Haku
Viitteet 1-10 / 18
Vuodeosastopotilaan ja hänen omaisensa osallisuuden kehittäminen hoidon suunnittelussa
(2019)
Hoitotyön etiikan ja toimintaa säätävien lakien mukaan potilaan osallisuus hoitoon on itseisarvo ja tavoiteltava asia. Osallisuudella on todettu olevan yhteys hoidon tavoitteiden saavuttamiseen ja hoidon koettuun laatuun. ...
Yhteyshenkilöttömien yritysten palveluiden kehittäminen - Case Pohjois-Karjalan Osuuspankki
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, millaisia palvelutarpeita Pohjois-Karjalan Osuuspankin yhteyshenkilöttömillä yrityksillä on sekä laatia suunnitelma, millä keinoilla asiakkaiden palveluiden käyttöä olisi mahdollista ...
Asiakaslähtöisyyttä ja osallistamista turvapaikanhakijoiden vastaanottopalveluihin
(2020)
Ylemmän ammattikorkeakoulun opinnäytetyön aihe oli asiakaslähtöisten ja osallistavien turvapaikanhakijoiden vastaanottopalveluiden kehittäminen Kajaanin vastaanottokeskukseen. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Kajaanin ...
Palvelutuotannon järjestäminen kunnassa: palvelun laatu tilaajan ja asiakkaan näkökulmista
(2023)
Tiivistelmä
Julkisen sektorin, markkinasektorin ja kansalaisyhteiskunnan toimintakentät ovat eriytyneitä toimintaympäristöjä siitä huolimatta, että jokainen toimijoista tuottaa palveluita julkisille toimijoille, kuten ...
Kohti mieleenpainuvaa VIP-asiakaskokemusta: Case EYOF 2022 Vuokatti
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on EYOF 2022 Vuokatti ja Kainuun Liikunta. Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia ja koota tietoa asiakaskokemuksesta, sen muodostumisesta ja asiakkaan odotuksiin vastaamisesta sekä niiden ...
Kohti monikanavaista palvelukokemusta lemmikkialan yrityksessä.
(2021)
Tämä tutkimuksellinen kehittämistyö on laadullinen tapaustutkimus, jossa edettiin palvelumuotoilun vaiheiden mukaisesti. Työn lähtökohtana oli kehittää toimeksiantajayrityksen Yritys X:n tarjoamaa asiakaskokemusta. Työ ...
Meijän kirjasto - Iisalmen kaupunginkirjaston asiakaskokemuksen kehittäminen
(2022)
Kirjaston toimintaympäristö muuttuu. Tulevaisuuden kirjasto ei ole enää pölyyntyneiden kirjojen säilytyspaikka, vaan kuntalaisia osallistava koko kansan olohuone, joka vastaa entistä paremmin käyttäjien tarpeisiin ja ...
Verkkokoulutusalusta fyysisen asiakaskohtaamisen kehittämisessä — case Fitness24Seven
(2021)
Nykypäivänä asiakas määrittelee pitkälti yrityksen menestymisen, joten toimiva yritysstrategia lähtee asiakkaiden tarpeista ja heidän odotuksistaan. Kuuntelemalla tarkemmin asiakkaita pystytään luomaan asiakkaille tunnetason ...
Personal Trainer -koulutuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin työelämä- ja asiakaslähtöiseksi
(2021)
Tiivistelmä
Tekijä: Teemu Vallenius
Työn nimi: Personal Trainer -koulutuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin työelämä- ja asiakaslähtöiseksi
Tutkintonimike: Liikunnanohjaaja (YAMK), Liikunta-alan kehittäminen ja ...
Palliatiivisen potilaan asiakaslähtöisen jatkohoidon kehittäminen erikoissairaanhoidosta perusterveydenhuoltoon
(2022)
Palliatiivinen hoito kuuluu kaikille kuolemaan johtavaa tai henkeä uhkaavaa sairautta sairastaville. Palliatiivisen potilaan palveluketju on Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymässä muotoutumassa. Palliatiiviset ...