"yritysmarkkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Kymenlaakson ammattikorkeakoulu

    • BUSINESS PLAN: FENFANG LI RESTAURANT 

      Lin, Meijuan (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Xin Cai Oy is planning to open a new Chinese restaurant, called Fenfang Li Res-taurant. The research work is about the introduction of restaurant’s food and ser-vice, the choice of appropriate location, major competitors’ ...
    • Markkinatutkimus Lemonics Ky:lle 

      Kivelä, Heidi (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tämä opinnäytetyö on tehty tilaustyönä Kouvolan Inkeroisissa toimivalle ohjelmistoalan pk-yritykselle. Yritys halusi teettää markkinatutkimuksen saadakseen ideoita, joiden avulla yrityksen kasvutavoitteet toteutuisivat. ...
    • Markkinoinnin ja asiakkuudenhallinnan suunnitelma uudelle asiantuntijapalveluyritykselle 

      Saksanen, Pia (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)
      Opinnäytetyössä perehdyttiin pienen ja suhteellisen uuden yrityksen markkinointiin ja asiakkuudenhallintaan. Yrityksestä käytettiin työssä nimitystä Yritys X, yrityksen salassapitotoiveen takia. Oleellista työn kannalta ...
    • Markkinointisuunnitelma kuljetusyritykselle 

      Sakki, Satu (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)
      Markkinointisuunnitelman tarkoituksena on antaa yritykselle uusia näkökulmia yrityksen markkinointiin, yritykselle parhaiten sopivia keinoja käyttäen. Markkinointisuunnitelman avulla pyritään asettamaan markkinoinnille ...
    • Vaikutustapojen monimuotoisuus B-to-B-markkinoinnissa Venäjällä - lahjukset osana liiketoimintakulttuuria 

      Larjavaara, Ilmari (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)
      Tutkimuksessa tarkastellaan lahjonnan ja muun korruption muotoja yritysten välisessä kaupassa Venäjällä. Raportissa kuvataan lahjonnan käytäntöjä, lahjontaan valmistautumista sekä lahjonnan taloudellisia muotoja ja seurauksia ...
    • Varastointipalvelujen myyntiprosessin kehittäminen kemianteollisuudessa : Case: Oiltanking 

      Savonen, Emmi (Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten kemianteollisuudessa toimivat yritykset suorittavat ostoprosessinsa ja kuinka case yrityksen, varastointipalveluiden tarjoajan, myyntiprosessi vastaa asiakkaiden tarpeita. ...