"yritysmarkkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Metropolia Ammattikorkeakoulu

    • 3D-ohjelmiston soveltamisen vaikutukset työvaatetuksen myyntiin ja markkinointiin 

      Kuronen, Hulda (2024)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitä mahdollisuuksia ja potentiaalisia vaikutuksia 3D-ohjelmiston käyttöönotolla on työvaatteiden myyntiin ja markkinointiin. Opinnäytetyössä myös selvitettiin ja verrattiin ...
    • Asiakaspersoonat teollisuuden toimialalla 

      Turkka-Puolitaival, Suvi (2022)
      Tässä kehittämishankkeen tyyppisessä opinnäytetyössä, oli tarkoituksena käsitellä asiakaspersoonien käyttöä markkinoinnin työkaluina teollisuuden alalla yrityksen näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, mitä asiakaspersoonat ...
    • B2B-asiantuntijayritys ja sosiaalinen media 

      Sahlman, Katriina (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten B2B-asiantuntijayritykset toimivat sosiaalisessa mediassa, miten ne hyödyntävät sitä palvelujensa ja brändinsä markkinointiin sekä lopulta liiketoimintansa edistämiseen ...
    • Brand Management in Business-to-Business Context : Relational Perspective 

      Siponen, Jere (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)
      It is a common belief among managers that branding is only useful in Business-to-Consumer markets and not in Business-to-Business. These managers think that the Busi-ness-to-Business rational and unemotional buying ...
    • Brändi-identiteetin ja brändi-imagon vastaavuus : case: Yritys X 

      Hyvönen, Krista (2022)
      Tämä tutkimustyyppinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona yritys X:lle. Yritys X on kiinteistötekniikan alalla toimiva B2B-palveluyritys. Työn tarkoituksena oli selvittää, millaisia mielikuvia yritys X:n asiakkailla ja ...
    • Global Account Management : The art of managing international key accounts 

      Weber, Sebastian (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)
      This bachelor thesis aims at analyzing Global Account Management as an instrument for handling global business-to-business relationships between supplier and buyer. The challenges and critical success factors within Global ...
    • JAMKin palvelut kansainvälistyville yrityksille 

      Karjalainen, Mari (2021)
      Opinnäyte työ käsitteli Jyväskylän ammattikorkeakoulun liiketalouden yksikön palveluiden kehittämistä kansainvälistyville yrityksille. Opinnäytetyön tavoitteena oli asiakaslähtöisten palveluiden kehittäminen kansainvälistyville ...
    • Kansainvälinen asiakashankinta videotuotantoyrityksessä: case: Király Production Oy 

      Laakkonen, Erika; Lagus, Jesse (2023)
      Toteutimme opinnäytetyömme tapaustutkimuksena, ja työn tilaajana toimi Király Production Oy. Király on videoiden jälkituotantoon erikoistunut yritys, jonka päätuote on asiakkaan toiveiden mukainen valmis video. Opinnäytetyön ...
    • LinkedIn-kohdentaminen datan ja analytiikan avulla 

      Toivanen, Angelika (2022)
      Tämän opinnäytetyön tyyppi on kehittämishanke, jonka toimeksiantajana toimii HR-teknologia-alan yritys Talentech AB FI Filial. Kehityshankkeen tarkoituksena on löytää oikeat kohdentamistavat LinkedIn-markkinoinnissa ...
    • Selvitys Yritys X:n verkkopalvelun käyttökokemuksesta 

      Kainulainen, Anna (2020)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajayrityksen verkkopalvelun käyttökokemusta sen asiakkaiden näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaat kokevat olemassa olevan verkkopalvelun, onko se ...
    • Sisältömarkkinointiopas B2B-yritykselle 

      Eirikkä, Vilma (2021)
      Tämä toiminnallinen opinnäytetyö koostuu opinnäytetyöraportista ja oppaasta. Tämä opinnäytetyön aikana luodaan opas sisältömarkkinoinnin aloittamiseen. Opas tehdään elektroniikka-alan yritykselle, joka toimii lähinnä ...
    • Sosiaalinen media business to business -markkinoinnissa 

      Eskelinen, Mervi (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyö käsittelee sosiaalisen median käyttöä business to business -markkinoinnissa. Sosiaalista mediaa tarkastellaan kirjallisuuden, verkkolähteiden ja kirjoittajan omien kokemuksien ja näkemyksien pohjalta. Sosiaalisen ...
    • Sosiaalisen median strategia : tapaus Nitro 

      Varjoranta, Sara (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)
      Työssä esitetään sosiaalisen median strategia digitaalisen markkinoinnin toimisto Nitrolle. Työssä käsitellään sosiaalista mediaa, markkinointia sosiaalisessa mediassa ja sosiaalisen median käyttöä liiketoiminnallisten ...
    • Toimintamalli pienyrityksen uusasiakashankinnalle maksuttoman LinkedIn-markkinoinnin avulla 

      Ruuskanen, Simo (2023)
      Moni pienyritys painii verrattain vaatimattomilla markkinointiresursseilla ulkomaisia kilpailijoita vastaan. Siksi ymmärrys markkinointityökalujen hyödyntämisestä ja valitun strategian tehokkuudesta on tärkeää. Etenkin ...
    • Vapaan kentän teatteriryhmien vientiä edistävän markkinoinnin kehittämishanke : tapaus Theaterszene Europa 

      Nyman, Hanna (Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia suunnitelma vapaan kentän teatteriryhmien vientiä edistävän markkinoinnin kehittämiseksi. Tapausesimerkkinä käytettiin Kölnissä keväällä 2010 järjestetty Theaterszene Europa ...