"C#" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Viitteet 1-19 / 19
-
Automaattinen ovikello
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön aiheena oli toteuttaa Max Technologies Oy:lle automaattinen ovikello, jonka tominta perustuu RFID-tekniikkaan. Työn tavoitteena oli antaa opinnäytetyön tilaajalle tietoa RFID-tekniikasta ja sen käytöstä osana ... -
Automated diagnostics of electronic systems
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)This thesis was commissioned by Nokia Networks as a part of a wider ongoing quality project. The main objective for this thesis and the quality project was to improve diagnostic accuracy on a certain base station product ... -
Avoimen lähdekoodin sovellus ohjelmoinnin opetuskäyttöön
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää ohjelmoinnin perusteiden opetuksen avuksi soveltuva sovellus. Ohjelmointikielenä oli C# ja kehitysympäristönä toimi Microsoftin Visual Studio. Sovellus toteutettiin Windows ... -
BuildServer-ohjelma EB Propsim -radiokanavaemulaattoreille
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa ohjelma, joka toimii emulaatioiden käännöspalvelimena EB Propsim -radiokanavaemulaattoreille. Opinnäytetyön tilaajana oli Elektrobit System Test Oy, joka on Elektrobit ... -
Finvoice Generating : A Dynamic-link library generating Finvoice XML documents
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)The topic of this Bachelor’s thesis was offered by Jukka Penttilä from Sunwell Trade. The aim was to build a Dynamic link library that can be used by a billing system called REX to generate valid Finvoice documents. REX ... -
Koksaamon kehitysympäristön trendinäyttöjen siirto tuotantoympäristöön
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyön tein Rautaruukin Raahen terästehtaan koksaamolaitokselle. Kiinnostus tähän työhön heräsi työssä käytettävien ohjelmistojen pohjalta, jotka ovat yleisesti käytössä Raahen terästehtaalla. Koksaamolla oli käytössä ... -
Lapland Runner -pelin kehitys Unity-pelimoottorilla
(2019)Opinnäytetyö tehtiin Lapland Runner -pelin kehityksen yhteydellä Frozen Visionille. Työn tavoitteena oli saada toimiva peli asiakkaan vaatimusten mukaan. Työ käsittelee Unity-editoria, pelikonseptia, pelin suunnittelua, ... -
Liikuntapaikkojen web-pohjainen mallinnus-ohjelma
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2008)Insinöörityössä suunniteltiin ja toteutettiin web-pohjainen tilanmallinnustyökalu. Ohjelmalla on tarkoitus mallintaa eri toimiin tarkoitettuja tiloja ja helpottaa tilan käyttöönottoa antamalla valmiita osia, joita sijoittaa ... -
MIFARE DESFIRE EV1 -TUNNISTEIDEN AUTOMAATTISEN TESTAUS- JA ALUSTUSOHJELMAN SUUNNITTELU JA TOTEUTUS IDESCO OY:N TUOTANTOROBOTTIIN
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)Tämä opinnäytetyö tehtiin Idesco Oy:lle. Idesco Oy on tunnistusratkaisuihin erikoistunut toimittaja ja on yksi alansa vanhimmista yrityksistä. Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella ja totetuttaa MIFARE DESFire EV1 ... -
Procedural planet generation in game development
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)The subject of this thesis was to produce a plug-in for the Unity engine that generates three dimensional planetary terrain models suitable to be used in game development. The plug-in has three main parts: a node editor ... -
Scalable Inventory System -järjestelmän testaus, dokumentointi ja käyttöönotto
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Tässä opinnäytetyössä järjestettiin jo aiemmin toteutetulle Scalable Inventory System -nimiselle inventaariojärjestelmälle käyttöönottotestaus, laadittiin koko järjestelmän kattava dokumentaatio ja otettiin järjestelmä ... -
Tekla Structures -liitoksen kehittäminen
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Tekla Structures -rakennesuunnitteluohjelmistossa toimiva liitoskomponentti. Komponentin toimintatarkoituksena on luoda pohjalevy käyttäjän valitsemaan pilariin. Komponentin ... -
Testiautomaation jatkokehittäminen
(2019)Opinnäytetyön aiheena oli jatkokehittää testiautomaatio järjestelmää CGI Suomi Oy:lle. Testiautomaatio oli tarkoitus saada päivittäiseen käyttöön. Työ piti sisällään uusien testitapauksien luonnin, luotettavuuden parantamisen ... -
The Legend of Zelda -peli Unity3D-ympäristössä
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän työn aiheeksi valittiin The Legend of Zelda -pelisarjan ensimmäisen pelin tekeminen uuteen versioon, mahdollisimman tarkasti alkuperäistä pelin logiikkaa jäljitellen. Työ rajattiin pelin ensimmäisen luolaston ... -
Tietokannan kehittäminen kodinmonitorointijärjestelmän sensorimittauksille
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän työn aiheena määrittää, suunnitella ja toteuttaa tietokanta kodinmonitorointijärjestelmän sensorimittauksille Oy PremiSense Ltd -yrityksen tarpeisiin. Työn tavoitteena oli saada aikaan pääohjelman käyttöliittymän ... -
Vedonlyönnin optimointityökalun kehittäminen
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön aiheena oli vedonlyönnin optimointityökalun ideointi ja kehittäminen. Tavoitteena oli, että ohjelmaan voitaisin ladata otteluiden tuloksia ja kerroindataa menneiltä kausilta sekä simuloida ohjelmaan ohjelmoiduilla ... -
Verkon laitteiden valvonta teollisuusympäristössä
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)Tämä on Ruukki Oy:n Raahen tehtaalle toteutettu opinnäytetyö, jonka tavoite oli luoda ohjelma ja valvoa siihen lisättyjen laitteiden saavutettavuutta verkossa. Aiemmin tiedot toimimattomista laitteista kulkivat useamman ... -
Windows Phone -pelin jatkokehitys
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli jatkaa Windows Phone -mobiililaitteella toimivan pelin kehitystä ja saada pelille lisää sisältöä julkaistavaksi sovelluskauppaan. Opinnäytetyön alkaessa pelistä oli jo ennestään olemassa ... -
WLAN-verkon jatkuvatoiminen tiedonkeruujärjestelmä
(Oulun seudun ammattikorkeakoulu, 2012)Insinöörityön tavoitteena oli toteuttaa järjestelmä, joka mittaa laaja-alaisen ulkoilma-WLAN– verkon toimivuutta. Nykyisellään lähes koko Ruukin Raahen tehtaan ulkoalueen kattava WLAN–verkko toimii vaihtelevasti eikä verkon ...