Haku
Viitteet 1-10 / 12
Automaatiotestien määrittely ja arviointi verkkokauppakehityksessä
(2021)
Opinnäytetyön tarkoitus on tutkia automaatiotestausta ja sen käyttöönoton mahdollisuutta opinnäytetyön toimeksiantajan työympäristössä. Toimeksi antajana toimii LianaTechonologies yritys, joka toimittaa viestintä ratkaisuja ...
Pelaajan ohjaaminen visuaalisesti 3D-ympäristössä
(2023)
Tässä opinnäytetyössä perehdyttiin pelaajan ohjaamiseen 3D-ympäristössä visuaalisilla elementeillä ilman, että käytettäisiin graafista käyttöliittymää pelaajan tavoitteiden ilmaisemiseen. Työn teoriaosuudessa syvennyttiin ...
Harjoitusten suunnitteluprosessin kehittäminen: Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen Kajaanin koulutuspaikan ja Puolustusvoimien Kainuun prikaatin välinen yhteistyö
(2022)
Tekijä: Leskinen Tero
Työn nimi: Harjoitusten suunnitteluprosessin kehittäminen: Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen Kajaanin koulutuspaikan ja Puolustusvoimien Kainuun prikaatin välinen yhteistyö
Tutkintonimike: Tradenomi ...
Turvallisemmin hiusalalla: esiselvitys hiusalan työterveyden, työhyvinvoinnin ja kestävän kehityksen edistämisestä
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa esiselvitys ja tarvekartoitus hiusalan työterveyden, työhyvinvoinnin ja kestävän kehityksen edistämisestä hiusalan yrittäjien näkökulmasta. Toimeksiantajana toimi Suomen Hiusyrittäjät ...
3D-työkalujen hyödyntäminen 2D-grafiikassa
(2022)
Tässä opinnäytetyössä perehdyttiin aiheeseen 3D-työkalujen hyödyntäminen 2D-grafiikassa. Aihe valittiin, koska siitä ei löydy paljoa kirjallisuutta ja aiheesta on paljon puhuttua tietoa. Työssä käsiteltiin grafiikan teoriaa, ...
Peliprototypoinnin johdantomateriaalin kehitys
(2023)
Opinnäytetyö kehitettiin tavoitteena perehdyttää kirjoittaja paremmin prototyypin kehitykseen ja sen merkitykseen peliprojektille. Tämän lisäksi kehitettiin peliprototypointiin johdantona toimiva dokumentti. Prototyypin ...
Hoitohenkilökunnan pitovoiman edistäminen HUSin Psykiatriassa
(2023)
Tiivistelmä
Tekijä: Jouhten Karoliina
Työn nimi: Hoitohenkilökunnan pitovoiman edistäminen HUSin Psykiatriassa
Tutkintonimike: Tradenomi YAMK, Tietojenkäsittely ja liiketoimintaosaaminen
Asiasanat: pitovoima, sitoutuminen, ...
Liikkeenkaappaus ja sen hyödyntäminen 3D-animaatioinnissa
(2022)
Tekijä: Turunen Antti
Työn nimi: Liikkeenkaappaus ja sen hyödyntäminen 3D-animaatioinnissa
Tutkintonimike: Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely
Asiasanat: Liikkeenkaappaus, Motion capture, Perception Neuron, Axis Neuron, ...
Service Deskin perehdytysprosessin kehittäminen: Case Fujitsu Finland
(2023)
Perehdyttämisellä tarkoitetaan työtehtävien opastusta työntekijöille. Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia mitä osa-alueita siihen liittyy ja mitä sen suunnittelussa tulee huomioida. Samalla on tarkoitus tutkia, miten ...
Liukuväriteksturointityötavan eteenpäinvienti Unity-pelimoottorissa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää työkalu teksturointiin pelimoottorin sisällä. Kehittämisessä huomioitiin työtapaan liittyviä haasteita ja ongelmia. Liukuväriteksturointi on ollut pinnalla sosiaalisessa mediassa kuten ...