"asiakkuudenhallinta" - Selaus asiasanan mukaan Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-9 / 9
-
Asiakasjohtaminen ja palvelun laatu : case: Eagle Data ky
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)Teknologian kehittyminen viimeisten vuosikymmenten aikana on antanut yrityksille mahdollisuuden parempaan asiakastietojen saatavuuteen. Asiakassuhteiden seuraaminen on nykyään tarkempaa ja etenkin vanhoihin asiakassuhteisiin ... -
Asiakasjohtaminen – Case Cursor oy
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän työn tarkoituksena oli tutkia asiakasjohtamista Kotka-Haminan kehittämisyhtiö Cursor Oy:n näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli analysoida Kotka-Haminan kehitysyhtiö Cursor Oy:n asiakasjohtamisen prosesseja ... -
Asiakasodotusten ja asiakasyhteistyön kohtaaminen sisäasiainhallinnonalan ICT-palveluissa : Case: Hallinnon tietotekniikkakeskus HALTIK
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)Suomen valtion tuottavuusohjelman tavoitteena on julkisen sektorin tehostaminen. Sisäasiainministeriön alaisuuteen perustettu HALTIK, pyrkii toiminnallaan täyttämään sille asetetut vaatimukset, jotka erityisesti kohdistuvat ... -
Asiakkuuksien johtamisen kehityskeinoja Kouvolan Lääkäriasemalle
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)Asiakkuuksien tuntemisen merkitys on noussut kilpailun kiristyessä. Yritykset haluavat tuntea asiakkaansa tavoitellessaan kilpailuetua. Kustannustehokkuus on yksi tärkeimmistä kilpailuvalteista ja sen toteuttamisesta ... -
Business Concept Development : Case: P.Art: Party Artistic Solutions Oy
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)The thesis is devoted to key points which shall be considered when redeveloping a business concept. The thesis explains how the business concept was modified in order to meet the changes in the market and to remain competitive ... -
Joomla!-julkaisujärjestelmän käyttö yhdistystoiminnassa
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)Erilaisten julkaisujärjestelmien käyttö on lisääntynyt merkittävästi ilmaisten ohjelmistojen myötä. Niiden avulla sivuston ylläpito on helppoa, ja ne tarjoavat usein mahdollisuuden sivustolle rekisteröitymiseen. ... -
Kotkan Puumerkin asiakasjohtamisen kehittäminen
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)Tämän tapaustutkimustyön aihe rajautuu asiakasjohtamisen käsitteisiin. Näitä ovat asiakkaiden tunteminen, jota tukee segmentointi, asiakkuuden arvon ymmärtäminen sekä asiakassuhteen seuranta ja jatkuva oppiminen siitä. ... -
Markkinoinnin ja asiakkuudenhallinnan suunnitelma uudelle asiantuntijapalveluyritykselle
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyössä perehdyttiin pienen ja suhteellisen uuden yrityksen markkinointiin ja asiakkuudenhallintaan. Yrityksestä käytettiin työssä nimitystä Yritys X, yrityksen salassapitotoiveen takia. Oleellista työn kannalta ... -
TUTKIMUS KOUVOLALAISTEN LASTEN KIINNOSTUKSESTA KORIPALLOHARRASTUKSEEN
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kouvolalaisten lasten ja nuorten kiinnostuksesta har-rastaa koripalloa. Tutkimuksessa etsittiin syitä siihen, miksi lapset ja nuoret ovat lo-pettaneet koripallon harrastamisen, miksi lapset ...