"laadunhallinta" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 26
-
Asiakastyytyväisyys laadunhallinnan ohjaamisessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten asiakastyytyväisyyskysely toimii sosiaali- ja terveydenhuollon erityistyöntekijöiden palvelun laadun mittarina. Kirjallisuuden ja aikaisempien tutkimusten avulla määriteltiin ... -
Asiakasvaikuttavuuden itsearviointimalli Reilu Palvelu ry:lle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)TIIVISTELMÄ Asiakasvaikuttavuuden itsearviointimalli Reilu Palvelu ry:lle Opinnäytetyö on Design–tyyppinen toimintatutkimus, jossa rakennettiin asiakasvaikuttavuuden itsearviointimalli Reilu Palvelu ry:lle. Reilu ... -
Asiakkuuden ja laadunhallinta. Case: Toimintaohjeet Hyvinkään Konemyynti Oy:lle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Asiakkuuden- ja laadunhallinta on erittäin tärkeässä asemassa nykypäivän vähittäiskaupassa. Asiakkaat osaavat vaatia parempaa asiakaspalvelua ja laatua ostamiltaan tuotteilta. Opinnäytetyömme tarkoituksena oli koota ... -
Jatkuva palvelun laadun mittaaminen asiakastyytyväisyyskyselyn tulosten perusteella
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Laurea-ammattikorkeakoulu Tiivistelmä Laurea Lohja Yrittäjyyden ja liiketoimintaosaamisen koulutusohjelma Teollinen palveluliiketoiminta Tradenomi (ylempi AMK) Jenni Isomaa Jatkuva palvelun laadun mittaaminen ... -
Joutsenmerkki BarLaurealle: Alustava toimintasuunnitelma
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Tutkimusten mukaan Joutsenmerkki on suomalaisten keskuudessa yksi tunnetuimmista ympäristömerkeistä. Joutsenmerkin tavoitteena on helpottaa kuluttajien valintaa ympäristöä vähemmän kuormittavan tuotteen tai palvelun ... -
Katsastuksen toimintaprosessien järjestäminen : Case: Kirkkonummen Autokatsastus
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön aiheena oli Herttoniemen Autokatsastus Oy:n Kirkkonummen toimipisteen katsastuksen toimintaprosessien uudelleen järjestäminen asiakaspalvelun ja toiminnan laadun tasaisuuden parantamiseksi sekä uuden ... -
Kiinteistönhoidon asiakaspalvelun laadun kehittäminen
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää kiinteistönhoidon asiakaspalvelun laatua. Kiinteistönhoidon asiakaspalvelu vastaa asuin- ja liikekiinteistöjen ylläpitoon liittyvistä toiminnoista. Toimeksiantajana opinnäytetyölleni ... -
Kohti laadunhallintajärjestelmää
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Tämä opinnäytetyö keskittyy laadunhallintajärjestelmän rakentamisen aloittamiseen kohdeyhdistyksessä. Alalla kuin alalla kilpailu asiakkaista on lisääntynyt vuosien saatossa. Ei enää riitä, että yritykset itse sanovat, ... -
Laadunhallinta ja sen kehittäminen, case: Viherniemi Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyö on toimintakeskeinen opinnäytetyö, jonka aiheena oli laadunhallinta ja sen kehittäminen viherrakennusalan yrityksessä. Tarkoituksena oli perehtyä laatujärjestelmiin ja laatukäsitteisiin teorian kautta sekä ... -
Laadunhallintajärjestelmän laatiminen sähköalan yritykselle
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia eräälle sähköalan yritykselle toimiva ja käytännöllinen laadunhallintajärjestelmä, jolle vaatimuksia asetti ISO 9001: 2008 -laatustandardi. Laatukäsikirjan tarkoituksena ... -
Laadunhallintajärjestelmän määrittely ja käyttöönotto, Naughty BRGR
(2019)Opinnäytetyö toteutettiin kotimaisen elintarvike- ja ravintola-alan toimijan, Naughty BRGR Oy:n, toimeksiannolla ja se rajattiin koskemaan tavaramerkin alla toimivaa kivijalkaravintolatoimintaa. Toiminnallisen opinnäytetyön ... -
Laadunhallintajärjestelmän rakentaminen ja käyttöönotto asiantuntijaorganisaatiossa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän toimintakeskeisen opinnäytetyön tarkoituksena oli laadunhallintajärjestelmän laatiminen ja käyttöönotto tilitoimistoon. Laadunhallintajärjestelmän viitekehykseksi valittiin ISO 9001:2008 –standardi. Opinnäytetyön ... -
Laatu- ja testausstandardien soveltaminen ohjelmistotestauksen eri vaiheissa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)Tutkimuksellisen kehittämishankkeen tarkoituksena oli tutkia ja kehittää erilaisten laatu- ja testausstandardien soveltamista ohjelmistotestauksen eri vaiheissa konsultoinnin näkökulmasta. Työ suoritettiin tutkimuksellisena ... -
Laatujärjestelmä ja sen käyttöönottaminen
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia miten laatujärjestelmän käyttöönotto on sujunut Jonasson Oy:ssä. Tarkoituksena oli selvittää miten laatujärjestelmä on otettu käyttöön päivittäisessä työskentelyssä ja miten se ... -
LAATUKÄSIKIRJAN LAATIMINEN AG ALARM GROUP OY:LLE
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyöni aiheena oli laatukäsikirjan suunnitteleminen ja laatiminen AG Alarm Group Oy:lle. Pyyntö laatukäsikirjan tekoon tuli Finanssialan Keskusliitolta. Laatukäsikirjassa kuvaan yrityksen toimintaperiaatteet ja ... -
Laatukäsikirjan laatiminen huolinta- ja logistiikka-alan mikroyritykselle
(2023)Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia huolinta- ja logistiikka-alan kansainvälisesti toimivalle mikroyritykselle yritykselle ISO 9001:2015 standardin vaatimusten mukainen laatukäsikirja. Laatukäsikirjan ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Laatukäsikirjaprojekti Palvelukoti Rauha Oy:ssä
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämän opinnäytetyön tarkoitus on johdonmukaistaa Palvelukoti Rauha Oy:ssä tehtävää laatutyötä. Toimeksianto laatukäsikirjan laatimiseen tuli palvelukodin toimitusjohtaja Jaana Lahdelta. Laatukäsikirjaprojektin tarkoitus ... -
Laatutoiminto johtamisjärjestelmän osana : Euroopan lentoturvallisuusvirasto EASA:n vaatimuksen implementointi Suomen ilmailuviranomaisessa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää kerätyn aineiston avulla vastaus ja hahmotella malli siihen, miten komission asetuksen (EU) N:o 290/2012 siviili-ilmailun lentomiehistöä koskevien teknisten vaatimusten ja ... -
Laatutyön kehittäminen ja laatukäsikirjan tuottaminen LifeMed Oy:lle
(2020)Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Siuntiossa sijaitseva yritys, LifeMed Oy. LifeMed Oy on suomalainen perheyritys, joka tarjoaa asiakkailleen korkealaatuisia lääketieteellisiä kuvantamisjärjestelmiä, sekä laajan ... -
Palveluyrityksen laatu osana markkinointiviestintää – Keravan Lääkintävoimistelu Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä opinnäytetyö käsittelee palvelun laadun merkitystä palveluliiketoiminnassa. Tutkimuksen päätavoite oli selvittää, mitä on laatu, mistä tekijöistä palvelun laatu koostuu ja millä keinoilla saavutetaan hyvää laatua. ...