"asiakastyytyväisyys" - Selaus asiasanan mukaan Kymenlaakson ammattikorkeakoulu

    • Asiakasjohtaminen ja palvelun laatu : case: Eagle Data ky 

      Horto, Mikko (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Teknologian kehittyminen viimeisten vuosikymmenten aikana on antanut yrityksille mahdollisuuden parempaan asiakastietojen saatavuuteen. Asiakassuhteiden seuraaminen on nykyään tarkempaa ja etenkin vanhoihin asiakassuhteisiin ...
    • Asiakaslähtöinen kyselytutkimus ennaltaehkäisevän vanhustyön terveystapaamisista Haminassa 

      Ahlholm, Miia (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa, miten tyytyväisiä haminalaiset ikäihmiset ovat ikäihmisten neuvolatoiminnan terveystapaamisiin. Tutkimuksen lähtökohtana oli selvittää tyytyväisyyttä neuvolatoiminnalle ...
    • Asiakasodotusten ja asiakasyhteistyön kohtaaminen sisäasiainhallinnonalan ICT-palveluissa : Case: Hallinnon tietotekniikkakeskus HALTIK 

      Jäppinen, Vesa (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Suomen valtion tuottavuusohjelman tavoitteena on julkisen sektorin tehostaminen. Sisäasiainministeriön alaisuuteen perustettu HALTIK, pyrkii toiminnallaan täyttämään sille asetetut vaatimukset, jotka erityisesti kohdistuvat ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYS JA PALVELUN LAATU 

      Kanervio, Sanna-Kaisa (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia päivittäistavarakaupan K-Supermarket Hyvätuulen asiakastyytyväisyyttä ja yrityksen palvelun laatua, jotta yritys ja sen henkilökunta voisivat kehittää toimintaansa. Teoriaosuudessa ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYS JA YRITYKSEN TOIMINNAN PARANTAMINEN : Case: Kotkan ja Haminan Seudun OP-Kiinteistökeskus 

      Vainio, Elsi (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tutkimuksen toimeksiantajana oli Kotkan ja Haminan Seudun OP-Kiinteistökeskus. Tutkimuksessa pohdittiin asiakastyytyväisyyttä, markkinointia ja palvelun laatua, jotka muodostivat työn viitekehyksen. Empiriassa tutkittiin ...
    • Asiakastyytyväisyys Kouvolan oppisopimuskoulutuksen toimintaan 

      Villman, Irina (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää Kouvolan oppisopimuskoulutuksen asiakastyytyväisyyttä sekä sitä, miten mahdolliset tyytymättömyyden kohteet voi tyydyttää oppisopimustoimiston, oppilaitoksen ja työpaikan puolelta. ...
    • Asiakastyytyväisyys osana yrityksen logistiikkatoimintojen laatua 

      Hiltunen, Lauri (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyö käsittelee suomen suurimman halpakauppaketju Tokmanni Oy:n Mäntsälän keskusvaraston logistiikkatoimintojen kehittämistä laadun kannalta. Tutkimuksen tavoitteena oli hyödyntää asiakasnäkökulmaa ja tätä kautta ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely Kouvolan kaupungin yhteispalvelupisteissä 

      Lintinen-Hietaniemi, Satu (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyö käsittelee Kouvolan kaupungin kuuden yhteispalvelun käyttäjien asiakastyytyväisyyttä. Asiakastyytyväisyystutkimuksen tavoitteena oli selvittää Kouvolan alueella vuonna 2009 tapahtuneen kuntaliitoksen myötä ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely: Case Parturi-kampaamo Taicatukka 

      Åke, Noora (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tutkimuksen aiheena oli asiakastyytyväisyyskysely Parturi-kampaamo Taicatukalle. Parturi-kampaamo sijaitsee Kotkassa. Tutkimuksen tavoitteena oli saada selville parturi-kampaamon asiakkaiden tyytyväisyys sen palveluihin ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : Case: Rauta-Prisma 

