"yritysmarkkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Metropolia Ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-15 / 15
-
3D-ohjelmiston soveltamisen vaikutukset työvaatetuksen myyntiin ja markkinointiin
(2024)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitä mahdollisuuksia ja potentiaalisia vaikutuksia 3D-ohjelmiston käyttöönotolla on työvaatteiden myyntiin ja markkinointiin. Opinnäytetyössä myös selvitettiin ja verrattiin ... -
Asiakaspersoonat teollisuuden toimialalla
(2022)Tässä kehittämishankkeen tyyppisessä opinnäytetyössä, oli tarkoituksena käsitellä asiakaspersoonien käyttöä markkinoinnin työkaluina teollisuuden alalla yrityksen näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, mitä asiakaspersoonat ... -
B2B-asiantuntijayritys ja sosiaalinen media
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten B2B-asiantuntijayritykset toimivat sosiaalisessa mediassa, miten ne hyödyntävät sitä palvelujensa ja brändinsä markkinointiin sekä lopulta liiketoimintansa edistämiseen ... -
Brand Management in Business-to-Business Context : Relational Perspective
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)It is a common belief among managers that branding is only useful in Business-to-Consumer markets and not in Business-to-Business. These managers think that the Busi-ness-to-Business rational and unemotional buying ... -
Brändi-identiteetin ja brändi-imagon vastaavuus : case: Yritys X
(2022)Tämä tutkimustyyppinen opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona yritys X:lle. Yritys X on kiinteistötekniikan alalla toimiva B2B-palveluyritys. Työn tarkoituksena oli selvittää, millaisia mielikuvia yritys X:n asiakkailla ja ... -
Global Account Management : The art of managing international key accounts
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2012)This bachelor thesis aims at analyzing Global Account Management as an instrument for handling global business-to-business relationships between supplier and buyer. The challenges and critical success factors within Global ... -
JAMKin palvelut kansainvälistyville yrityksille
(2021)Opinnäyte työ käsitteli Jyväskylän ammattikorkeakoulun liiketalouden yksikön palveluiden kehittämistä kansainvälistyville yrityksille. Opinnäytetyön tavoitteena oli asiakaslähtöisten palveluiden kehittäminen kansainvälistyville ... -
Kansainvälinen asiakashankinta videotuotantoyrityksessä: case: Király Production Oy
(2023)Toteutimme opinnäytetyömme tapaustutkimuksena, ja työn tilaajana toimi Király Production Oy. Király on videoiden jälkituotantoon erikoistunut yritys, jonka päätuote on asiakkaan toiveiden mukainen valmis video. Opinnäytetyön ... -
LinkedIn-kohdentaminen datan ja analytiikan avulla
(2022)Tämän opinnäytetyön tyyppi on kehittämishanke, jonka toimeksiantajana toimii HR-teknologia-alan yritys Talentech AB FI Filial. Kehityshankkeen tarkoituksena on löytää oikeat kohdentamistavat LinkedIn-markkinoinnissa ... -
Selvitys Yritys X:n verkkopalvelun käyttökokemuksesta
(2020)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää toimeksiantajayrityksen verkkopalvelun käyttökokemusta sen asiakkaiden näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, miten asiakkaat kokevat olemassa olevan verkkopalvelun, onko se ... -
Sisältömarkkinointiopas B2B-yritykselle
(2021)Tämä toiminnallinen opinnäytetyö koostuu opinnäytetyöraportista ja oppaasta. Tämä opinnäytetyön aikana luodaan opas sisältömarkkinoinnin aloittamiseen. Opas tehdään elektroniikka-alan yritykselle, joka toimii lähinnä ... -
Sosiaalinen media business to business -markkinoinnissa
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyö käsittelee sosiaalisen median käyttöä business to business -markkinoinnissa. Sosiaalista mediaa tarkastellaan kirjallisuuden, verkkolähteiden ja kirjoittajan omien kokemuksien ja näkemyksien pohjalta. Sosiaalisen ... -
Sosiaalisen median strategia : tapaus Nitro
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2010)Työssä esitetään sosiaalisen median strategia digitaalisen markkinoinnin toimisto Nitrolle. Työssä käsitellään sosiaalista mediaa, markkinointia sosiaalisessa mediassa ja sosiaalisen median käyttöä liiketoiminnallisten ... -
Toimintamalli pienyrityksen uusasiakashankinnalle maksuttoman LinkedIn-markkinoinnin avulla
(2023)Moni pienyritys painii verrattain vaatimattomilla markkinointiresursseilla ulkomaisia kilpailijoita vastaan. Siksi ymmärrys markkinointityökalujen hyödyntämisestä ja valitun strategian tehokkuudesta on tärkeää. Etenkin ... -
Vapaan kentän teatteriryhmien vientiä edistävän markkinoinnin kehittämishanke : tapaus Theaterszene Europa
(Metropolia Ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli laatia suunnitelma vapaan kentän teatteriryhmien vientiä edistävän markkinoinnin kehittämiseksi. Tapausesimerkkinä käytettiin Kölnissä keväällä 2010 järjestetty Theaterszene Europa ...