"asiakaspalvelu" - Selaus asiasanan mukaan Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-16 / 16
-
Asiakaslähtöisen linjasaneerauksen kehittäminen
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)Linjasaneerauksien yhteydessä osakkaalla on mahdollisuus sisällyttää remonttiin oman huoneisto-osakkeensa muutostöitä. Muutostyöosuuksien kasvaessa ja kilpailun kiristyessä rakennusliikkeet haluavat tarjota asiakkailleen ... -
Asiakastyytyväisyyskysely Kouvolan kaupungin yhteispalvelupisteissä
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyö käsittelee Kouvolan kaupungin kuuden yhteispalvelun käyttäjien asiakastyytyväisyyttä. Asiakastyytyväisyystutkimuksen tavoitteena oli selvittää Kouvolan alueella vuonna 2009 tapahtuneen kuntaliitoksen myötä ... -
Asiakastyytyväisyystutkimus hotelli Abba Centrum Alicante, Espanja
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyö tarkastelee asiakastyytyväisyyttä hotelli Abbassa. Tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden mielipiteet ja tyytyväisyys hotellin laitteisiin sekä palveluihin. Tässä työssä vertaillaan heinäkuu-joulukuun 2008 ... -
CUSTOMER SATISFACTION RESEARCH OF JINHUA MAOYANG KNITTING CO., LTD
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)Customer satisfaction is closely connected with a company’s success possibility now and in the future. It is acknowledged that with higher customer satisfaction level, a company could retain its customers maximally and ... -
GETTING BETTER IN BEING THE BEST - : Increasing Service Awareness among the Russian Customers of a Case Company
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)Ever since Russian customers have gradually found their way in growing numbers to Alko Inc. specialized shops especially in South East and Southern Finland, an interest has risen about their real customer potential, thus ... -
Hoitotarvikejakelun prosessin kuvaus
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)Hoitotarvikejakelu toimii Kouvolan seudun kansanterveystyön kuntayhtymän järjestämänä Anjalankosken terveysaseman tiloissa. Asiakkaat ovat pitkäaikaissairaita, jotka tarvitsevat hoitotarvikkeita sairautensa hoidossa. ... -
Improvement of Customer Satisfaction and Service Quality. Case Lassila & Tikanoja Oyj
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)ABSTRACT KYMENLAAKSON AMMATTIKORKEAKOULU University of Applied Sciences International Trade, Kouvola MD TOHID HASSAN Improvement of Service Quality to Achieve Customer Satisfaction in Order to Face Strong ... -
KELAN ASIAKASPALVELUPROSESSIN LAADUN ARVIOINTI : Esimerkkitapauksena Kymenlaakson vakuutuspiiri
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)Tutkimuksessa tarkastellaan Kelan asiakaspalveluprosessin laatua. Tarkoituksena on selvittää, miten Kelan asiakaspalvelussa työskentelevä palveluneuvoja kartoittaa asiakkaan elämäntilanteen ja millaista lisäarvoa hän ... -
Laadukkaan asiakaspalvelun kehittäminen : Case: Kymenlaakson sairaalapalvelut, Kymenlaakson keskussairaalan röntgenosasto
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2009)Laadukas asiakaspalvelu ja tyytyväinen asiakas ovat röntgenosaston tavoitteet. Tavoitteisiin yltämiseksi tarvitaan ammattitaitoinen ja motivoitunut henkilökunta. Laadukkaan asiakaspalvelun kehittämiseksi tulee selvittää ... -
Ravintola Lohikukon markkinointisuunnitelma
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2013)TIIVISTELMÄ KYMENLAAKSON AMMATTIKORKEAKOULU Markkinointi PÖYLIÖ, ILKKA Ravintola Lohikukon markkinointisuunnitelma Opinnäytetyö 46 sivua Työn ohjaaja Lehtori Liisa Luotonen Toimeksiantaja Ravintola Lohikukko Joulukuu ... -
Sosiaalisen median mahdollisuudet markkinointi- ja asiakasviestinnässä - tapaus Yritys Oy
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)Yritysviestinnän näkökulmasta sosiaalinen media on mielenkiintoinen sekoitus viestintää, markkinointia ja asiakaspalvelua. Tämän opinnäytetyön aiheena on sosiaalisen median hyödyntäminen yrityksen markkinointi- ja ... -
Stakeholder relationship development plan
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)Customer service has become more and more important for the companies to survive in the markets. Understanding the total supply chain of the customer service includes every operators’ best input as possible. Management of ... -
Tehtäväkortit ja palvelun laatu - Case Ravintola hello! Kotka
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa Ravintola hello!:n palvelun laatua tehtäväkorttien avulla. Työn teoriaosuudessa käsitellään palveluprosessia ja sen monitahoisuutta, palvelun laatukuiluja sekä asiakkaan kokemaa ... -
Toiminnanohjausjärjestelmän poikkeamaraportin käytön lisääminen ja asiakastyytyväisyys poikkeamien käsittelyssä
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyön toimeksiantajan, Kotkan Satama Oy:n, käytössä olevan PDS(Port Data System)-ohjelman poikkeamaraportin käyttöä haluttaisiin lisätä sekä selvittää, mitä mieltä Kotkan Satama Oy:n henkilöstö ja suurimmat asiakkaat ... -
TYÖHÖN PEREHDYTTÄMINEN JA SEN KEHITTÄMINEN CASE: TOKMANNI OY
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2011)Perehdyttäminen on yksi tärkeimmistä, mutta samalla yksi laiminlyödyimmistä henkilöstöhallintoon kuuluvista asioista työpaikoilla. Perehdyttämisen avulla saadaan työntekijä nopeasti osaksi yrityksen toimintaa. Hyvin hoidettu ... -
Venäjänkielisen palvelun taso ja sen kehittäminen Lahden Sokos Hotel Seurahuoneella vuonna 2011
(Kymenlaakson ammattikorkeakoulu, 2012)Tämä opinnäytetyö käsittelee venäjänkielisen palvelun tasoa ja sen kehittämistä Lahden Sokos Hotel Seurahuoneella vuonna 2011. Työssä käydään läpi Lahden seutua matkailukohteena, muuttoliikennettä seudulle, palvelutarjontaa, ...