"yrityskuva" - Selaus asiasanan mukaan Metropolia Ammattikorkeakoulu

    • CateringCeitaan Intenet-sivuston värimaailma 

      Hurmerinta, Karolina (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytteessä selvitettiin millä tavalla värejä voi parhaalla tavalla hyödyntää Internet-sivuston suunnittelussa. Opinnäytteessä suunniteltiin CateringCeidas-nimisen catering-yrityksen Internet-sivuston visuaalinen ...
    • Graafisen suunnittelijan rooli ympäristömyötäisessä suunnittelussa 

      Kortelainen, Tuuli (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tutkimuksellisena osiona käsiteltiin graafisen suunnittelijan roolia kestävän suunnittelun näkökulmasta. Tutkimuksessa selvitettiin, mitä ympäristömyötäinen graafinen suunnittelu merkitsee ja käytiin läpi sen ...
    • Graafit vuosikertomuksessa : teorian ja käytännön kohtaaminen graafisessa suunnittelussa 

      Paasila, Tiina (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyöni aiheena on graafit vuosikertomuksessa. Käsittelen teorian ja käytännön kohtaamista painetun vuosikertomuksen työprosessissa. Halusin perehtyä graafien tekemiseen syvemmin ja selvittää, mikä niiden suunnittelussa ...
    • Hakukoneoptimoinnin huomioiminen osana internetsivuston visuaalista suunnittelua : Case: Lightway Oy 

      Kirjavainen, Helmi (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyöni toiminnallisena osana oli suunnitella yritysilme Lightway Oy:lle. Lightway Oy kehittää uudenlaista menetelmää lentämiseen, asumiseen ja uusiutuvan energia tuottamiseen. Osana yritysilmettä luotavan ...
    • How does employer branding increase employee retention? 

      Suikkanen, Eveliina (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)
      The aim of this study was to determine how Employer Branding influences Employee Retention. A further aim was to study the concepts of employer branding, branding activites and retention and how they are linked to one ...
    • Karhulan Silmäaseman uudistussuunnitelma 

      Kokkola, Sini; Nevala, Pilvi-Maaria; Patosaari, Meri (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyömme tarkoituksena oli tutkia, kuinka Karhulan Silmäasemalle suunnittelemamme uusi houkuttelevampi visuaalinen ilme vaikuttaisi asiakkaiden mielipiteisiin liiketilasta. Pyrimme tekemään suunnitelman visuaalisesta ...
    • Kilpailijoista erottuvan yritysilmeen suunnittelu isännöintitoimisto Ykkös-Isännöinnille 

      Teitto, Marianna (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyöni aihe on kilpailijoista erottuvan yritysilmeen luominen isännöintitoimisto Ykkös-Isännöinnille. Yritys tuottaa isännöinti- ja kirjanpitopalveluja asunto-osakeyhtiöille sekä liikekiinteistöille Lappeenrannassa. ...
    • Kirjaimen tunnistettavuus : Burned Serif -kirjaintyyppi ravintola Somalle 

      Kavander, Arthur (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee kirjaintyypin suunnittelun toteutusta. Teoriaosuudessa perehdytään kirjainmuodon tunnistettavuuteen liityviin seikkoihin ja kerrotaan miten niitä asioita noudattaen saa parhaan mahdollisen ...
    • Kuumaa & kylmää : Yritysilmeen uudistaminen LVI-alan yritykselle 

      Åberg, Susanna (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)
      Perehdyn opinnäytetyössäni yritysilmeen uudistamiseen, erityisesti tapauksessa, jossa asiakkaana on LVI-alan yritys. Kerron, mitä pitää ottaa huomioon, kun asiakkaana ovat juuri insinöörit. Monia työn johtopäätöksiä voidaan ...
    • Kuvitus osana yrityksen visuaalista ilmettä 

      Purontaus, Iiris (2022)
      Opinnäytetyö tutkii, miten kuvitusta luodaan osana yrityksen visuaalista identiteettiä. Tavoitteena on selkeyttää eri yritysidentiteettien tapoja toimia ja miten yrityksen arvot tai tarinat tuodaan esiin kuvituksen avulla. ...
    • Luomisprosessi graafisessa suunnittelussa 

