"Facebook" - Selaus asiasanan mukaan Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 22
-
Artistin sosiaalisen median kanavat
(2022)Tämän opinnäytetyön aiheena on artistin sosiaalisen median kanavat. Toimeksiantaja on loppuvuonna 2020 startup-pohjalta perustettu musiikkiyhtiö EM Music & Entertainment Oy. Opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa toimeksiantajalle ... -
Autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2021)Tämän opinnäytetyön aiheena on autoliikkeen markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa. Toimeksiantaja on mikkeliläinen Saimaan Autopiste Oy, joka myy vaihtoautoja. Opinnäytetyö suoritettiin toimeksiantajalle ... -
Black Equus -yrityksen digimarkkinointisuunnitelma: vuosikello
(2022)Tämän opinnäytetyön aiheena on Black Equus -yrityksen digimarkkinointisuunnitelma ja tuotoksena syntyi vuosikelloaihio. Black Equus -yritys on perustettu 2017, eikä se ole koskaan toteuttanut suunnitelmallista markkinointia. ... -
Digitaalinen alustamalli maaseudun kehittämiseksi - Vauhtia digitalisaatioon!
(2020)Tämä opinnäytetyö on kvalitatiivinen tutkimus maaseudun nykytilanteesta sopeutua digitaalisuuteen. Kuinka maaseudulla ymmärretään alustatalous ja onko siihen kiinnostusta? Tutkimus selvittää, minkälainen tekninen osaaminen ... -
Digitaalisen markkinoinnin vaikuttavuus ja kehittäminen hanketoiminnassa - case Monenlaista muikusta
(2021)Tämä opinnäytetyö perehtyy hanketoiminnan digitaalisen markkinoinnin vaikuttavuuteen ja sen kehittämistoimenpiteisiin. Tutkimustyö perustuu Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulun Maistuvaa muikusta – uusia ruokatuotteita ... -
Facebook-markkinointiviestintä kaupan tukena
(2024)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi K-Citymarket Mikkeli. K-Citymarket Mikkeli on Keskon alaisuudessa toimiva hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen kaiken päivittäistavaratuotteista juhlaan. Opinnäytetyöllä ... -
Kuinka saada some resonoimaan muusikonalulle? Asiakaspersoonat ja sisältömarkkinointi Pohjois-Kymen musiikkiopiston somessa
(2024)Opinnäytetyön tavoitteena oli edesauttaa Pohjois-Kymen musiikkiopiston (PKMO) sosiaalisen median sisältömarkkinoinnin kehittämistä seuraajia kiinnostavampaan suuntaan. Sisältömarkkinoinnin kehittäminen voisi parhaimmillaan ... -
Kyselytutkimus Kouvolan kaupungille
(2024)Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön aiheena on tutkia Kouvolan kaupungin imagoa opiskelukaupunkina. Työn toimeksiantaja on Kouvolan kaupungin viestintäosasto. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, miksei Kouvolan kaupunki ... -
Leveraging Facebook and Instagram to increase brand awareness: Case Ship Festival
(2021)This thesis aimed to investigate theory, strategies, and methods connected to event marketing and social media, mainly focusing on Facebook and Instagram. The goal was to perform a thorough examination on how the platforms ... -
Markkinointisuunnitelma tuotemerkille
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tehdä markkinointisuunnitelmana vuosikello sivutoimiselle eläintarvikealan yritykselle. Markkinointisuunnitelma on yksittäiselle, yrityksen yksinoikeudella maahantuomalle turkinhoitot ... -
Markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2023)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana oli Intersport Easton, joka myy urheilutarvikkeita monen ikäisille ja tasoisille urheilijoille. Työn tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan sosiaalisen median kanaviin soveltuvia ... -
Martti Talvela -kampuksen markkinoinnin tehostaminen sosiaalisessa mediassa
(2021)Opinnäytetyön aiheena on Juvalla sijaitsevan Martti Talvela -koulukampuksen markkinoinnin tehostaminen sosiaalisessa mediassa. Tavoitteena oli luoda koulukampukselle toimenpidesuosituksia, joilla se voisi kehittää ja ... -
Potentiaalisten äänestäjien tunnistaminen sosiaalisen median kampanjoiden avulla
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tunnistaa toimeksiantajan potentiaaliset äänestäjäryhmät Lapin vaalipiirissä sosiaalisen median mainoskampanjoita ja niiden tunnuslukuja hyödyntämällä. Kampanjoiden alustaksi valikoitui ... -
Sesonkikauden sisältömarkkinointi K-Supermarketissa
(2021)Opinnäytetyön aiheena on sesonkikauden sisältömarkkinointi. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on vaikuttaa asiakkaan ostopäätökseen luomalla heille mukaansatempaavaa sisältöä. Opinnäyteyön tarkoituksena on tutkia, millaista ... -
Sokos Mikkelin some-markkinoinnin kehittäminen
(2019)Opinnäytetyön aiheena on markkinointi sosiaalisessa mediassa. Somemarkkinointia käytetään yhä useammin yrityksen markkinoinnissa. Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia, missä sosiaalisen median kanavissa Sokos Mikkelin ... -
Sosiaalisen median hyödyntäminen urheiluseuran markkinoinnissa
(2024)Tämä opinnäytetyö käsittelee sosiaalisen median hyödyntämistä urheiluseuran markkinoinnissa. Työn toimeksiantajana oli lentopalloseura Hurrikaani Loimaa, joka pelaa mestaruusliigaa Suomessa. Työn tavoitteena oli löytää ... -
Sosiaalisen median käyttöönotto tehostetun palveluasumisen yksikössä Elimäkikodissa
(2019)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa kehittämistyönä Elimäkikodille helposti päivitettävä sosiaalisen median kanava, pohjatyöt, mainonta omaistenillassa sekä henkilökunnan ohjeistus sivuston käyttöön. Tavoitteena ... -
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Kaakkois-Suomen Eläinsuojelyhdistys Ry.
(2022)Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Toimeksiantajana opinnäytetyöllä on Kaakkois-Suomen Eläinsuojeluyhdistys ry. Opinnäytetyön tavoitteena on laatia toimeksiantajalle sosiaalisen ... -
Sosiaalisen median markkinointiviestinnän kehittäminen
(2023)Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Laatukattila Oy, joka suunnittelee ja valmistaa lämmityskattiloita sekä lämpölaitoksia. Työn tarkoituksena on tuottaa toimeksiantajalle suunnitelmallisempaa lähestymistapaa ... -
Sosiaalisen median sisältöstrategia, Uittokalusto Oy
(2023)Tämä opinnäytetyö tehtiin Uittokalusto Oy:lle, joka on Suomen suurin metsäalan verkkokauppa. Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia ehdotus Uittokaluston sosiaalisen median sisältöstrategian pohjaksi. Työn lopputuotoksena ...