"elektroninen urheilu" - Selaus asiasanan mukaan Kajaanin ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-3 / 3
-
Digitaalinen liikunnallinen pelaaminen ja sen hyödyntäminen opetuksessa
(2020)Tämä opinnäytetyö käsitteli digitaalista liikunnallista pelaamista eli exergamngiä ja sen hyödyntämistä osana opetusta. Työn tarkoituksena oli tutkia, mitä liikunnanohjaajan koulutuksen kompetensseja digitaalinen liikunnallinen ... -
Influencer and caster relationships with developers in mobile FPS games
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia vaikuttajien ja selostajien yhteistyötä mobiili FPS-pelikehittäjien kanssa. Useisiin tahoihin otettiin yhteyttä yksityiskohtaisten tulosten saamiseksi. Tärkeimmät resurssit tässä ... -
Katseenseurantatekniikan hyödyntäminen elektronisessa urheilussa
(2019)Työn tilaajana toimi Kajaanin ammattikorkeakoulun kehitysyksikkö Clever Simulation Entertainment (CSE). CSE on erikoistunut virtuaalitodellisuuteen (VR) ja lisättyyn todellisuuteen (AR) pohjautuviin sovelluksiin sekä ...