- Selaus nimekkeen mukaan Seinäjoen ammattikorkeakoulu
Viitteet 976-995 / 10209
-
Covid-19-pandemian vaikutukset liikunta-alan yrityksen asiakaskokemukseen
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka hyvin toimeksiantajayritys on onnistunut mukauttamaan toimintaansa Covid-19-pandemian aikana asiakkaidensa näkökulmasta. Opinnäytetyön ensimmäisenä tavoitteena oli ... -
Covid-19-pandemian vaikutukset varhaiskasvatuksen työntekijöiden työhyvinvointiin
(2021)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Covid-19-pandemian vaikutuksia kolmen Seinäjoen alueella toimivan varhaiskasvatusyksikön työntekijöiden työhyvinvointiin. Tavoitteena oli selvittää, millaiseksi varhaiskasvatuksen ... -
Covid-19-pandemian vaikutus sijoituskäyttäytymiseen : Selvitys piensijoittajien toiminnasta pandemian aikana
(2021)Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia suomalaisten osakesijoittajien käyttäytymistä Covid-19-pandemian aikana, aikavälillä 1.1.2020–31.10.2020. Työssä tarkastellaan laajemmin pandemian vaikutuksia kevääseen 2021 saakka. ... -
COVID-19-viruksen vaikutukset kirjastoissa
Seinäjoen ammattikorkeakoulun julkaisusarja A. Tutkimuksia : 33 (Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2020) -
Creating a business model for a bakery in Ho Chi Minh City, Vietnam
(2020)The bakery market in Vietnam is highly potential, with lots of opportunities for new entrants. The thesis aims to develop the author’s bakery business idea into a business model using Business Model Canvas. For the purpose ... -
Creating a marketing plan for Specsavers Opticians Seinäjoki
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2010)The purpose of this final thesis was to create a marketing plan for Specsavers Opticians Seinäjoki. The target company produces eye care services, sells eyeglasses, sunglasses, contact lenses, as well as all their care and ... -
Creating a promotion plan and promotion package for Movemakers for the Swedish market
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2010)The purpose of this final thesis was to create a marketing communication plan and promotion package for Movemakers Ltd. as well as to explore their market potentials in Sweden. The case company manufactures athletics ... -
Creating a Social Media Strategy: Case EURES Finland
(2023)Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda EURES Suomelle sosiaalisen median strategia, jonka avulla organisaatio voisi kehittää toimintaansa sosiaalisessa mediassa ja hyödyntää sitä entistä tehokkaammin tavoitteidensa saavuttamiseksi. ... -
Creating a Sustainable Business Strategy for a SME
(2021)This thesis focuses on the topic of sustainable business strategy. The objective was to create a universal template with which SMEs can create their own sustainable business strategy that takes into account their own unique ... -
Creating and expanding the value of a vocational institution: Case study on the hospitality management program at Vamia
(2024)The lack of a native labor force in several European countries, including Finland, is concerning. Finland needs 9th graders studying in the hotel industry to build a future workforce. Particularly because of the Finnish ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Creation of a framework for internet marketing strategies for Germany and Finland : Case: Fashionlabel Meshcute
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2010)Expanding a business into international markets is an important step which needs to be planed carefully. The target groups change, the market situation may be a different one and marketing activities have to be adapted. This ... -
Creative skills supported by multidisciplinary learning : case innovation course at the Seinäjoki University of Applied Sciences
(World Academy of Science, Engineering and Technology, 2019) -
Creativity and togetherness through the Erasmus+ exchange
(CCE Finland, 2019)Abstract – Team building games and contact teaching: Using creativity within Erasmus+ teacher exchange programs. Students are international and the course is called: Development of Social and Managerial Potential A partnership ... -
Crimppi Oy:n turvallisuusjohtamisen kehittäminen
(2021)Globaalisti yritysten odotetaan kiinnittävän aiempaa enemmän huomiota työturvallisuuteen. Myös Crimppi Oy:ssä tunnistettiin tarve työturvallisuusasioiden systemaattisempaan hallintaan ja kehittämiseen. Organisaation ylin ... -
Criteria Selection for International Aviation Passengers : Case: Regular Flights between two Nordic Countries
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)The purpose of this commissioned thesis is to discover the most important factor for the airline’s passengers flying between two Nordic countries. Satisfaction with the airline’s current performance was measured to provide ... -
Critical incidents in language education in Finland : A case study into intercultural knowledge as part of language studies
(Škoda Auto University, 2023) -
Critical incidents revisited : A cross-cultural analysis across Europe
(Shaker Verlag, 2021) -
CRM - increasing customer knowledge
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2016)The purpose of this thesis is to identify how Serres Oy is able to utilize and to develop a more efficient customer relationship management system at its three business unit’s Sales & Marketing, Nemo and Nautilus. The ... -
CRM approach penetration in a service organization
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2012)The purpose was to develop CRM (Customer Relationship Management) system user commitment and CRM results for a service organization. The CRM approach penetration was used as an indicator to measure and explain the success ... -
CRM-järjestelmän käyttöönotto pienyrityksessä
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2016)Tämän opinnäytetyön aiheena oli CRM-järjestelmän käyttöönotto pienyritykseen. Yrityksessä ei ollut aikaisemmin käytössä varsinaista CRM-järjestelmää, vaan asiakassuhteet ja niiden hallinta suoritettiin Excel-kirjanpidolla. ...