- Selaus nimekkeen mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 2276-2295 / 5484
-
L5-tilannejohtamisen kehittäminen ensihoitopalvelussa simulaatiokoulutuksen avulla
(2020)Opinnäytetyö oli työelämälähtöinen kehittämisprosessi, jonka tarkoituksena oli selvittää, millaisia käsityksiä perus- ja hoitotason ensihoitajilla on tilannejohtamistoiminnasta. Tarkoituksena oli saatujen tutkimustulosten ... -
LA-KATTOHUOLTO OY:N ASIAKASHANKINNAN KEINOJEN ANALYSOINTIA
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2015)Opinnäytetyön toimeksiantaja on LA-Kattohuolto Oy. Yritys on valtakunnallisesti toimiva tiili-, mineriitti- ja huopakattojen huoltoihin erikoistunut yritys. Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia seitsemän eri asiakashan ... -
Laadukas asiakaspalvelu kilpailuetuna : Pienkoneosasto J. Kärkkäinen Oy
(Centria-ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2015)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, mitkä tekijät vaikuttavat asiakaspalvelutilanteen laadukkuuteen ja luoda J. Kärkkäinen Oy:n pienkoneosastolle toimintaohje laadukkaan asiakaspalvelutilanteen luomiseen. Aihe rajattiin ... -
Laadukas mentorointiprosessi
(2022)Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää mentoroinnin työkirja, joka tukisi tulevaisuudessa alkavia mentorointisuhteita. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Nordea Bank Oyj. Aihe työlle nousi työelämän todellisesta tarpeesta ... -
Laadukasta tukea työelämään : erityisen tuen opiskelijoiden työelämässä oppimisen sujuvat käytänteet Riverian hyvinvointi ja terveys -tulosalueella
(2024)Laadukasta tukea työelämään -opinnäytetyöllä on tarkoitus selvittää niitä toimenpiteitä, joilla erityisen tuen opiskelijoiden ammatillisen osaamisen hankkiminen etenee opiskelijan ja tutkinnon perusteiden tavoitteiden ... -
LAADUKKUUTTA ASIAKASKOHTAAMISIIN : Case: Ajanvarausasiakkaiden palveluprosessi Pyhälaakson Osuuspankissa
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2013)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli Pyhälaakson Osuuspankki. Tavoitteena oli tutkia millaisia käsityksiä ajanvaranneilla asiakkailla oli asiakaskohtaamisesta konttorissa. Asiakkaan tyytyväisyyden tutkiminen on elintärkeää ... -
Laadun- ja potilasturvallisuuden hallinnan suunnitelma ensihoitopalveluun
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tarkoitus oli luoda laadun- ja potilasturvallisuuden hallinnan suunnitelma Jokilaaksojen pelastuslaitoksen ensihoitopalveluun. Laadun- ja potilasturvallisuuden hallinnan suunnitelman tavoitteena on arvioida ... -
Laadunhallinnan kehittäminen seurakunnassa : Case Vasa svenska församling
(2019)Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Vaasan ruotsalaiseen seurakuntaan tasapainotettu tuloskortti ja siihen liittyvä laadunhallinnan vertailuanalyysilomake eri työalojen henkilöstön käyttöön. Opinnäytetyön tarkoitus oli 1. ... -
Laadunhallinta pk-yrityksissä : ISO 9001:2008
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää hyötyvätkö pienet ja keskisuuret yritykset laatustandardi ISO 9001:2008:n avulla kehitetystä laadunhallintajärjestelmästä ja millä lailla. Tutkimuskysymyksenä oli miten yritykset ... -
Laadunhallintajärjestelmän uudistaminen : ISO 9001:2015 - standardi
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyössä on käsitelty palveluita tuottavan yrityksen laadunhallintajärjestelmän uudistusprojektia. Yrityksen vanha ISO 9001:2008 – standardin mukainen laatukäsikirja päivitettiin ISO 9001:2015 – standardin vaatimusten ... -