      Hämäläinen, Katja (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän tutkimuksen kohteena oli Kouvolan Prisman rauta-osasto, Rauta-Prisma, joka kuuluu Osuuskauppa Ympäristöön. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat tämänhetkiseen asiakaspalveluun, ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : Kotka Maretarium Oy, Meripuoti 

      Tohmo, Heidi (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan asiakkaiden ostokäyttäytymistä Kotka Maretarium Oy:n matkamuistomyymälässä. Tutkimuksen tarkoituksena on kerätä tietoa asiakkaiden asenteista, mielipiteistä ja kokemuksista sekä havaintoja ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS CASE ALKO PRISMA KOUVOLA 

      Bäckman, Riku (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Asiakkaalla on aina yrityksen tuotteista ja palveluista mielikuvia ja odotuksia. Asiakas on tyytyväinen tai tyytymätön, riippuen siitä vastaako hänen saamansa palvelu tai tuote hänen mielikuviinsa, jotka hänellä on. ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus hotelli Abba Centrum Alicante, Espanja 

      Diyachenko, Maria (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyö tarkastelee asiakastyytyväisyyttä hotelli Abbassa. Tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden mielipiteet ja tyytyväisyys hotellin laitteisiin sekä palveluihin. Tässä työssä vertaillaan heinäkuu-joulukuun 2008 ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS, Kouvolan Pultti Oy 

      Epelä, Matias (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Asiakastyytyväisyyden korkeaa tasoa voidaan pitää välttämättömänä menestyvälle yritystoiminnalle. Yritykset ovat nykyään alkaneet kiinnittämään entistä enemmän huomiota asiakkaisiin ja heidän tarpeidensa tyydyttämiseen. ...
    • CUSTOMER SATISFACTION RESEARCH OF JINHUA MAOYANG KNITTING CO., LTD 

      Zhong, Chunxia (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Customer satisfaction is closely connected with a company’s success possibility now and in the future. It is acknowledged that with higher customer satisfaction level, a company could retain its customers maximally and ...
    • Handbook for sales departments in international business, case: SOL 

      Haahtela, Kari (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Acquisition of new customers is a demanding process for both time and resources. In addition to certain features required in the sales work detailed instructions are needed in order to implement the sales efficiently and ...
    • Improvement of Customer Satisfaction and Service Quality. Case Lassila & Tikanoja Oyj 

      Hassan, Tohid (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      ABSTRACT KYMENLAAKSON AMMATTIKORKEAKOULU University of Applied Sciences International Trade, Kouvola MD TOHID HASSAN Improvement of Service Quality to Achieve Customer Satisfaction in Order to Face Strong ...
    • Julkisten hankintojen kehittäminen ja asiakastyytyväisyyden parantaminen, case Etelä-Karjalan hankintapalvelut 

      Vahvanen, Ville (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä toimeksiantajan, Etelä-Karjalan hankintapalveluiden, asiakkaat olivat tarjottuihin palveluihin. Tulosten avulla Etelä-Karjalan hankintapalvelut voisi kehittää ...
    • KODINKONEVÄHITTÄISKAUPAN PALVELUN KEHITTÄMINEN CASE: NISKANEN OY 

      Pekkarinen, Maiju (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Palvelu ja erityisesti hyvä palvelu koetaan erittäin tavoiteltavaksi arvoksi. Hyvä palvelu on erittäin oleellinen osa yrityksen toiminnan tuottamaa lisäarvoa ja toimii hyvänä kilpailuetuna markkinoilla. Palvelut ovat ...
    • Kohti kilpailukykyä : case: Perheniemen evankelinen opisto 

      Juhola, Anne (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Perheniemen evankelinen opisto tarjoaa kristilliseen uskoon perustuvia koulutuspalveluja ja niihin liittyviä oheispalveluja yksityishenkilöille ja yritysyhteistyökumppaneilleen. Työn tarkoituksena oli tutkia, miten opiston ...