- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 2931-2950 / 17630
-
F157
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)Ympärilläni on seinät, maalarinvalkoiset, ne ovat suorassa. Tarinan päähenkilön, Juhan, seinät ovat maalarinvalkoiset, hänen seinällään on Mona Lisan kuva, vinossa. Juha on ristiriitainen hahmo joka pohtii omaa ... -
Facebook marketing : what do users think of it?
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)The Internet is part of our daily lives, has been for decades in continuously increasing proportion and continues inevitably on the same path. We use it for getting information, entertainment, shopping, in our work and ... -
Facebook marketing for a direct selling company
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)The purpose of the thesis was to provide recommendations for how the studied company could improve their Facebook marketing activities. The company was the Danish subsidiary of an multinational direct selling company of ... -
Facebook yrityksen työkaluna : case Hyvinvoiva Salo -messut
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)Tämä opinnäytetyö käsittelee Facebookin käyttöä yrityksen näkökulmasta. Opinnäytetyö toimii oppaana Facebookin käyttöönottoa harkitsevalle yritykselle. Se vastaa kysymyksiin, mitä tarvitaan Facebook-sivun luomiseen, miten ... -
Facebook- ja Instagram-markkinoinnin kehittäminen : case: Kauneushoitola Pikkufiini
(2023)Opinnäytetyössä laadittiin Kauneushoitola Pikkufiinille ajantasaiset ostajaprofiilit, räätälöity somemarkkinoinnin vuosikello Facebook- ja Instagram -markkinoinnille. Työhön kuului myös yritysesittelyvideon tuottaminen, ... -
Facebook-kampanjan suunnittelu verkkosivupalveluiden markkinoinnissa : case: Digitoimisto Muutu
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä Digitoimisto Muutulle Facebook-kampanjaan suunnitelma ja visuaaliset toteutukset mainoksille. Kampanjan suunnitelman tarkoituksena oli tukea yrityksen brändiä ja verkkosivupalvelujen ... -
Facebook-mainonnan nykytila mainonnan suunnittelijan näkökulmasta
(2022)Tämä opinnäytetyö käsittelee sitä, miten Facebook-mainonta on vuosien saatossa kehittynyt ja mitä mainonnan suunnittelijan tulee ottaa huomioon suunnitellessaan mainontaa Facebookiin. Työssä perehdytään Facebook-mainonnan ... -
Facebook-mainonnan optimointi
(2020)Tämän opinnäytetyön aiheena on Facebook-mainonnan optimointi ja tavoitteena on selvittää miten Motonetin tulisi tehdä Facebook-mainontaa, jotta sille asetetut tavoitteet saadaan täytettyä. Tärkeimmäksi tavoitteeksi asetettiin ... -
Facebook-markkinoinnin tehostaminen : case Dressing Mimia 2012
(Turun ammattikorkeakoulu, 2013)Tutkimus keskittyy sosiaaliseen mediaan ja erityisesti sen suurimpaan yhteisöpalveluun Facebookiin. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää millaisia keinoja käyttäen case-kohteen Facebook-markkinointia voitaisiin tehostaa. ... -
Facebook-markkinointi : strategia, tavoitteet ja mittaaminen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)Tässä opinnäyteyössä keskiössä on Facebook-markkinoinnin mittaaminen sekä Facebook Insights -palvelua että Facebookista saatavaa taulukkomuotoista dataa käyttäen. Facebook-markkinoinnissa keskitytään liian usein lähinnä ... -
Facebook-pelin suunnittelu ja toteutus
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)Tässä työssä suunniteltiin ja toteutettiin ulkoilun erikoisliikkeelle, Partiovaruste Oy:lle, Facebook-peli nimeltä "Millainen ulkoilija olet?". Pelin tarkoitus oli Partiovaruste Oy:n verkkokaupan, Scandinavian Outdoor ... -
Facebook-yhteisöpalvelun hyödyntäminen yrityksen markkinointiviestinnässä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miksi yritysten olisi kannattavaa olla Facebook-yhteisöpalvelussa ja millaisia keinoja niillä on käytössään Facebook-palvelussa markkinoidessaan. Opinnäytetyössä rakennettiin ... -
Facebookin hyödyntäminen elokuvien markkinoinnissa : case Napapiirin sankarit ja Vares-elokuvat ; Yleisölle avoimien seminaarien viestintäsuunnitelma : case MIMO - Moving In, Moving On! Application of art based methods to social and youth Wwrk -hankkeen seminaarit
(Turun ammattikorkeakoulu, 2011)KIRJALLINEN OPINNÄYTETYÖ/Kirjallinen opinnäytetyöni käsittelee Facebookin hyödyntämistä elokuvien markkinoinnissa. Tavoitteenani on selvittää millä tavoin Facebookia voi hyödyntää sekä mitä vaaditaan, jotta Facebookin ... -
Facebookin hyödyntäminen palvelun lanseerauksessa : case PakuAjoon -pakettiauton vuokrauspalvelu
(2023)Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Yritys X:lle, joka on juuri lanseerannut uuden pakettiauton vuokrauspalvelun. Tavoitteena oli saada yrityksen Facebook-sivulle näkyvyyttä ja kasvattaa brändin tunnettuutta, sekä tavoittaa ... -
Facebookin hyödyntäminen Salon aikuislukion tiedottamisessa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Salon aikuislukio, jonka Facebookin käyttöön tiedotusvälineenä työ keskittyy. Opinnäytetyön tavoitteena on tarkentaa Facebookin roolia Salon aikuislukion viestintäkanavana sekä ... -
Facebookin soveltuvuus projektinhallinnan työvälineeksi
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millä tavoin ja missä määrin Facebookia tai vastaavaa sosiaalisen median palvelua tulee käyttää projektinhallinnassa. Opiskelijat käyttävät projekteissaan Facebookia ... -
Facebookista potkua uuden yrityksen starttiin! : case Luontaishoitola Aromatar
(Turun ammattikorkeakoulu, 2012)Facebook on nykyään kiinteä osa yritysten markkinointia. Enää ei pohdita sitä kannattaako Facebookissa olla mukana, vaan lähinnä sitä millä keinoilla yrityksen kannattaa siellä olla. Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, ... -
Factors Affecting the B2B eCommerce Purchasing in Scandinavia : buyer’s perspective
(2021)B2B eCommerce evolves rapid pace as new technology emerges and the B2B buyers are getting more demanding with higher customer experience requirements. The industry is getting recover from the extreme interruption caused ... -
Factors affecting training effectiveness at Suning.com : an employees' perspective
(2020)Training is effective when recently trained employees understand the requirements of their job better and can apply the skills and knowledge what they learned into their day-to-day work activities. The current study sought ... -
Factors catalyzing widescale adoption of solar technologies : market analysis for Masar
(Turun ammattikorkeakoulu, 2016)The world is undergoing a massive climate crisis: In 2015, record high temperatures occurred, millions of refugees have left their homelands due to poverty, weak crop yields and civil war, and hostile politics are at the ...