- Selaus nimekkeen mukaan Lahden ammattikorkeakoulu
Viitteet 888-907 / 8529
-
CRM-järjestelmän käyttöönottoon valmistautuminen : Case: Stalatube Oy
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2018)Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Stalatube Oy, jonka aikomus on ottaa CRM-järjestelmä käyttöönsä vuoden 2018 aikana. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten CRM-järjestelmän käyttöönottoon tulisi valmistautua, ... -
CRM-järjestelmän suunnittelu ja käyttöönotto myynnin strategiseksi työkaluksi : case: Stala Oy
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakkuudenhallinta- eli Customer Relationship Management(CRM)-järjestelmän suunnittelu ja käyttöönotto myynnin strategiseksi työkaluksi. Opinnäytetyön teoriaosuudessa tutkitaan asiakkuudenhallintaa, ... -
CRM-JÄRJESTELMÄN TARPEEN KARTOITUS YRITYKSESSÄ : CASE: OY LUNAWOOD LTD
(2019)Opinnäytetyön toimeksiantajana oli suomalainen lämpöpuuyritys Oy Lunawood Ltd. Tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantoyrityksen tarvetta CRM-järjestelmälle sekä pohtia yrityksen asiakkuudenhallintaa ja sen ongelmia. ... -
CRM-teknologian rooli asiakkuuksien johtamisessa
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2007)Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakkuuksien johtamista asiakastietojärjestelmien avulla. Lisäksi opinnäytetyössä käsitellään CRM-teknologian käyttöönottoon liittyviä prosesseja sekä ongelmia, joita käyttöönottoon usein ... -
CRM-tietojärjestelmän käyttöopas osana yrityksen asiakkuudenhallintaa : case: Fysioline Oy
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön aiheena on CRM-tietojärjestelmän käyttöopas osana yrityksen asiakkuudenhallintaa. Opinnäytetyön teoriaosuus käsittelee asiakkuudenhallintaa, CRM-tietojärjestelmiä ja CRM:n käyttöönottoa. Työn empiriaosuus ... -
Cross-functional supply chain management : recognising the need and implementation
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2014)The aim of the thesis is to find bottlenecks and root causes of the poor reliability of the deliveries in the internal supply chain in a case company called Lahden Autokori Oy (LAK). The company manufactures bus bodies for ... -
CRPS - COMPLEX REGIONAL PAIN SYNDROME – POTILAAN HYVÄ HOITO
(2019)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää CRPS–potilaan kokemuksia hoitosuhteista ja kuulla mielipiteitään saamastaan hoidosta. Tutkimuskysymyksien avulla selvitetään mitkä tekijät ovat auttaneet selviytymään ja mitkä ... -
CSS-Editori
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyössä käsitellään CSS 3-tyylimäärittelyn uusia ominaisuuksia, CSS-editorien toimivuutta ja käyttöliittymäsuunnittelua. Työn jälkimmäisessä vaihees-sa suunnitellaan ja toteutetaan CSS-editori. Teoriaosuudessa ... -
Cultural Differences in Hiring practices - Finland, the Netherlands and Spain
(2019)The aim of this study was to find out the main cultural differences between three Euro-pean countries in hiring practices. The focus is on the interview part for it is the part where most of the communication happens. The ... -
Cultural Perceptions of Group Work : Comparison between Nepalese and Finnish students
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2018)The main aim of this thesis was to understand the differences in cultural perceptions related to group work between Nepalese and Finnish students. Literature review discusses some key cultural frameworks elaborating on ... -
Culturally Diversified Workforce: A Benefit or a Challenge? : Case: Lahti University of Applied Sciences (LAMK)
(2019)Globalization has made it almost impossible to not work in a somewhat culturally diverse workplace. Organizations must adapt to the changes and embrace the benefits and challenges it brings to a workplace. This thesis ... -
Culture Matchmaking in Mergers and Acquisitions: Case Business Technology Company
(2019)Companies are striving to achieve growth in markets through merger and acquisition activities. This growth initiative, merger and acquisition activity, is a change. As a process, the merger and acquisition start from the ... -
Culturing of Selenastrum on diluted composting fluids; conversion of waste to valuable algal biomass in presence of bacteria
(Elsevier Ltd., 07.04.2017)Growth and fatty acid production of microalga Selenastrum sp. with associated bacteria was studied in lab-scale experiments in three composting leachate liquids. Nutrient reduction in cultures was measured at different ... -
Cumulus-hotellit liikematkustajien silmin : kanta-asiakkaiden asiakastyytyväisyys
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2010)Tässä opinnäytetyössä on aiheena asiakastyytyväisyyskysely Cumulus-hotellien kanta-asiakkaille, joiden matkustuksen tarkoituksena on liikematkustus. Opinnäytetyö rakentuu yhdessä Cumulus-hotellien kanssa toteutetun ... -
The curing process of layered silicate/epoxy nanocomposites
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2009)The industrial methods of processing polymeric thermoset matrix nanocomposites require a good knowledge of the matrix curing process. The dispersion of nanoparticles in the matrix effects the curing process due to the ... -
Customer Journey of Generation Z in fashion purchases : Case:LMTD
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2016)Consumer behavior is a dynamic field of social studies. Consumers who are born during a certain time period share values and behavior patterns with each other that affect on purchasing decisions. The tweens and teens of ... -
Customer Journey of Vietnamese Students in Choosing International Bachelor’s Programmes : Case: Lahti University of Applied Sciences Ltd
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2018)Today, marketisation or market mechanisms are playing an increasingly important role in higher education. Many educational institutions have become autonomous and compete with each other for students, profits, and ranks. ... -
Customer value experience in order-to-deliver process : Case: UPM Plywood
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2018)Due to intensifying global competition, manufacturing companies are facing challenges to stand out in the markets. Simultaneously, industrial competition has become more and more evident between supply chains. This means ... -
CUSTOMER-DRIVEN B2B MARKETING STRATEGIES FOR A SOFTWARE COMPANY: Case: Statzon
(2019)Abstract This thesis concerns proposing B2B customer-driven marketing strategies for a software company, Statzon, to penetrate Nordic-Baltic Eight (NB8) countries’ academic segments. The purpose of this study is to examine ... -
Customers' extranet in developing customer service in the construction industry
(Lahden ammattikorkeakoulu, 2006)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää voiko Evianet Solutions Oy:n Asukasportaalia käyttää asiakaspalvelun kehittämisessä Skanskan Suomen ja Norjan organisaatioissa. Tarkoituksena oli kerätä tietoa, jota Evianet Solutions ...