"Facebook" - Selaus asiasanan mukaan Satakunnan ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-15 / 15
-
Bliss Clinicin markkinointi sosiaalisessa mediassa: suunnittelusta toteutukseen
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli Bliss Clinicin sosiaalisen median markkinoinnin suunnittelu ja toteutus sekä ihmisten tietoisuuden ja ymmärtämisen lisääminen kiropraktiikkaa kohtaan lääkkeettömänä vaihtoehtona ihmisten ... -
Digitaalisten markkinointikanavien optimointi : case: Ravintola Kallio Oy
(2023)Opinnäytetyö keskittyy Ravintola Kallio Oy:n digitaalisten markkinointikanavien tehokkaaseen hyödyntämiseen. Tutkimuksessa käytetään sekä vertailevaa että arvioivaa tutkimusmenetelmää, jonka avulla tarkastellaan eri ... -
Facebook and Google Advertising Recommendations Case Poils et Plumes Grez-Doiceau
(2022)The objective of this thesis was to develop Facebook and Google advertising recommendations for the case company called Poils et Plumes Grez-Doiceau, with additional recommendations for the Poils et Plumes chain (group). The ... -
Kampaamopalveluiden näkyvyyden parantaminen sosiaalisessa mediassa - Case Brume Oy
(2023)Opinnäytetyö toteutettiin yhteistyössä kampaamo Brume Oy:n kanssa. Työn aihe on kampaamo Brume Oy:n näkyvyyden parantaminen sosiaalisessa mediassa. Ohessa myös tutkittiin, mitä konkreettista kampaamopalveluita käyttävät ... -
Kookengästä uudeksi brändiksi - Markkinointisuunnitelma Kenkätähdelle
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa markkinointisuunnitelma vuodelle 2022 jalkinealan vähittäiskaupalle Kenkätähti Oy:lle. Osakeyhtiö toimi sen perustamisvuodesta 2002 lähtien osana Keskon K-ryhmää ja Kookenkä-ketjua ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Kustannusyhtiö WSOY:n alaisten brändien näkyvyys sosiaalisessa mediassa
(2023)Tässä opinnäytetyössä tutkittiin kirjakustannusyhtiö WSOY:n ja sen alaisuuteen kuuluvien brändien, kuten kirjailijoiden tai pienempien kustantamojen sosiaalisen median julkaisuja. Näiden lisäksi tutkittiin ulkopuolisten ... -
Mainonta sosiaalisessa mediassa
(2021)Sosiaalinen media on kiinteä osa nykypäivän yhteiskuntaa. Monipuolisten mahdollisuuksien ja suuren käyttäjämäärän ansiosta se tarjoaa erinomaisen markkinointiväylän yrityksille. Mainonta sosiaalisessa mediassa on edullista ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Miten aloitteleva hierojayrittäjä voi hyödyntää sosiaalista mediaa markkinoinnissaan?
(2021)Tässä opinnäytetyössä pyrittiin etsimään toimivia keinoja markkinoida yritystä sosiaalisessa mediassa. Työn tarkoituksena oli tuoda aloittelevalle hierojayrittäjälle tietoa siitä, miten yritystä kannattaa lähteä sosiaalisessa ... -
Pankin näkyvyyden lisääminen ja uusien asiakkaiden hankinta some-markkinoinnilla
(2022)Tämän opinnäytetyön keskeisinä tavoitteina oli lisätä kohdeyrityksen näkyvyyttä ja saada uusia asiakkaita kehittämällä some-markkinointia sekä luomalla toimintasuositukset sosiaalisen median käytön tueksi. Lähtötilanteessa ... -
Sosiaalisen median hyödyntäminen hankkeessa orgaanisesti : Toiminnallinen opinnäytetyö Veto- ja pitovoimaa kotihoitoon, ESR-hankkeelle
(2023)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Veto- ja pitovoimaa kotihoitoon-hankkeelle sosiaalisen median tilit orgaanisesti, eli ilman maksettua mainontaa sekä tavoittaa niiden kautta hankkeen kohderyhmää ... -
Sosiaalisen median hyödyt, haitat ja vaarat
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda yleissivistävä opas sosiaalisen median hyödyistä, haitoista sekä vaaroista, käyttäjän sekä yrityksen näkökulmasta. Aluksi tekstissä kerrotaan sosiaalisen median määrityksestä, ... -
Sosiaalisen median kampanjasuunnitelma NOOA-tuotemerkin tuotteista
(2024)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda ajankohtaiseen teoriaan perustuva sosiaalisen median kampanjasuunnitelma NOOA-tuotemerkin tuotteille Power Finland Oy:lle. Sosiaalisen median avulla voidaan tavoittaa suuria määriä ... -
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma : case yritys Rotuun katsomatta
(2024)Tässä opinnäytetyössä luotiin toimeksiantajayritykselle sosiaalisen median markkinointisuunnitelma sekä vuosikello. Yrityksellä ei ennen tätä ole ollut käytössään markkinointisuunnitelmaa. Tavoitteena oli lisätä yrityksen ... -
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma, Scandic Rauma
(2020)Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantajaorganisaatio Scandic Raumalle. Työssä keskityttiin erityisesti kahteen sosiaalisen median kanavaan, jotka olivat Facebook ja ... -
Sosiaalisen median sisältöstrategia : CASE Sampo-Rosenlew
(2024)Sosiaalisen median hyödyntäminen osana yrityksen markkinointia on tärkeää ja hyödyllistä. Sosiaalinen media tarjoaa yrityksille ilmaisen markkinointikeinon orgaanisen näkyvyytensä avulla. Sosiaalinen media tavoittaa valtaosan ...