"Facebook" - Selaus asiasanan mukaan LAB-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-17 / 17
-
Aikuisten ryhmäliikuntatuntien livestriimaus : alustamahdollisuudet, luvat ja välineet
(2021)Työssä tutkittiin aikuisten ryhmäliikuntatuntien livestriimausta ja sitä, minkälaisia alustoja siihen on olemassa ja mitä lupia ja välineitä livestriimaus vaatii. Käytännössä tämä toteutettiin tekemällä lukuisia livestriimauksia ... -
Aloittavan yrityksen markkinointitoimenpiteet sosiaalisessa mediassa
(2022)Työn tavoitteena oli toteuttaa aloittavalle yritykselle sosiaalisen median markkinointi toimenpiteitä. Työ toteutettiin toiminnallisena työnä toimeksiantaja yritykselle. Teoria osuudessa työssä käsitellään yleisellä ... -
Brändin tunnettuuden kehittäminen sosiaalisessa mediassa kahden kuukauden ajanjaksolla : aerosoli- ja maalivalmistajalle
(2022)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ja tavoitteena oli kehittää toimeksiantaja yrityksen sosiaalisen median tilejä, sekä edistää brändin tunnettuutta. Toimeksiantajan sosiaalisen median markkinoinnista oli uupunut autenttisuus ... -
Development of a social media marketing plan : case company: Vendace Beauty
(2023)The purpose of the study was to create a functional social media marketing plan for the case company. The study was carried out in cooperation with the case company Vendace Beauty. The case company did not have a previous ... -
Digimarkkinointisuunnitelma Gimara Oy:lle
(2022)Opinnäytetyö tehtiin tarkoituksena kehittää kohdeyrityksen digimarkkinointia. Tavoitteena oli luoda toimiva digimarkkinointisuunnitelma, joka vastaa toimeksiantajan tarpeita. Opinnäytetyön teoriaosuudessa selvitetään ... -
Digitaalinenmarkkinointisuunnitelma : Case Väänälän Puutyö Ky
(2020)Tämä opinnäytetyö on tehty puusepän toimialan ikkunoita ja ovia valmistavalle Väänälän Puutyö Ky:lle. Tavoitteena oli tehdä facebook markkinointisuunnitelma Väänälän Puutyölle ja kehittää verkkosivuja. Opinnäytetyön ... -
Digitaalisen markkinoinnin vuosikello
(2022)Opinnäytetyö kertoo, kuinka tehdään digitaalisen markkinoinnin vuosikello sekä mitä kanavia kannattaa valita digitaalisen markkinoinnin tekemiseen. Työn tarkoitus oli selvittää, kuinka tehdään hyvää digitaalista markkinointia ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Digityökirja: Tiekartta digitalisaatioon
LAB-ammattikorkeakoulun julkaisusarja, osa 40 (LAB-ammattikorkeakoulu, 2022)Digitaalisuus vyöryy elämäämme kiihtyvällä vauhdilla. Se vaikuttaa niin yksittäisten kuluttajien päätöksentekoon kuin yritysten toimintaan. Muutoksen nopeus yhdistettynä arvaamattomiin toimintaympäristön muutoksiin luo ... -
Efficient Real Estate Marketing in Social media : Case: Kiinteistömaailma Asuntolaune
(2020)Social media has become a defining pillar in the modern cultural landscape and has an essential presence in digital marketing practices. The efficiency of social media marketing could be the difference maker in a businesses’ ... -
Kuvateemojen A/B testaaminen Google Display- ja Facebook-mainonnassa : case: Menestystarinat Oy
(2023)Opinnäytetyön aiheena oli testata kolmea eri kuvateemaa Google Display- ja Facebook-mainonnassa. Testissä olivat Menestystarinoiden käytetyimmät kuvateemat markkinoinnissa eli oma kuva, kuvapankkikuva ja piirroskuva. Testi ... -
Mikroyrityksien markkinoinnin ongelmat : kuinka kehittää mikroyrityksien markkinointia
(2023)Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa kuinka mikroyritysten markkinointia voisi kehittää. Työn tarkoituksena on syventää mikroyrittäjien tietämystä markkinoinnista ja kuinka sitä voidaan tehdä helposti ja pienellä ... -
Some suunnitelmalliseksi: Sosiaalisen median opas Päijät-Hämeen urheiluseuroille
(2020)Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia sosiaalisen median opas lahtelaisille urheiluseuroille. Ajatus opinnäytetyöstä syntyi Lahden Ammattikorkeakoulun Tapah-tumaväylän opintojen kautta. Osa opinnoista ... -
Somemarkkinoinnin kehittäminen : case Itä-Hämeen Matkailuyhdistys
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Itä-Hämeen Matkailuyhdistyksen sosiaalisen median markkinointia orgaanisen näkyvyyden keinoin. Työ toteutettiin, koska toimeksiantajalla oli tarve kehittää sosiaalisen median toimintaansa ... -
Sosiaalisen median hyödyntäminen ja kehittämien suomalaisten jalkapalloseurojen markkinoinnissa
(2024)Sosiaalinen media kasvaa markkinointikanavana koko ajan ja se on nykypäivänä yrityksille todella tärkeä kanava. Sosiaalisen median avulla yritykset pystyvät kohdentamaan markkinointiaan kohdeyleisölle paremmin, kuin ... -
Sosiaalisen median kanavat markkinoinnin työkaluna : Pauter Oy
(2023)Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona lappeenrantalaiselle työvaatteisiin erikoistuneelle yritykselle nimeltä Pauter Oy. Työn tavoitteena oli luoda ymmärrettävä kokonaisuus sosiaalisen median markkinoinnista oppaan ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Sosiaalisen median strategia
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa toimeksiantajalle, Rukakeskus Oy:lle selkeä ja tavoitteellinen sosiaalisen median strategia, joka tukee jatkossa yrityksen liiketoiminnallisia tavoitteita sekä ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Sosiaalisen median suunnitelma Lahden kaupungin tapahtumapalveluille
(2022)Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Lahden kaupungin tapahtumapalveluille. Työ tavoitteena oli luoda sosiaalisen median suunnitelma tapahtumapalveluiden tarpeiden mukaan. Suunnitelmassa määritellään hyödylliset kanavat, ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad