"asiakaslähtöisyys" - Selaus asiasanan mukaan Kymenlaakson ammattikorkeakoulu

    • Asiakaslähtöinen kyselytutkimus ennaltaehkäisevän vanhustyön terveystapaamisista Haminassa 

      Ahlholm, Miia (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa, miten tyytyväisiä haminalaiset ikäihmiset ovat ikäihmisten neuvolatoiminnan terveystapaamisiin. Tutkimuksen lähtökohtana oli selvittää tyytyväisyyttä neuvolatoiminnalle ...
    • Asiakaslähtöinen markkinointi optisella alalla : Case: Silmäasema Fennica Oy 

      Eerola, Riikka (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Optinen ala ja sen markkinointikäytännöt ovat kehittyneet voimakkaasti maailmalla ja meillä Suomessa viimeisten kahden vuoden aikana. Kiristyvässä tuote- ja hintakilpailussa asiakas, silmälasiostaja, unohtuu helposti. ...
    • Asiakaslähtöinen sisustussuunnitelma Pirttikallio- uudisrakennukseen 

      Hile, Juha (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ergonominen, asiakaslähtöinen ja kodinhoidon kannalta helposti hoidettava sisustus eläkkeellä olevan pariskunnan uudistaloon. Talo sijaitsee Korpilahdella ja on muuttovalmis vuoden ...
    • Asiakaslähtöisen linjasaneerauksen kehittäminen 

      Salminen, Tommi (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Linjasaneerauksien yhteydessä osakkaalla on mahdollisuus sisällyttää remonttiin oman huoneisto-osakkeensa muutostöitä. Muutostyöosuuksien kasvaessa ja kilpailun kiristyessä rakennusliikkeet haluavat tarjota asiakkailleen ...
    • Asiakkaiden kokemuksia moniammatillisesta kotihoidon palvelusta 

      Laitinen, Heli (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tutkimuksessa selvitetään, mitä mieltä Kouvolan kotihoidon yli 65-vuotiaat asiakkaat ovat saamistaan moniammatillisista palveluista ja oliko palvelu asiakaslähtöistä. Opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa tietoa Kouvolan ...
    • DEVELOPING PROCUREMENT PROCESS, CASE POLICE TECHNICAL CENTRE 

      Kesti, Pekka (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      The purpose of the thesis is to describe the current state of procurement of the Police Technical Centre (later PTC) and to find ways to develop then controllability and management of procurement operations. This study ...
    • GETTING BETTER IN BEING THE BEST - : Increasing Service Awareness among the Russian Customers of a Case Company 

      Taimisto, Helena (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Ever since Russian customers have gradually found their way in growing numbers to Alko Inc. specialized shops especially in South East and Southern Finland, an interest has risen about their real customer potential, thus ...
    • Hoitotarvikejakelun prosessin kuvaus 

      Hasanen, Pirjo (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)
      Hoitotarvikejakelu toimii Kouvolan seudun kansanterveystyön kuntayhtymän järjestämänä Anjalankosken terveysaseman tiloissa. Asiakkaat ovat pitkäaikaissairaita, jotka tarvitsevat hoitotarvikkeita sairautensa hoidossa. ...
    • Julkisten hankintojen kehittäminen ja asiakastyytyväisyyden parantaminen, case Etelä-Karjalan hankintapalvelut 

      Vahvanen, Ville (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä toimeksiantajan, Etelä-Karjalan hankintapalveluiden, asiakkaat olivat tarjottuihin palveluihin. Tulosten avulla Etelä-Karjalan hankintapalvelut voisi kehittää ...
    • KYMP OY:N MARKKINOINTIVIESTINTÄSUUNNITELMA VENÄLÄISILLE 

      Hovilainen, Merene (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Suomi kansainvälistyy yhä kiihtyvällä vauhdilla. Tämä tarkoittaa suomalaisille yrityksille sitä, että niiden toimintaympäristö muuttuu. Asiakaskohtaamisissa käytetty kieli on merkittävä osa yrityksen tarjoamaa palvelua: ...
    • Noutopihan toimivuuden kehittäminen : case: K-rauta Kotka 

      Värri, Elias (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Kotkan K-raudan noutopihan epäkohdat sekä työntekijöiden että asiakkaiden kannalta. Työn tärkeimpänä tarkoituksena oli myös löytää ratkaisuja näihin ongelmiin. Opinnäytetyö ...
    • Perhetyön merkitys ja asiakkaiden tyytyväisyys perhetyön toteutumiseen 

      Seppänen, Eveliina; Tarkki, Ida-Maria (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyössä tutkittiin perhetyön merkitystä, tyytyväisyyttä ja kokemuksia asiak-kaiden näkökulmasta. Työn tilaaja oli Kouvolan kaupungin lapsiperhepalvelut ja sieltä lapsiperheiden kotipalvelun vastaava ohjaaja. Työn ...
    • Rastor Oy:n aition sisustussuunnitelma ja toimiston konseptisuunnitelma 

      Järvenpää, Taija; Kuusinen, Tiina (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Koulutus ja konsultointiyritys Rastor Oy osti vuoden 2009 joulukuussa Hartwall Areenalta katsomoaition, joka kaipasi uuden omistajansa näköisen sisustussuunnitelman. Saman yrityksen toimistotilat kaipasivat myös uudistamista. ...
    • Sichuan Tourism Development and Research 

      Xiao, Xiao (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      This thesis aims to provide a new way for the future development of tourism in Sichuan after 2008. Almost all the travel companies were went out of business after the 2008 earthquake, it combined case study to shows the ...
    • Sinä päätät - me mahdollistamme : Asiakaslähtöisyys kehitysvammatyöntekijän näkökulmasta 

      Kukkula, Terhi (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Asiakaslähtöisyyttä pidetään yleisesti sosiaali- ja terveyspalveluissa itsestään selvänä periaatteena. Kukaan ei kiellä myöskään kehitysvammatyössä sen merkityksellisyyttä. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ...
    • Tilaus-toimitusprosessin asiakaslähtöinen kehittäminen - Case Yritys X 

      Mikkola, Mette (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Kiristyvä kilpailu markkinoilla ja asiakkaiden kasvaneet laatuodotukset ovat johtaneet siihen, että yritykset eri puolilla maailmaa kiinnittävät huomiota entistä enemmän asiakastyytyväisyyteen. Asiakaslähtöisesti toimivalle ...
    • Vammaisten asiakkaiden kokemuksia ja toiveita Toimintapiste Rastin päivätoiminnasta 

      Masalin, Hanna (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää päivätoiminnan asiakkaiden omia kokemuksia päivätoiminnasta. Tarkoituksena oli myös selvittää heidän päivätoimintaan liittyviä toiveita. Tutkimuksen myötä Toimintapiste Rasti saa ...
    • Verkkosivut urheiluseura Kausalan Yritykselle 

      Varpenius, Heidi (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyö käsittelee verkkosivujen suunnittelu- ja rakentamisprosessia käyttö- ja käyttäjälähtöisistä näkökulmista. Työn tarkoitus on parantaa urheiluseura Kausalan Yrityksen sisäistä tiedonkulkua ja ulospäin suuntautuvaa ...