"laadunhallinta" - Selaus asiasanan mukaan Laurea-ammattikorkeakoulu

    • Asiakastyytyväisyys laadunhallinnan ohjaamisessa 

      Vierimaa, Riikka (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten asiakastyytyväisyyskysely toimii sosiaali- ja terveydenhuollon erityistyöntekijöiden palvelun laadun mittarina. Kirjallisuuden ja aikaisempien tutkimusten avulla määriteltiin ...
    • Asiakasvaikuttavuuden itsearviointimalli Reilu Palvelu ry:lle 

      Karppinen, Jari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2013)
      TIIVISTELMÄ Asiakasvaikuttavuuden itsearviointimalli Reilu Palvelu ry:lle Opinnäytetyö on Design–tyyppinen toimintatutkimus, jossa rakennettiin asiakasvaikuttavuuden itsearviointimalli Reilu Palvelu ry:lle. Reilu ...
    • Asiakkuuden ja laadunhallinta. Case: Toimintaohjeet Hyvinkään Konemyynti Oy:lle 

      Koskinen, Roope; Kivilehto, Juha (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Asiakkuuden- ja laadunhallinta on erittäin tärkeässä asemassa nykypäivän vähittäiskaupassa. Asiakkaat osaavat vaatia parempaa asiakaspalvelua ja laatua ostamiltaan tuotteilta. Opinnäytetyömme tarkoituksena oli koota ...
    • Jatkuva palvelun laadun mittaaminen asiakastyytyväisyyskyselyn tulosten perusteella 

      Isomaa, Jenni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Laurea-ammattikorkeakoulu Tiivistelmä Laurea Lohja Yrittäjyyden ja liiketoimintaosaamisen koulutusohjelma Teollinen palveluliiketoiminta Tradenomi (ylempi AMK) Jenni Isomaa Jatkuva palvelun laadun mittaaminen ...
    • Joutsenmerkki BarLaurealle: Alustava toimintasuunnitelma 

      Yli-Moijala, Heli (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tutkimusten mukaan Joutsenmerkki on suomalaisten keskuudessa yksi tunnetuimmista ympäristömerkeistä. Joutsenmerkin tavoitteena on helpottaa kuluttajien valintaa ympäristöä vähemmän kuormittavan tuotteen tai palvelun ...
    • Katsastuksen toimintaprosessien järjestäminen : Case: Kirkkonummen Autokatsastus 

      Grönvall, Minna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön aiheena oli Herttoniemen Autokatsastus Oy:n Kirkkonummen toimipisteen katsastuksen toimintaprosessien uudelleen järjestäminen asiakaspalvelun ja toiminnan laadun tasaisuuden parantamiseksi sekä uuden ...
    • Kiinteistönhoidon asiakaspalvelun laadun kehittäminen 

      Pölkki, Hanna (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää kiinteistönhoidon asiakaspalvelun laatua. Kiinteistönhoidon asiakaspalvelu vastaa asuin- ja liikekiinteistöjen ylläpitoon liittyvistä toiminnoista. Toimeksiantajana opinnäytetyölleni ...
    • Kohti laadunhallintajärjestelmää 

      Kunttu, Päivi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tämä opinnäytetyö keskittyy laadunhallintajärjestelmän rakentamisen aloittamiseen kohdeyhdistyksessä. Alalla kuin alalla kilpailu asiakkaista on lisääntynyt vuosien saatossa. Ei enää riitä, että yritykset itse sanovat, ...
    • Laadunhallinta ja sen kehittäminen, case: Viherniemi Oy 

      Laitinen, Tuukka; Kaurila, Tomi (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyö on toimintakeskeinen opinnäytetyö, jonka aiheena oli laadunhallinta ja sen ‎kehittäminen viherrakennusalan yrityksessä. Tarkoituksena oli perehtyä laatujärjestelmiin ja ‎laatukäsitteisiin teorian kautta sekä ...
    • Laadunhallintajärjestelmän laatiminen sähköalan yritykselle 

      Tuomainen, Ida-Liisa (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia eräälle sähköalan yritykselle toimiva ja käytännöllinen laadunhallintajärjestelmä, jolle vaatimuksia asetti ISO 9001: 2008 -laatustandardi. Laatukäsikirjan tarkoituksena ...
    • Laadunhallintajärjestelmän määrittely ja käyttöönotto, Naughty BRGR 

