"brands" - Selaus asiasanan mukaan Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Viitteet 1-6 / 6
-
Analyzing Vietnamese Students’ Perceptions of Lumene in Finland
(2024)This thesis explores the perceptions of Vietnamese students in Finland towards Lumene, a Finnish skincare brand. The aim of this thesis is to explore how Vietnamese students perceive and engage with Lumene. The findings ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Finska artisters roll i att utforma och genomföra marknadsföringsstrategier och att bygga personligt varumärke
(2023)Artisternas roll i marknadsföringslandskapet har genomgått signifikanta förändringar under de senaste åren, parallellt med sociala medieplattformars framväxt och skivbolagens förändrade roller. Lyssnare efterfrågar interaktion ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Från influencer till artist – hur rebrandar man sig framgångsrikt? : en fallstudie om Benjamin Peltonen
(2024)Personliga varumärken och deras påverkan i dagens samhälle diskuteras mycket i olika medier och det har under senaste åren blivit allt mera aktuellt. I detta lärdomsprov diskuteras personliga varumärken från ett ”rebranding” ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Marketing plan for HEROINES : Case study
(2022)Marketing strategy is an essential component of every company. This research provides an achievable marketing plan for HEROINES, a newly formed female pop band. This research aims to design a well-structured digital marketing ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Sustainable Branding in the Digital Era : Analyzing the Alignment of Sustainability Initiatives with Social Media Strategies
(2024)In recent years, growing environmental concerns have triggered a significant shift in consumer preferences across industries, including fashion, beauty, and personal care. Consumers now gravitate toward products emphasizing ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
The Impact of Social Media on Brand Equity : A Comparative Analysis of Consumer Perceptions and Engagement Strategies
(2024)This research attempted to analyse the complex but significant interconnectedness of the social media and brand equity capitalizing on the outcomes provided by the quality social media management to set the pace and scale ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad