"asiakkaat" - Selaus asiasanan mukaan Kymenlaakson ammattikorkeakoulu

    • ADDING VALUE TO CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT VIA SOCIAL MEDIA : CASE: WENZHOU WANDA CINEMA’S SINA WEIBO 

      Hu, Shuwei (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      As a great invention, social media continues to play an important role of business world. Based on concepts of traditional Customer Relationship Management (CRM), customer value and service quality approach, this thesis ...
    • ASIAKASTYYTYVÄISYYSTUTKIMUS, Kouvolan Pultti Oy 

      Epelä, Matias (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Asiakastyytyväisyyden korkeaa tasoa voidaan pitää välttämättömänä menestyvälle yritystoiminnalle. Yritykset ovat nykyään alkaneet kiinnittämään entistä enemmän huomiota asiakkaisiin ja heidän tarpeidensa tyydyttämiseen. ...
    • ENSIHOITOPALVELUN ASIAKKAAN AVUN TARVE 15D:LLÄ MITATTUNA 

      Tolonen, Marko (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tutkimuksessa kartoitetaan ensihoitopalvelun kohtaaman asiakkaan avun tarvetta 15D- elämänlaatumittarilla. Tutkimuksessa selvitettiin asiakkaiden avun tarvetta mittarin viidellätoista eri osa-alueella: liikuntakyky, näkö, ...
    • Heinolan kaupungin kotihoidon tiimivastaavien kokemuksia eettisistä kysymyksistä vanhustyössä 

      Virtanen, Päivi (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyössä kuvaillaan Heinolan kaupungin kotihoidon tiimivastaavien kokemuksia eettisistä kysymyksistä vanhustyössä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää tiimivastaavien kokemuksia eettisissä ongelmatilanteissa ja ...
    • MARIMEKKO/BOULEVARD OY:N JALKAUTTAMISSUUNNITELMA KAUPPAKESKUS VETURIIN 

      Okka, Minna (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli laatia jalkauttamissuunnitelma Kouvolan kauppa-keskus Veturissa sijaitsevalle Marimekko-myymälälle, joka avattiin syyskuussa 2012. Koska myymäläkonsepti oli alueella uusi, oli mielenkiintoista ...
    • Markkinointitutkimus Entisöinti ja Erikoismaalaus Ajanpatinalle ja Verhoomo Jouhevalle 

      Viantie, Lauri (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämä markkinointitutkimus on tehty metsä- ja puutalouden markkinoinnin opinnäyte-työnä. Opinnäytetyön tarkoituksena on ollut selvittää Entisöinti ja Erikoismaalaus Ajanpatinan ja Verhoomo Jouhevan asiakastyytyväisyyttä, ...
    • Ravintolamaailma ostoskärryjä käyttävän asiakkaan ehdoilla 

      Pasanen, Krista (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on ollut suunnitella ja kehittää Ravintolamaail-massa ostoskärryineen asioiville Market-asiakkaille heidän asiakastarpeitaan vastaava ratkaisu asioinnin helpottamiseksi ja nopeuttamiseksi. ...
    • SAWCENTER - YRITYSRYHMÄN ASIAKKAIDEN TYYTYVÄISYYS 

      Tirkkonen, Tero (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämä markkinointitutkimus on tehty metsä- ja puutalouden markkinoinnin opinnäyte- työnä. Opinnäytetyön tarkoituksena on ollut tutkia Sawcenter – yritysryhmän asiak- kaiden mielipiteitä yhtiöstä. Toisena osana työtä on ...
    • Sosiaalisen median hyödyntäminen asiakkaan sitouttamisessa 

      Paldán, Sara (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten toimeksiantajan yhteisöpalvelu saadaan aktiiviseen käyttöön ja miten sitä voidaan hyödyntää asiakkaiden sitouttamisessa. Tavoitteiden saavuttamiseksi empiirisessä osuudessa ...
    • Talouspalvelukeskuksen asiakastyytyväisyystutkimus - Kouvolan kaupunki 

      Ranne, Jonna (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Kouvolan kaupungin Talouspalvelukeskuksen asiakastyytyväisyyden odotusarvot ja tämänhetkinen tyytyväisyyden taso sekä löytää kehityskohteita, joilla tyytyväisyyttä voitaisiin ...
    • Työ- ja elinkeinohallinnon sähköiset palvelut henkilöasiakkaan näkökulmasta Lappeenrannan työ- ja elinkeinotoimistossa 

      Liiri, Anu (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Sähköiset palvelut ovat lisääntyneet kaikessa asioinnissa, ja niiden määrä tulee edelleen lisääntymään eri toimijoilla. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia työhallinnon henkilö-asiakkaiden kokemuksia ja mielipiteitä ...
    • Winning back lost customers - Oy Beweship Ab 

      Nykänen, Johanna (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      The objective of this research was to find out what Beweship can do to win back lost customers. For finding the actions to succeed in customer win-back it is essential to investigate reasons that have caused the customer ...
    • Yksityiset metsänomistajat metsäpalveluiden käyttäjinä 

      Niiranen, Tiina (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tässä opinnäytetyössä tutkitaan yksityisiä metsänomistajia metsäpalveluiden käyttäjinä. Tutkimuksen tavoitteena oli saada tietoa yksityisistä metsänomistajista sekä asiakaskuntana että palveluiden markkinoinnin kohderyhmänä. ...