      Faler, Elias (2019)
      Opinnäytetyö toteutettiin kotimaisen elintarvike- ja ravintola-alan toimijan, Naughty BRGR Oy:n, toimeksiannolla ja se rajattiin koskemaan tavaramerkin alla toimivaa kivijalkaravintolatoimintaa. Toiminnallisen opinnäytetyön ...
    • Laadunhallintajärjestelmän rakentaminen ja käyttöönotto asiantuntijaorganisaatiossa 

      Finne, Mikko; Finell, Joni (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän toimintakeskeisen opinnäytetyön tarkoituksena oli laadunhallintajärjestelmän laatiminen ja käyttöönotto tilitoimistoon. Laadunhallintajärjestelmän viitekehykseksi valittiin ISO 9001:2008 –standardi. Opinnäytetyön ...
    • Laatu- ja testausstandardien soveltaminen ohjelmistotestauksen eri vaiheissa 

      Niinivirta, Maiju (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
      Tutkimuksellisen kehittämishankkeen tarkoituksena oli tutkia ja kehittää erilaisten laatu- ja testausstandardien soveltamista ohjelmistotestauksen eri vaiheissa konsultoinnin näkökulmasta. Työ suoritettiin tutkimuksellisena ...
    • Laatujärjestelmä ja sen käyttöönottaminen 

      Nousiainen, Aleksi; Jonasson, Miikka (2021)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia miten laatujärjestelmän käyttöönotto on sujunut Jonasson Oy:ssä. Tarkoituksena oli selvittää miten laatujärjestelmä on otettu käyttöön päivittäisessä työskentelyssä ja miten se ...
    • LAATUKÄSIKIRJAN LAATIMINEN AG ALARM GROUP OY:LLE 

      Enström, Milla (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyöni aiheena oli laatukäsikirjan suunnitteleminen ja laatiminen AG Alarm Group Oy:lle. Pyyntö laatukäsikirjan tekoon tuli Finanssialan Keskusliitolta. Laatukäsikirjassa kuvaan yrityksen toimintaperiaatteet ja ...
    • Laatukäsikirjan laatiminen huolinta- ja logistiikka-alan mikroyritykselle 

      Fagerholm, Armine (2023)
      Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli laatia huolinta- ja logistiikka-alan kansainvälisesti toimivalle mikroyritykselle yritykselle ISO 9001:2015 standardin vaatimusten mukainen laatukäsikirja. Laatukäsikirjan ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Laatukäsikirjaprojekti Palvelukoti Rauha Oy:ssä 

      Valve, Mari (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämän opinnäytetyön tarkoitus on johdonmukaistaa Palvelukoti Rauha Oy:ssä tehtävää laatutyötä. Toimeksianto laatukäsikirjan laatimiseen tuli palvelukodin toimitusjohtaja Jaana Lahdelta. Laatukäsikirjaprojektin tarkoitus ...
    • Laatutoiminto johtamisjärjestelmän osana : Euroopan lentoturvallisuusvirasto EASA:n vaatimuksen implementointi Suomen ilmailuviranomaisessa 

      Rinne, Iina (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää kerätyn aineiston avulla vastaus ja hahmotella malli siihen, miten komission asetuksen (EU) N:o 290/2012 siviili-ilmailun lentomiehistöä koskevien teknisten vaatimusten ja ...
    • Laatutyön kehittäminen ja laatukäsikirjan tuottaminen LifeMed Oy:lle 

      Salminen, Sirkku; Vaittinen, Carita (2020)
      Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on Siuntiossa sijaitseva yritys, LifeMed Oy. LifeMed Oy on suomalainen perheyritys, joka tarjoaa asiakkailleen korkealaatuisia lääketieteellisiä kuvantamisjärjestelmiä, sekä laajan ...
    • Palveluyrityksen laatu osana markkinointiviestintää – Keravan Lääkintävoimistelu Oy 

      Kingelin, Pirita (Laurea-ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee palvelun laadun merkitystä palveluliiketoiminnassa. Tutkimuksen päätavoite oli selvittää, mitä on laatu, mistä tekijöistä palvelun laatu koostuu ja millä keinoilla saavutetaan hyvää laatua. ...