Haku
Viitteet 1-3 / 3
Customer Onboarding -prosessin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli Customer Onboarding -prosessin (COP) kehittäminen, joka toteutettiin IT-ulkoistuspalveluita tarjoavalle Vetonaula Oy:lle. Yrityksen haasteina olivat dokumentoimaton COP sekä toimintamalli, joiden ...
Asiakaskokemuksen strateginen kehittäminen IT-palveluliiketoiminnassa
(2020)
Insinöörityön tavoitteena oli kehittää työn tilaajan asiakaskokemusta sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä. Insinöörityössä laadittiin asiakaskokemuksen strategisia kehitysehdotuksia. Lisäksi insinöörityön eri osa-alueita ...
Laitepalveluprosessin ja asiakaskokemuksen kehittäminen IT-palveluliiketoiminnassa
(2024)
Insinöörityön tavoitteena oli parantaa Vetonaula Oy:n laitepalvelun asiakaskokemusta sekä antaa kehitysehdotuksia asiakaskokemuskeskeisen organisaatiokulttuurin vahvistamiseksi.
Nykytila-analyysissa kuvatusta ...