"ostokäyttäytyminen" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 1-20 / 65
-
18–29-vuotiaiden ostokäyttäytyminen ja -tottumukset verkkokaupassa : Stockmann Oyj Abp
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia 18–29-vuotiaiden ostokäyttäytymistä ja ostotottumuksia verkkokaupassa. Tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat kohderyhmän varsinaiseen ostopäätökseen ja mitkä ... -
Ammattirakentajien suunnittelupalveluiden hankintapäätökset
(2021)Tässä opinnäytetyössä on tutkittu erilaisten asiakasryhmien ostopäätöskriteereitä suunnittelu- ja konsulttipalveluiden hankinnassa. Suunnittelupalveluilla tarkoitetaan tässä yhteydessä rakentamisen perinteisiä suunnittel ... -
Asiakaspalvelija urheiluväline- ja operaattorialan yrityksen imagon rakentajana
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)Tutkimuksemme päätavoitteena oli saada selville, kuinka asiakaspalvelijan toiminta vaikuttaa yrityksen imagoon ja kuinka ihmiset tekevät koko yritystä koskevia johtopäätöksiä asiakaspalvelutilanteen perusteella. Selvitimme ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus: case: Putkiaivot Oy
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tarkoitus on selvittää Putkiaivot Oy:n yritysasiakkaiden asiakastyytyväisyys ja kehittää parannusehdotuksia. Opinnäytetyön tutkimusongelmana on saada selville asiakkaiden tyytyväisyyden taso ja vastata ... -
Asiakkaan ostokäyttäytymisen muutos ja sen vaikutus kivijalkakauppaan
(2019)Opinnäytetyön tavoitteena on havainnoida ja tutkia mikä on suurin muutos ja mitä lelumyynnin vähittäiskaupan asiakaskulttuurissa on tapahtunut verrattaessa viimeistä reilua kymmentä vuotta. Ala on murroksessa ja yrityksen ... -
Asiakkaan ostopäätökseen vaikuttavat tekijät : case Sotka, Turku
(2020)Asiakkaiden ostopäätösprosessi koostuu viidestä vaiheesta: tarpeen tunnistaminen, tiedon hankinta, vaihtoehtojen vertailu, ostopäätös ja oston jälkeinen käyttäytyminen. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitkä ... -
Asiakkaiden ostoskäyttäytymisen ennustaminen koneoppimisalgoritmilla
(2023)Ostoskäyttäytyminen on osa ostosprosessia, jota voidaan ennustaa käyttämällä koneoppimisalgoritmia. Ymmärtämällä koneoppimista ja ostoskäyttäytymistä saadaan selville mahdollisia ratkaisuja, miten ostoskäyttäytymistä ... -
Asiakkaiden tarpeen kartoittaminen tuotekehityksessä : yritys X
(2022)Opinnäytetyön aiheena on kartoittaa toimeksiantajalle, miten ja minkälaisia menetelmiä käyttäen asiakastarpeet saadaan selvitettyä tuotekehitystä varten. Opinnäytetyössä selvitettiin toimeksiantajan tilanne, miten he ... -
Asiakkuudenhallinta : case: Naantalin Musiikkijuhlat
(Turun ammattikorkeakoulu, 2009)Tässä opinnäytetyössä on selvitetty Naantalin Musiikkijuhlien asiakasprofiilia, markkinointikeinojen tehokkuutta ja kamarimusiikkiyleisön ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyön toimeksiantajana on Naantalin ... -
B2B-asiakkaan tarpeiden kartoittaminen rautakaupan kiinnitystarvikkeiden myynnissä
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää B2B-asiakkaan ostamiseen vaikuttavia asioita kiinnitystarvikkeita rautakaupasta ostaessa. Teoriaosuuden luku syventyy kiinnitystarvikkeiden myyntiin vaikuttaviin tekijöihin. ... -
B2B-asiakkaiden sitouttaminen retail-myyntikanavassa : case Hilti
(2023)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakassitoutumiseen vaikuttavia tekijöitä ja löytää kehitysehdotuksia työn toimeksiantajayrityksenä toimivalle Hilti (Suomi) Oy:lle, jotta pienten B2B-asiakkaiden sitoutumista ... -
Bränditutkimus: Trustpilot : asiakasarvostelujen vaikutus kuluttajien ostokäyttäytymiseen ja brändimielikuviin
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää millainen tunnettuus Trustpilotilla on Suomessa ja minkälaisia mielikuvia heihin yrityksenä liitetään. Samalla kartoitan sitä, hyödyntävätkö suomalaiset verkossa toimivia ... -
Brändiuskollisuuden siirtyminen äidiltä tyttärelle : äidin kuluttamisen vaikutus tyttären ostokäyttäytymiseen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Kuluttajien brändiuskollisuus on yrityksille elintärkeä asia. Brändiuskollisuus on kuluttajan henkilökohtaista, syvää sitoutumista brändiin ja se ohjaa hänen ostokäyttäytymistään. Brändiuskollisuus auttaa yrityksiä pärjäämään ... -
Buying processes of language and communication training : case: Language Centre of Turku University of Applied Sciences
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)The purpose of this thesis is to study the buying processes of client organizations of the Language Centre of Turku University of Applied Sciences (TUAS) as they purchase language and communication training. The aim is to ... -
Consumer behavior and buying profile in the Wooden Housing Industry in France
(Turun ammattikorkeakoulu, 2010)In our modern and actual societies, topics about the protection of the environment and ecological commitment are omnipresent. More and more people feel concern about these environmental issues and a lot of alternatives are ... -
Consumer behaviour towards sustainable clothing industry among young adults in Southwest Finland
(2020)Tässä tutkimuksessa selvitetään nuorten aikuisten kuluttakäyttäytymistä kestäviä vaatteita kohtaan Varsinais-Suomessa. Tämän tutkimuksen päämotivaatio on tarjota luotettavaa tietoa paikallisille kestävän kehityksen ... -
Differences in selling B2B and B2C markets : sales psychology and customer experience
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)This thesis handles the differences between selling in the business market and the consumer market in general and from the aspect of sales psychology. Selling has changed radically in the recent years and salespeople must ... -
Digiajan vaikutukset aikakauslehtien myyntiin
(2020)Tämän opinnäytetyön tavoiteena oli selvittää, miten digiaika on vaikuttanut aikakauslehtien myyntiin. Työssä keskitytään kaupallisiin aikakauslehtiin, sekä niitä kustantavien mediatalojen toimintaan. Aihe on kiinnostava, ... -
Factors contributing to the buying decision of pc and video games : and their weight in the buying decision process
(Turun ammattikorkeakoulu, 2010)This thesis deals with video and PC game industry and player’s buying behavior. The subject is mirrored via marketing and other different factors that contribute to the buying process of PC and video games. These factors ... -
Feet-brändin kehittäminen kuluttajakyselyn avulla
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kotimaista Feet-juoksujalkinebrändiä kuluttajakyselyn avulla. Feet on suhteellisen tuore brändi ja Feetin kuudes toimintavuosi on alkanut 2021. Feetin tuotteita myydään vain ...