"blogit" - Selaus asiasanan mukaan Humanistinen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-6 / 6
-
Aga mida muud kui noortekaid? : Blogi yhteisölliseksi työkaluksi Viron seurakuntien nuorisotyössä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)Tämän opinnäytetyön aihe liikkuu pitkälti ryhmäbloggaamisen, nuorisotyön kehittämisen, verkkonuorisotyön ja nuorisotyöntekijöiden keskinäisen viestinnän alueilla. Kyseessä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka produktina ... -
Blogi yritystoiminnan tukena : Case Ilosaarirock
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)Tässä opinnäytetyössä keskitytään blogien tuomiin mahdollisuuksiin yritystoiminnassa. Opinnäytetyössä tutkitaan tuoko blogi jotakin uutta yritysmarkkinointiin ja -viestintään ja sitä, kannattaako yrityksen perustaa blogi. ... -
Blogit nuorten elämässä ja syrjäytymisen ehkäisijänä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2012)Keskustelu nuorten syrjäytymisestä ja sen ehkäisemisestä käy kuumana ja tasavallan presidenttiä myöten asiaan on vihdoin päätetty puuttua kunnolla. Keinot syrjäytyneiden ja syrjäytymisvaarassa ole-vien nuorten nostamiseen ... -
Iltapäiväkerho bloggaa : Osallisuutta edistävä blogiprojekti
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyö on tehty Rovalan Nuoret ry:lle, joka tuottaa Rovaniemen kaupungille iltapäiväkerhopal-veluja. Tavoitteenamme on ollut kehittää uudenlaista blogi- työvälinettä iltapäiväkerhonohjaajien käyt-töön. Blogin tarkoitus ... -
Tykätäänkö bloggaajista vai blogataanko tykkääjistä? : Kehityssuunnitelma Helsingin Kirjamessujen sosiaalisen median käytöstä markkinoinnin välineenä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kehittämissuunnitelma Helsingin Kirjamessujen sosiaalisen median hyödyntämiseen kävijämarkkinoinnin välineenä. Helsingin Kirjamessut on Suomen Messut Osuuskunnan vuosittain järjestämä ... -
*Tämä blogikirjoitus on sponsoroitu : Blogisponsorointi
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)Viimeisten vuosien aikana blogit ja bloggaaminen ovat tulleet suosituksi markkinoinnin-, ja viestinnän välineeksi yrityksillä. Yritykset hyödyntävät yhä enemmän muoti- ja lifestyleblogeja markkinoinnin edis-tämisessä. ...