LAADUNJOHTAMISJÄRJESTELMÄ PIENYRITYKSELLE SFS EN ISO 9001 STANDARDIN MUKAAN : Laatukäsikirja LVI-SUUNNITTELU POHJOLA OY:lle
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2013)Opinnäytetyön toimeksiantaja LVI-Suunnittelu Pohjola Oy suunnittelee ja toimittaa LVI-suunnitelmia valtiolle, yrityksille ja kotitalouksille Suomessa ja naapurimaihin. Opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa yritykselle ... -
Laaduntuottokyvyn parantaminen : Kohti laadukasta lean-tuotantoa
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli ylivieskalainen yritys Camtronic Oy. Tavoitteena oli luoda kehitysideoita laaduntuottokyvyn parantamiseen tuotannossa. Työn teoriaosioissa tarkasteltiin lean-toimintastrategiaa ja sen ... -
LAADUNVALVONNAN KEHITTÄMINEN PIENPANIMOLLA
(Centria-ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Iso-Kallan panimo. Yrityksenä Iso-Kallan panimo on melko uusi, jonka takia heillä ei ole vielä vakiintuneita laadunvalvonta menetelmiä. Aikaisemmin he ovat lähettäneet näytteitään ... -
Laadunvalvonnan työkalut : Oy Kokkolan Latera Ab:n laadunvalvontatyökalujen kehittäminen
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyön keskeisimpänä tavoitteena oli luoda kohdeorganisaatiossa käytettävän laatujärjestelmän rinnalle toimiva ja käytäntöä tukevat laadun mittarit. Työ toteutettiin tiiviissä yhteistyössä kohdeyrityksen johtoryhmän ... -
LAAJAN MAADOITUSJÄRJESTELMÄN TODENTAMINEN JA DOKUMENTOINTI KENET OY:N JAKELUVERKOSSA
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2013)Tämä insinöörityö tehtiin KENET Oy:n tarpeisiin. Aiheena työssä oli laajan maadoitusjärjestelmän todentaminen ja dokumentointi KENET Oy:n verkossa. Työn tarkoituksena oli selventää laajan maadoitusjärjestelmän asettamia ... -
Laatu tehostetun palveluasumisen järjestämisen ja tuottamisen palveluketjussa
(Centria ammattikorkeakoulu (Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu), 2014)Tämä opinnäytetyö lähti siitä ajatuksesta, että kunnan ja palveluntuottajien yhteistyön vahvistaminen helpottaisi tuottamaan tehostetussa palveluasumisessa laadukkaita palveluita. Tarkoituksena oli kuvata sitä, miten laatu ... -
Laatu- ja turvallisuussuunnitelma
(2024)Opinnäytetyö on tehty Jartop sähkö Oy:n tarpeisiin. Jartop tekee aliurakointia suurille kotimaisille ja kansainvälisille yrityksille, jotka toimivat sähkönsiirron ja jakelunalalla. Opinnäytetyössä laadittua laatu- ja ... -
Laatu- ja ympäristökäsikirja : Vetelin Konemetalli Oy
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2011)Vetelin Konemetalli Oy:llä oli tarvetta laatukäsikirjatyyppiselle toimintaa ohjaavalle do-kumentille, joten oltuani yhteydessä yritykseen päädyin laatimaan sille laatukäsikirjan ISO-9001-standardin mukaan. Tarkoituksena ... -
Laatua Oulaisten perhepäivähoitoon : -kysely perhepäivähoitajille ja vanhemmille
(Keski-Pohjanmaan ammattikorkeakoulu, 2011)Yksikkö Keski-Pohjanmaan ammatti-korkeakoulu, Hyvinvoinnin ja kulttuurin yksikkö Aika Joulukuu 2011 Tekijä/tekijät Paakinaho Riikka & Yli-Parkas Eliisa Koulutusohjelma Sosiaalialan koulutusohjelma Työn nimi LAATUA OULAISTEN ... -
Laatudatan keruujärjestelmän kehittäminen ja integroiminen IFS-järjestelmään
(2020)Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Finnmaster Boats Oy, joka on osa Terra Patris -konsernia. Finnmaster on yksi suurimmista venevalmistajista Pohjoismaissa. Tuotevalikoimaan kuuluu Finnmaster Husky -alumiiniveneitä, ...