"asiakkuudenhallinta" - Selaus asiasanan mukaan Kymenlaakson ammattikorkeakoulu

    • Asiakasjohtaminen ja palvelun laatu : case: Eagle Data ky 

      Horto, Mikko (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Teknologian kehittyminen viimeisten vuosikymmenten aikana on antanut yrityksille mahdollisuuden parempaan asiakastietojen saatavuuteen. Asiakassuhteiden seuraaminen on nykyään tarkempaa ja etenkin vanhoihin asiakassuhteisiin ...
    • Asiakasjohtaminen – Case Cursor oy 

      Ahvenranta, Marianne (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän työn tarkoituksena oli tutkia asiakasjohtamista Kotka-Haminan kehittämisyhtiö Cursor Oy:n näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli analysoida Kotka-Haminan kehitysyhtiö Cursor Oy:n asiakasjohtamisen prosesseja ...
    • Asiakasodotusten ja asiakasyhteistyön kohtaaminen sisäasiainhallinnonalan ICT-palveluissa : Case: Hallinnon tietotekniikkakeskus HALTIK 

      Jäppinen, Vesa (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Suomen valtion tuottavuusohjelman tavoitteena on julkisen sektorin tehostaminen. Sisäasiainministeriön alaisuuteen perustettu HALTIK, pyrkii toiminnallaan täyttämään sille asetetut vaatimukset, jotka erityisesti kohdistuvat ...
    • Asiakkuuksien johtamisen kehityskeinoja Kouvolan Lääkäriasemalle 

      Rämä, Senja (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Asiakkuuksien tuntemisen merkitys on noussut kilpailun kiristyessä. Yritykset haluavat tuntea asiakkaansa tavoitellessaan kilpailuetua. Kustannustehokkuus on yksi tärkeimmistä kilpailuvalteista ja sen toteuttamisesta ...
    • Business Concept Development : Case: P.Art: Party Artistic Solutions Oy 

      Budin, Grigory (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      The thesis is devoted to key points which shall be considered when redeveloping a business concept. The thesis explains how the business concept was modified in order to meet the changes in the market and to remain competitive ...
    • Joomla!-julkaisujärjestelmän käyttö yhdistystoiminnassa 

      Tiitinen, Katariina (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Erilaisten julkaisujärjestelmien käyttö on lisääntynyt merkittävästi ilmaisten ohjelmistojen myötä. Niiden avulla sivuston ylläpito on helppoa, ja ne tarjoavat usein mahdollisuuden sivustolle rekisteröitymiseen. ...
    • Kotkan Puumerkin asiakasjohtamisen kehittäminen 

      Suur-Uski, Olli (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän tapaustutkimustyön aihe rajautuu asiakasjohtamisen käsitteisiin. Näitä ovat asiakkaiden tunteminen, jota tukee segmentointi, asiakkuuden arvon ymmärtäminen sekä asiakassuhteen seuranta ja jatkuva oppiminen siitä. ...
    • Markkinoinnin ja asiakkuudenhallinnan suunnitelma uudelle asiantuntijapalveluyritykselle 

      Saksanen, Pia (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyössä perehdyttiin pienen ja suhteellisen uuden yrityksen markkinointiin ja asiakkuudenhallintaan. Yrityksestä käytettiin työssä nimitystä Yritys X, yrityksen salassapitotoiveen takia. Oleellista työn kannalta ...
    • TUTKIMUS KOUVOLALAISTEN LASTEN KIINNOSTUKSESTA KORIPALLOHARRASTUKSEEN 

      Kärkäs, Miia (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kouvolalaisten lasten ja nuorten kiinnostuksesta har-rastaa koripalloa. Tutkimuksessa etsittiin syitä siihen, miksi lapset ja nuoret ovat lo-pettaneet koripallon harrastamisen, miksi lapset ...