään sille asetetut vaatimukset, jotka erityisesti kohdistuvat ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYS JA PALVELUN LAATU 

      Kanervio, Sanna-Kaisa (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia päivittäistavarakaupan K-Supermarket Hyvätuulen asiakastyytyväisyyttä ja yrityksen palvelun laatua, jotta yritys ja sen henkilökunta voisivat kehittää toimintaansa. Teoriaosuudessa ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYS JA YRITYKSEN TOIMINNAN PARANTAMINEN : Case: Kotkan ja Haminan Seudun OP-Kiinteistökeskus 

      Vainio, Elsi (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tutkimuksen toimeksiantajana oli Kotkan ja Haminan Seudun OP-Kiinteistökeskus. Tutkimuksessa pohdittiin asiakastyytyväisyyttä, markkinointia ja palvelun laatua, jotka muodostivat työn viitekehyksen. Empiriassa tutkittiin ...
    • Asiakastyytyväisyys osana yrityksen logistiikkatoimintojen laatua 

      Hiltunen, Lauri (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyö käsittelee suomen suurimman halpakauppaketju Tokmanni Oy:n Mäntsälän keskusvaraston logistiikkatoimintojen kehittämistä laadun kannalta. Tutkimuksen tavoitteena oli hyödyntää asiakasnäkökulmaa ja tätä kautta ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus hotelli Abba Centrum Alicante, Espanja 

      Diyachenko, Maria (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyö tarkastelee asiakastyytyväisyyttä hotelli Abbassa. Tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden mielipiteet ja tyytyväisyys hotellin laitteisiin sekä palveluihin. Tässä työssä vertaillaan heinäkuu-joulukuun 2008 ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS, Kouvolan Pultti Oy 

      Epelä, Matias (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Asiakastyytyväisyyden korkeaa tasoa voidaan pitää välttämättömänä menestyvälle yritystoiminnalle. Yritykset ovat nykyään alkaneet kiinnittämään entistä enemmän huomiota asiakkaisiin ja heidän tarpeidensa tyydyttämiseen. ...
    • Asiakkaiden tyytyväisyys palvelujen toimituksiin : Case: Global Business Call Oy 

      Seppälä, Antti (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tutkimuksen toimeksiantaja oli Global Business Call Oy, joka on Suomen ensimmäisiä IP-pohjaisia palveluoperaattoreita. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää GBC:n asiakkaiden tyytyväisyyttä palveluiden toimituksiin ja ...
    • Esitemateriaalin tuottaminen lastensuojelupalveluiden markkinoinnin editämiseksi 

      Mäkinen, Sanna (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa esitemateriaali Saverola Oy:n sosiaalityöntekijöille suunnattuun esitteeseen. Opinnäytetyön tuotoksena syntyvän esitemateriaalin tavoitteena on tukea Saverola Oy:n markkinointia ja ...
    • HITSAUKSEN LAADUNHALLINNAN KEHITTÄMINEN KONEPAJASSA 

      Yli-Petäys, Marko (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)
      Markkinoiden kansainvälistyessä ja kilpailun kiristyessä on yrityksen tuotettava entistä kehittyneempiä ja laadukkaampia tuotteita. Kansainväliset standardit uusiutuvat aika-ajoin vastaamaan paremmin markkinoiden tarpeita. ...
    • Hoitotarvikejakelun prosessin kuvaus 

      Hasanen, Pirjo (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)
      Hoitotarvikejakelu toimii Kouvolan seudun kansanterveystyön kuntayhtymän järjestämänä Anjalankosken terveysaseman tiloissa. Asiakkaat ovat pitkäaikaissairaita, jotka tarvitsevat hoitotarvikkeita sairautensa hoidossa. ...
    • Improvement of Customer Satisfaction and Service Quality. Case Lassila & Tikanoja Oyj 

      Hassan, Tohid (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      ABSTRACT KYMENLAAKSON AMMATTIKORKEAKOULU University of Applied Sciences International Trade, Kouvola MD TOHID HASSAN Improvement of Service Quality to Achieve Customer Satisfaction in Order to Face Strong ...
    • Julkisten hankintojen kehittäminen ja asiakastyytyväisyyden parantaminen, case Etelä-Karjalan hankintapalvelut 

      Vahvanen, Ville (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä toimeksiantajan, Etelä-Karjalan hankintapalveluiden, asiakkaat olivat tarjottuihin palveluihin. Tulosten avulla Etelä-Karjalan hankintapalvelut voisi kehittää ...
    • Kansityöprojektien organisointi ja ohjaus MS Nordlandialla 

      Auervirta, Vesa (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)
      Projektitoiminnalla pyritään pitämään hallinnassa ainutkertaisia työkokonaisuuksia, joiden tavoitteena on tukea yrityksen strategisia toimintaratkaisuja. Projekteilla on tarkoitus saavuttaa ennalta suunniteltu tavoitetaso ...
    • Kehityskeskustelu työhyvinvoinnin edistäjänä 

      Alastalo, Tarja (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän tutkimuksen päätavoitteena oli selvittää kehityskeskustelun työhyvinvointiin vaikuttavia tekijöitä sekä tuottaa uutta tietoa työelämää varten työhyvinvointia edistävän kehityskeskusteluprosessin sisällön osaamiseen ...
    • KELAN ASIAKASPALVELUPROSESSIN LAADUN ARVIOINTI : Esimerkkitapauksena Kymenlaakson vakuutuspiiri 

      Hyden-Sorsa, Chris-Marie (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tutkimuksessa tarkastellaan Kelan asiakaspalveluprosessin laatua. Tarkoituksena on selvittää, miten Kelan asiakaspalvelussa työskentelevä palveluneuvoja kartoittaa asiakkaan elämäntilanteen ja millaista lisäarvoa hän ...
    • Kiinteistönhoidon laadun kehittäminen 

      Sivula, Jori (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kiinteistönhoitajien ja isännöitsijän mielipiteet kiinteistönhoidon laadun tämänhetkisestä tilasta sekä tarpeista ja motivaatiosta kehittää kiinteistönhoidon laatua. Opinnäytetyön ...
    • Kuljetusyritys Team Niinivirta ay:n asiakkuuksien kehittäminen 

      Kumpunen, Marjo (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi kuljetusyritys Team Niinivirta ay. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kahden elintarvikeyrityksen, Valio Oy:n ja HK Ruokatalo Oy:n, asiakassuhteen tila sekä kehittää näitä ...