"laatu" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 1-20 / 160
-
12-kanavaisen lepo EKG:n laadukas rekisteröintitekniikka -dvd
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyön tavoitteena oli EKG-rekisteröintitekniikan laadun varmistaminen. Opinnäytetyö on tehty tuotekehitysprojektina, näkökulmana 12-kanavaisen lepo EKG:n rekisteröinti aikuiselle potilaalle. Opinnäytetyö koostuu ... -
1980-luvun rivitalon kosteustekninen tarkastelu
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyössä perehdyttiin 1980-luvulla rakennetun rivitalon peruskorjaukseen ja siihen johtaneisiin syihin kosteudenkestävyyden näkökulmasta. Työssä tarkasteltiin myös pientalojen uudisrakentamisen teknisen laadun ... -
Asemalypsyn neuvontatyökalun kehittäminen
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön tarve syntyi Maitotila 2020 -projektin puitteissa lypsyasematiloilla havaituista ongelmista hallita lypsyyn käytettyä työaikaa ja tuottaa samalla laadukasta maitoa. Toimeksinantajana työlle oli Pohjolan Maito. ... -
Asiakaslähtöisyys radiografiatyössä potilaan silmin: Asiakkaiden kokemuksia asiakaslähtöisyydestä kuvantamistutkimukseen tulevan potilaan hoitopolulla.
(2021)Asiakaslähtöisyyttä hoitotyössä on tutkittu paljon, mutta tutkimus on kuitenkin pääasiassa keskittynyt asiakaslähtöisyyteen hoitajan näkökulmasta. Halusimme tutkia asiakaslähtöisyyttä kuvantamistutkimuksissa asiantuntijoiden ... -
Asiakaspalautteella kohti laadukkaampaa ensihoitoa : Ensihoidon asiakaspalautteen vastaanottamis- ja käsittelylomake Oulu-Koillismaan pelastuslaitokselle
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Oulun seudun ammattikorkeakoulu Ensihoidon koulutusohjelma Tekijä: Tuohino, Tiina Opinnäytetyön nimi: Asiakaspalautteella kohti laadukkaampaa ensihoitoa – Ensihoidon asiakaspalautteen vastaanottamis- ja käsittelylomake ... -
Asiakaspalveluprosessin parantaminen : Case AEL
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön kohdeyrityksenä on koulutusorganisaatio AEL. Opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa ja mallintaa kohdeyrityksen asiakaspalveluprosessia raportoinnin ja dokumentaation osalta toimittaessa yhteistyössä ulkoisten ... -
Asiakastyytyväisyyden mittaamisen kehittäminen osana vuokrataloyhtiön palvelu-uudistusta
(2020)Opinnäytetyön toimeksiantaja on Sivakka, joka on Oulun alueen suurin vuokrataloyhtiö. Yritys uudisti palveluitaan ja otti käyttöönsä uuden monikanavaisen kontaktinhallintajärjestelmän, minkä myötä asiakastyytyväisyyden ... -
Asiakastyytyväisyys Pohjois-Karjalan pelastuslaitoksen ensihoitopalvelussa
(2021)Asiakastyytyväisyyden säännöllisellä mittaamisella saadaan tietoa, jonka avulla on mahdollista parantaa organisaation tuottamaa laatua hoitotilanteissa, oppia jo entuudestaan hyvästä toiminnasta sekä olla asiakkaiden kanssa ... -
ASIAKASTYYTYVÄISYYSKYSELY VAMMAISPALVELULAIN MUKAISISTA TAKSIPALVELUISTA KUNNASSA X
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, millainen saatavuus vammaispalvelulain mukaisilla taksipalveluilla on eräässä Suomen kunnassa ja kuinka palvelua voitaisiin mahdollisesti kehittää. Opinnäytetyön toimeksiantaja ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus ja palvelun laadun kehittäminen Oulun Värisilmään
