Haku
Viitteet 1-3 / 3
Päätöksenteon ilmiöt markkinoinnissa I - Uusia näkökulmia markkinoinnin perinteisiin kilpailukeinoihin
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2019)
Myynti on ostopäätöksen aikaansaamista. Siksi myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa on keskeistä huomioida se, miten teemme päätöksiä. Lisääntyvä tutkimustieto päätöksentekoon liittyvistä ilmiöistä, yhdessä sen soveltamiseen ...
Päätöksenteon ilmiöt näkyvät koulutuksessa ja työelämässä
(Tietojohtaminen, 2015)
Päätöksenteon ilmiöt etätyön johtamisessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2023)
Koronapandemia muutti merkittävästi työnteon tapoja ja käytänteitä lyhyessä aikaikkunassa. Tässä julkaisussa yhdistämme käyttäytymistaloustieteen ja laajemmin käyttäytymistieteiden ymmärrystä ihmisen päätöksenteosta ja ...