"markkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)

    • Asiakaskunnan odotukset case Compass Group 

      Kovanen, Simo-Petteri (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena on saavuttaa syvempi tietämys Compass Group ravintoloiden asiakaskunnan odotuksista, toiveista ja käyttäytymisestä. Asiakaskunta määrittää pääsääntöisesti sen, mitä ravintolan tuotevalikoimaan voi ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brändimielikuva ja sen positio kilpailijakentällä asiakkaiden näkökulmasta: Case Peurunka 

      Mokkila, Jaana; Seppänen, Milla (2023)
      Opinnäytetyössä tutkittiin toimeksiantajayrityksenä toimivan kylpylähotelli Peurungan brändimielikuvaa ja sen positiota neljän vahvimman kilpailevan kylpylähotellin kesken. Tavoitteena oli selvittää tämänhetkinen ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Digimarkkinoinnin kehittäminen, Case: Kepit Systems Oy 

      Autio, Tuomas (2022)
      Kepit Systems Oy:llä oli tarve kehittää omaa digitaalista markkinointiaan. Opinnäytetyö toteutettiin kehittämistutkimuksena toimeksiantajalle. Kehittämistehtävänä opinnäytetyössä oli selvittää digitaalisen markkinoinnin ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Kuluttajien mielikuvat verkkokaupan kehittämisessä 

      Jokinen, Iida (2021)
      Tutkimuksen tavoitteena oli kehittää toimeksiantajan verkkokauppaa kuluttajien mielikuvien pohjalta. Tutkimuksen tehtävänä oli selvittää, mitä mielikuvia kuluttajilla on verkkokaupasta, millainen brändi-imago verkkokaupalla ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Kulutustuotteen tuoteportfolion strateginen kehittäminen 

      Carlson, Olivia (2023)
      Opinnäytetyössä tutkittiin kulutustuotteen tuoteportfolion kehittämistä strategisesta näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaisilla strategisilla toimenpiteillä kuluttajabrändin tuoteportfoliota tulisi ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Markkinoinnin automaation käyttöönotto kansainvälistyvässä kasvuyhtiössä 

      Anniina, Ruhberg (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää valmis markkinoinnin automaatiojärjestelmä kansainvälistyvälle kasvuyhtiölle, joka kehittää ja myy pikalatausratkaisuja B2B-markkinassa. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Markkinointisuunnitelma case: Sukututkija Helminen 

      Helminen, Jesse (2023)
      Liiketalouden opiskelija Jesse Helminen teki opinnäytetyön markkinointisuunnitelmasta sukututkija Pasi Helmiselle. Jesse Helminen selvitti opinnäytetyössään sitä, että millä tavalla ja missä voi tehdä pienellä alalla ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Markkinointisuunnitelma Case: Yritys X 

      Elomaa, Rasmus (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia markkinointisuunnitelma toimeksiantajalle. Tarkoituksena oli luoda selkeä ja yhdenmukainen kokonaisuus, jotta yrityksen markkinointi olisi mahdollisimman tehokasta ja yksiselitteistä. ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Mikä tekee Jyväskylästä matkailukohteen? 

      Mäkikangas, Inka; Mustonen, Veera (2022)
      Vetovoimatekijät ja hyvä markkinointi matkailussa on tärkeää. Tieto myös omasta asiakaskunnasta ja asiakasprofiilin laatiminen on tärkeä osa hyvää matkailumarkkinointia. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miksi ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • SaaS-ohjelmiston markkinointi Skillwell Oy:lle 

      Tuomela, Vili (2023)
      Digitaalinen markkinointi on alati muuttuva ja kehittyvä markkinoinnin prosessi. Digitalisaation kehittyessä digitaalisen markkinoinnin tärkeys yritysten ja organisaatioiden liiketoiminnalle on kasvanut valtavasti. Modernissa ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Sisältöformaattien toimivuus Suomessa Facebookin maksetussa mainonnassa brändin tunnettuus-tavoitteella : case: Kurio Oy 

      Tuominen, Mikko (2022)
      Kurio Oy on tehnyt maksettua mainontaa Facebookissa jo useamman vuoden ajan ja se on ollut heidän yksi pääkanavansa markkinoinnissa alusta alkaen. Markkinointia on tehty Facebookissa erittäin paljon ja monipuolisesti ja ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Verkon hyödyntäminen sijoitusasuntojen myynnissä 

      Rautiainen, Juho (2022)
      Verkosta voi tilata nykyään melkein mitä tahansa. Sijoitusasuntoja on kuitenkin melko vähän verkossa saatavilla julkisesti. Tutkimuksessa pyrittiin selvittämään, miksi sijoitusasuntoja ei löydy paljoa verkosta ja mitä hyötyä ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Videomarkkinointi - videontoistopalveluissa mainonta perinteisen TV-mainonnan haastajana 

      Joonas, Pekkala (2021)
      Työssä tutkittiin TV-mainonnan sekä videontoistopalveluissa harjoitettavan videomainonnan kannattavuutta uusien internetin välityksellä toimivien alustojen noustessa laajaan suosioon. Tavoitteena oli tutkia mainittuja ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Virtuaalinen todellisuus osana markkinointia 

      Huttunen, Teemu (2023)
      Tässä tutkimuksessa keskitytään virtuaalisen todellisuuden markkinointimahdollisuuksiin. Tutkimus perustuu aiempiin tutkimuksiin, internetlähteisiin ja teemahaastatteluun. Tutkimus koostuu teoriaosuudesta, teemahaastattelusta, ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Yrityksen X palveluiden tuotteistaminen 

      Harkiola, Tomi (2023)
      Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä toimeksiantajayrityksen X kanssa. Tutkimuksen ydinproduktina oli suunnitella ja innovoida yksittäinen palvelutuote tuotteistamisprosessin avulla, joka huomioi yhtenäisesti kaikkien ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad