- Selaus nimekkeen mukaan Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Viitteet 1409-1428 / 15893

    • Brändi X:n vetoava sisältömarkkinointi Facebookissa 

      Piippo, Satu (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2018)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaiseksi koirabrändi X:n asiakkaat kokevat brändin markkinoinnin Facebookissa. Tarkoituksena oli saada selville, millainen sisältö vetoaa asiakkaisiin parhaiten ja tällä tavoin ...
    • Brändi-identiteetin kehittäminen : Case: Oi Paketti! verkkokauppa 

      Ström-Kallio, Henna (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön aihe‐alueina on brändi, brändi‐identiteetti ja brändi‐identiteetin kehittäminen. Työ on toteutettu case yritykselle Oi Paketti! ‐verkkokaupalle. Opinnäytetyössä tutkittiin asiakkaiden mielikuvia case yrityksen ...
    • Brändi-identiteetin kehittäminen: Case: DYNASET Oy 

      Olkkonen, Ilona (2023)
      Tutkimuksen tavoitteena oli tuottaa tietoa toimeksiantajayritykselle brändi-identiteetin kehittämiseen. Toimeksiantajana oli hydrauliikka-alan yritys DYNASET Oy. DYNASET valmistaa hydrauliikkageneraattoreita, korkeapainepesureita ...
    • Brändi-identiteetti brändin luomisen perustaksi : Case: Perttulan tila 

      Hedman, Reea; Salmikunnas, Suvi (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön tilaajana oli Laukaan Leppävedellä sijaitseva yritys, Perttulan tila. Tilalla on vuosien varrella vuokrattu pienimuotoisesti juhlatiloja. Yrityksellä ei ole vielä aktiivista yritystoimintaa, mutta vuoden 2016 ...
    • Brändi-imago ja positio Tahkon matkailukeskuksen alueella. Case: Panorama Bar. 

      Häkkinen, Elisa; Lehtonen, Henna (2023)
      Opinnäytetyön lähtökohtana oli tutkia toimeksiantajayrityksen Panorama Bar:in brändi-imagoa ja positiota Tahkon matkailukeskuksen alueella. Tutkimuksen avulla kasvatettiin ymmärrystä brändi-imagon nykytilasta. Toimeksiantajayritys ...
    • Brändi-imagokartoitus: case Tukuwool 

      Hoppula, Emma (2023)
      Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää toimeksiantajan, Tukuwoolin, brändi-imagon tämänhetkinen tila. Tukuwool on jyväskyläläinen villalankabrändi, jonka langat kehrätään sekä värjätään Suomessa. Tutkimuksen avulla pyrittiin ...
    • Brändi-imagon ja brändi-identiteetin kartoittaminen : case Designkaverit Oy 

      Valkeinen, Annika (2023)
      Tutkimuksen tavoitteena oli hankkia Designkaverit Oy: lle tietoa heidän brändinsä identiteetistä ja imagosta sekä avata näiden käsitteiden tarkoitusta ja merkitystä osana yrityksen toimintaa. Kokonaisuudessaan tarkoituksena ...
    • Brändi-imagon kirkastaminen sosiaalisen median avulla : Case Helin Matkat 

      Vilmi, Henna; Kärkkäinen, Tanja (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2014)
      Opinnäytetyön avulla selvitettiin, miten Helin Matkatoimisto Oy voi sosiaalisen median käytön kehityksellä kirkastaa brändi-imagoa, joka syntyy asiakkaiden mielissä. Tavoitteena oli tutkia yrityksen häämatkasegmentin ...
    • Brändi-imagon rakentaminen sosiaalisessa mediassa : Case: Z-Style Finland Oy 

      Rinnetmäki, Laura (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2017)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia, miten vaatebrändi Zizzi voi rakentaa brändi-imagoaan sosiaalisessa mediassa. Toimeksiantajana toimi plusvaatekauppa Z-Style Finland Oy. Tavoitteena oli selvittää Zizzin brändi-imagon ...
    • Brändimaskotin suunnittelu pk-yritykselle 

      Kelander, Tuomas (2020)
      Nykyajan yritykset pyrkivät rakentamaan brändejä erottuakseen kilpailijoistaan. Yritysten tulee luoda vahva brändi, jolla pyritään erottumaan kilpailevien yritysten tuotteista ja palveluista. Brändi koostuu erilaisista ...
    • Brändimielikuva ja sen positio kilpailijakentällä asiakkaiden näkökulmasta: Case Peurunka 

      Mokkila, Jaana; Seppänen, Milla (2023)
      Opinnäytetyössä tutkittiin toimeksiantajayrityksenä toimivan kylpylähotelli Peurungan brändimielikuvaa ja sen positiota neljän vahvimman kilpailevan kylpylähotellin kesken. Tavoitteena oli selvittää tämänhetkinen ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Brändimielikuvan muodostuminen uuden asiakkaan ostoprosessin aikana 

      Jokilehto, Mirva (2020)
      Opinnäytetyössä tutkittiin uusille asiakkaille ostoprosessin aikana muodostuneita brändimielikuvia sekä niiden muodostumiseen vaikuttaneita tekijöitä. Tavoitteena oli myös selvittää, miten asiakkaille muodostunutta mielikuvaa ...
    • Brändimielikuvien vaikutus ostamiseen second hand -verkkokaupasta : Case: WST 

      Kati, Voutilainen (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2015)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää WST:n ja sen brändin synnyttämiä mielikuvia toimeksiantajan asiakkaissa ja potentiaalisissa asiakkaissa ja niiden vaikutusta asiakkaiden ostamiseen second hand -verkkokaupasta. ...
    • Brändimuutoksen jalkautus sisäisen markkinoinnin keinoin: case Retta Isännöinti 

      Aaltonen, Laura (2023)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa palautetta jo toteutetusta brändimuutoksesta toimeksiantajan henkilöstön näkökulmasta sekä lisätietoa seuraavien brändimuutosten tai -uudistuksien tueksi. Tämä opin näytetyö toteutettiin ...
    • Brändin imago ja positio kuluttajamarkkinoilla - Case: Laitilan Kukko 

      Holmström, Jouko; Levänen, Tatu (2021)
      Tutkimuksen aiheena selvittää Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan toimeksiannosta Laitilan Kukko-oluiden brändiä kuluttajien keskuudessa. Tavoitteena tutkimuksessa oli saada tietoa sekä Laitilan Kukon brändin imagosta, että ...
    • Brändin ja näkyvyyden kehittäminen: Dry Ice Finland 

      Poikkeus, Jesse (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli nostattaa Dry Ice Finlandin tunnettavuutta ja kohottaa yrityksen brändiä. Yrityksen nettisivujen uudistaminen oli projektin keskipisteenä. Internet-sivuille tehtiin hakukoneoptimointi, jonka ...
    • Brändin rahallinen arvonmääritys 

      Naaralainen, Marja (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyössä tutkittiin ensisijaisesti brändin rahallisen arvonmäärityksen tulkinnallisuutta ja tarpeellisuutta. Lisäksi haluttiin selvittää, oliko brändin rahallisen arvon määrittäminen yleistynyt SFS-ISO 10668 -standardin ...
    • Brändin tunnettuuden kehittäminen elämyksellisyyden avulla : Case: Marks & Spencer Jyväskylä 

      Ryynänen, Kaija (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tutkimuksen tavoitteena oli löytää keinoja yrityksen tunnettuuden lisäämiseen elämyksellisyyden avulla sekä brändin mielikuvien syntymiseen ja vahvistamiseen. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys rakentui brändin rakentamisen ...
    • Brändin tunnettuuden lisääminen sosiaalisessa mediassa vaikuttajamarkkinoinnin avulla 

      Piiparinen, Jemina (2021)
      Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka tunnettu brändi Second Female on Suomessa ja kuinka se pystyisi laajentamaan asiakaskuntaansa myös alle 30-vuotiaisiin. Tavoitteena oli selvittää, kuinka brändi tavoittaisi ...
    • Brändin tuoman lisäarvon vaikutus kuluttajan ostokäyttäytymiseen muotiliiketoiminnassa 

      Pulkkinen, Sara (2019)
      Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuinka brändin tuoma lisäarvo vaikuttaa muotiliiketoiminnassa kuluttajan ostopäätökseen. Samalla pyrittiin selvittämään mitkä ovat ne asiat, jotka brändeissä tuovat lisäarvoa sekä ...