"rigging" - Selaus asiasanan mukaan Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

    • 3D-hahmon suunnittelu ja käyttö mainosmateriaalissa 

      Savisalo, Akseli (2024)
      Opinnäytetyössä käsiteltiin 3D-mallinnetusta hahmosta ja kuvallisista elementeistä koostuvaa mainoskuvamateriaalia. Työn ja tutkimuksen paino oli 3D-hahmon käyttämisen eduissa, ja lopputuotteen nopeassa ja vaivattomassa ...
    • Creating stylized 3D characters for video games 

      Pennala, Iida-Maria (2023)
      Tämä opinnäytetyö on tehty nykyaikaisten tekniikoiden tutkimiseen joita käytetään 3d hahmojen luonti prosessissa sekä olemaan opas joka käy läpi kyseisen prosessin suurimmat vaiheet. Sen tavoitteena on olla hyödyllinen ...
    • How anatomical knowledge can guide 3D creature rigging 

      Kontinen, Miia (2022)
      The objective of this thesis was to examine the possible benefits and disadvantages of applying anatomical knowledge to the rigging of 3D creature characters. The hypothesis was that by examining real-life muscoskeletal ...
    • Making a game character move: Animation and motion capture for video games 

      Brusi, Piia (2021)
      The purpose of this thesis was to serve as an introduction and overview of video game animation; how the interactive nature of games differentiates game animation from cinematic animation, what the process of producing ...