      Tarvainen, Johanna (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyöni tarkoituksena on tutkia graafisen suunnitteluprosessin rajotteiden vaikutusta suunnittelijan luovuuteen ja luomisprosessiin. Suunnittelen opinnäytetyössäni visuaalisen ilmeen helsinkiäiselle kuvaajia ja ...
    • Millainen vaikutus Jodel-keskusteluilla on työnantajamielikuvaan? 

      Ihaksinen, Noora (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen vaikutus Jodel-keskusteluilla on työnantajamielikuvaan. Tutkimuksen kohderyhmänä oli 16–30-vuotiaat sovelluksen nykyiset tai entiset käyttäjät, joilla on jakaa ...
    • Ohjeistus visuaalisen ilmeen luomiseen : Kauneushoitola Saija Kuki 

      Tuominen, Asta (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa Kauneushoitola Saija Kuki nimiselle yksityisyritykselle yhtenäinen yritysilme. Päätavoitteena oli luoda yrityksen imagoa ja arvoa kuvaava visuaalinen linja, ...
    • Sisäinen työnantajakuva : Yritys X 

      Haapamäki, Meeri (2021)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan, yritys X:n, sisäisen työnantajakuvan nykytila eli henkilöstön kokemus työnantajasta. Selvityksen kohderyhmänä oli Helsingin toimistossa assistentin tehtävissä ...
    • Tunnuksen suunnittelu oppimisen näkökulmasta 

      Lindström, Stephanie (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)
      Työ on kirjallisuuspohjainen opinnäytetyö, joka käsittelee tunnuksen suunnittelua op-pimisen näkökulmasta. Työ tarkastelee vaihe vaiheelta mitä kaikkea vaiheita kuuluu tun-nuksen suunnitteluprosessiin. Työssä kiinnitetään ...
    • Työnantajakuvan kehittäminen 

      Sillman, Sofia (2021)
      Työnantajakuva on tärkeä osa nykyajan ja tulevaisuuden työelämää, jossa hyvistä työntekijöistä kilpaillaan. Kilpailu koskettaa oikeastaan jokaista toimialaa. Tämä opinnäytetyö tehtiin syksyn 2020 ja kevään 2021 aikana. ...
    • Työnantajamielikuvan kehitys: Case Vincit Oy. 

      Hassan, Amin (2020)
      Tämän kehittämishankkeisen opinnäytetyön päätavoitteena oli selvittää kohdeyrityksen sisäisen ja ulkoisen työnantajamielikuvan nykytila sekä kohderyhmän työnhakukäyttäytyminen. Kohderyhmäksi opinnäytetyössä valikoitui ...
    • Työnantajamielikuvan rakentaminen sosiaalisessa mediassa: Case yritys X 

      Aalto, Emilia (2021)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli työnantajamielikuvan rakentaminen sosiaalisessa mediassa. Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona suomalaiselle IT-alan yritykselle X, ja sen tavoitteena oli kehittää viestintää yrityksen ...
    • Ulkoinen työnantajakuva rekrytointiprosessissa: Oy Pohjolan Liikenne Ab 

      Koirikivi, Riikka (2022)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajayhtiön eli Oy Pohjolan Liikenne Ab:n ulkoisen työnantajakuvan nykytila työnhakijoiden näkökulmasta. Lisäksi tarkoituksena oli selvittää, oliko Tampereen ...
    • Verkko-oppimisympäristö yritysilmeen ja yritysviestinnän osana : CASE: Keskinäinen vakuutusyhtiö Fennia 

      Boije, Petra (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämä opinnäytetyö tarkastelee verkko-oppimisympäristöä osana yritysilmettä ja yrityksen sisäistä viestintää. Opinnäytetyön tarkoitus on viestinnän ja design managementin teorioita hyödyntäen pohtia, miten yrityksen ...