(2021)Opinnäytetyön aiheena oli tehdä asiakastyytyväisyystutkimus toimeksiantaja Oulun Värisilmän yritysasiakkaille. Värisilmä on rakentamisen ja remontoinnin erikoistavarakauppa, joka myy pintamateriaaleja, kuten maaleja, ... -
Asiakkaiden odotukset ja kokemukset aktiviteettipuiston palveluista : Case SuperPark Oulu
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön aiheena on tutkimus SuperPark Oulun asiakkaiden odotuksista ja kokemuksista yrityksen tarjoamista palveluista. SuperPark on toukokuussa 2014 Ouluun avattu koko perheelle suunnattu sisäaktiviteettipuisto. ... -
Asiantuntijan osaamisen kehittäminen Lean Six Sigma -menetelmällä
(2023)Opinnäytetyössä käsiteltiin asiantuntijan osaamisen kehittämistä keskisuuressa suomalaisessa yrityksessä. Erityisesti tutkittiin, kuinka perehdytys- ja pätevöintiprosessia voidaan kehittää Lean-menetelmällä. Nykyinen ... -
Asuinkerrostalon rakennetyyppien ja detaljien tuotteistaminen
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Rakennetyypit ja detaljit ovat periaateratkaisuja, jotka antavat suunnitteluprosessille lähtötietoja ja ohjaavat rakentamista hyvään loppulaatuun. Pitkälle kehitetyt valmiit rakennetyypit ja detaljit helpottavat suunnittelijan ... -
Asuntorakentamisen laadunvarmistus tahtituotannossa
(2023)Rakennusalan yksi tämän hetken tärkeimpiä trendejä on tahtirakentaminen, jolla on haettu läpimenoajan lyhentämistä. Jatkuvan läpimenoajan lyhentämisen yhdeksi esteeksi on muodostunut virheiden määrä, joiden vuoksi virheitä ... -
B2B asiakastyytyväisyystutkimuksen suunnittelu
(2023)Aihe valikoitui yhteistyössä opinnäytetyön toimeksiantajan kanssa. Presteel ei ole koskaan järjestänyt asiakastyytyväisyystutkimusta asiakkailleen ja siitä syystä yritys halusi valmiin suunnitelman sen toteuttamiseksi. ... -
Betonikiviainesten hallinta
(2023)Kiviaineksen osuus betonissa on suuri, joten kiviainesten hallinta on tärkeässä roolissa valmisbetoniyrityksissä. Betonissa käytettävästä kiviaineksesta löytyy tietoa lähinnä sen laatuvaatimuksista ja eri testausmenetelmistä. ... -
Briketöinnin laadun kehittäminen
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyö tehtiin Rautaruukki Oyj:n Raahen briketöintilaitokselle. Tehtaalla syntyviä sekundäärisiä raaka-aineita alettiin kierrättää briketöintilaitoksella vuonna 2012, kun sintraamon toiminta oli lopetettu. Korkea ... -
Chat-palvelun kehittäminen Espoon neuvolatoiminnassa: tutkimuksellinen kehittämistyö tunnisteisen chat-palvelun asiakas- ja palvelukokemuksesta
(2023)Digitalisaation myötä potilas- ja asiakaskäyttöön suunnatut sähköiset terveyspalvelut ovat lisääntyneet perinteisten palveluiden rinnalla ja parhaimmillaan ne sujuvoittavat asiakkaan palveluprosessia edistäen hoitoon pääsyä. ... -
Deko-Talon rakentamisen työ- ja toimintaohjeet
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Laadukas omakotitalo on asiakkaan toiveiden muuttamista tarpeiksi. Onnistuakseen se vaatii hyvän suunnittelun, onnistuneen johtamisen ja huolellisen toteutuksen. Rakennustyömaalla työn laadukkaan lopputuloksen esteenä on ... -
Eläinklinikan laboratorion akkreditointiprosessi ISO 17025:2017 ja ISO 9001:2015
(2023)Eläinklinikoille ei ole laissa asetettuja vaatimuksia siitä, miten toimintaa täytyy seurata ja kehittää. Asetettujen lakien ja muiden säädösten kautta toimintaa on ohjattu, mutta viitekehyksiä tai standardeja esimerkiksi ...