"brändit" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)

    • Brändimielikuvan kehittäminen henkilöstökyselyn avulla 

      Hynninen, Reetta (2023)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli henkilöstökyselyn avulla selvittää Venetelakka Ramstedt Oy:n tavoite- ja brändimielikuva. Yrityksen ongelmana oli markkinointiviestinnän ja siihen käytettävien resurssien vähäisyys. ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Brändin merkitys urheilevien nuorten ostopäätöksissä 

      Kuutsa, Juho (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mikä on brändin merkitys nuorten kuluttajien ostopäätöksissä. Toimeksiantaja yritys on aina panostanut markkinointiin, mutta nyt he ovat alkaneet tarkastelemaan markkinointistrategiaansa ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Bränditeot : tarinankertojista tekijöiksi 

      Aatola, Emmi (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena on tarkastella bränditekoja ja selvittää, mitä ne ovat, mistä ne kumpuavat ja miksi niitä jopa odotetaan nykypäivän brändeiltä. Aihetta tutkitaan kirjalähteen ja monipuolisten verkkoaineistojen ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Houkutteleva työnantaja : mitä työpaikkailmoitukset kertovat ja mitä työnhakijat odottavat? 

      Sarola, Johanna (2022)
      Työn tavoitteena oli selvittää Turun AMK:n ja YAMK:n liiketalouden ja hallinnon eri ikäisten opiskelijoiden näkemys houkuttelevasta työnantajasta ja koronan mahdollista vaikutusta näkemyksiin houkuttelevasta työnantajasta. ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Käsityöläisen brändi : visuaalinen ilme ja viestintä sosiaalisessa mediassa 

      Vohlakari, Jenni (2023)
      Opinnäytetyöni keskittyy käsityöläisen visuaalisen ilmeen luomiseen sekä sosiaalisen median viestintään niin visuaalisuuden kuin sisällöntuotannon näkökulmasta. Opinnäytetyössäni tutkin käsityöalojen viestintää sosiaalisessa ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • LinkedIn-mainonnan suunnitelma Lexus Raision brändin tunnettuuden kasvattamiseksi 

      Nenonen, Jonna; Teräs, Linda (2024)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle, Lexus Raisiolle, LinkedIn-mainonnan suunnitelma, perustaa yritykselle mainostili LinkedIniin sekä toteuttaa esimerkkinä mainoskampanja Lexus Raision brändin tunnettuuden ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Markkinoinnin suunnittelu julisteiden verkkokaupalle 

      Aitio, Tilda-Serafina (2023)
      Verkkokauppojen kilpailu on kovaa, joten joukosta erottautuminen on yrityksen elinehto. Markkinoinnin onnistunut toteuttaminen muiden liiketoimien ohella on hankalaa, varsinkin kun yrityksen resurssit ovat rajalliset. ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Markkinointistrategian johtaminen 

      Kaski, Joni; Sairanen, Emil (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka aloittava yritys voisi saada rakennettua markkinointistrategian. Tavoitteena oli myös selvittää, miten yritys pystyy jatkuvasti kehittämään strategiaa, joten tästä työstä ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Sponsoroinnin merkitys urheilussa 

      Gadid, Amaar (2024)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää sekä perehtyä sponsorointiin urheilussa organisaatiotasolla. Työssä kerrotaan lukijalle, mitä sponsorointi terminä on, mitä hyötyjä ja haittoja siitä on sekä sponsorointiprosessista ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Visuaalisuuden tärkeys videomainosta suunniteltaessa 

      Hakala, Melina (2023)
      Videomainonnan suosio kasvaa koko ajan ja kehittyvän teknologian rinnalla se on mainonnan muoto, jonka kanssa saadaan luotua minkä tahansa näköinen mainos. Videomainonnan suunnittelu on prosessi, johon kuuluu monta ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad