"digitaalinen markkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)

    • Digimarkkinoinnin kehittäminen, Case: Kepit Systems Oy 

      Autio, Tuomas (2022)
      Kepit Systems Oy:llä oli tarve kehittää omaa digitaalista markkinointiaan. Opinnäytetyö toteutettiin kehittämistutkimuksena toimeksiantajalle. Kehittämistehtävänä opinnäytetyössä oli selvittää digitaalisen markkinoinnin ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma: koirapalvelut Sanna Ketomäki 

      Nykänen, Laura (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa tutkimuksellisena kehittämistyönä digitaalisen markkinoinnin suunnitelma toimintansa alkutaipaleella olevalle koirapalveluja tarjoavalle pienyrittäjälle. Yritykselle ei ennestään ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Markkinoinnin automaation käyttöönotto kansainvälistyvässä kasvuyhtiössä 

      Anniina, Ruhberg (2022)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää valmis markkinoinnin automaatiojärjestelmä kansainvälistyvälle kasvuyhtiölle, joka kehittää ja myy pikalatausratkaisuja B2B-markkinassa. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Markkinointisuunnitelma case: Sukututkija Helminen 

      Helminen, Jesse (2023)
      Liiketalouden opiskelija Jesse Helminen teki opinnäytetyön markkinointisuunnitelmasta sukututkija Pasi Helmiselle. Jesse Helminen selvitti opinnäytetyössään sitä, että millä tavalla ja missä voi tehdä pienellä alalla ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • SaaS-ohjelmiston markkinointi Skillwell Oy:lle 

      Tuomela, Vili (2023)
      Digitaalinen markkinointi on alati muuttuva ja kehittyvä markkinoinnin prosessi. Digitalisaation kehittyessä digitaalisen markkinoinnin tärkeys yritysten ja organisaatioiden liiketoiminnalle on kasvanut valtavasti. Modernissa ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Sisältöformaattien toimivuus Suomessa Facebookin maksetussa mainonnassa brändin tunnettuus-tavoitteella : case: Kurio Oy 

      Tuominen, Mikko (2022)
      Kurio Oy on tehnyt maksettua mainontaa Facebookissa jo useamman vuoden ajan ja se on ollut heidän yksi pääkanavansa markkinoinnissa alusta alkaen. Markkinointia on tehty Facebookissa erittäin paljon ja monipuolisesti ja ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Verkon hyödyntäminen sijoitusasuntojen myynnissä 

      Rautiainen, Juho (2022)
      Verkosta voi tilata nykyään melkein mitä tahansa. Sijoitusasuntoja on kuitenkin melko vähän verkossa saatavilla julkisesti. Tutkimuksessa pyrittiin selvittämään, miksi sijoitusasuntoja ei löydy paljoa verkosta ja mitä hyötyä ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Virtuaalinen todellisuus osana markkinointia 

      Huttunen, Teemu (2023)
      Tässä tutkimuksessa keskitytään virtuaalisen todellisuuden markkinointimahdollisuuksiin. Tutkimus perustuu aiempiin tutkimuksiin, internetlähteisiin ja teemahaastatteluun. Tutkimus koostuu teoriaosuudesta, teemahaastattelusta, ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad