Haku
Viitteet 1-10 / 1128
B2B-konsultointiyrityksen ulkoistuspalvelun tehostaminen
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten suomalaiset pääkaupunkiseudun yritykset käyttävät ulkoista konsultointia myynnin edistämiseksi business to business (B2B) - puolella. Yksi selvityksen tavoitteista oli ...
Selvitys arvojen vaikutuksesta kotimaisen muodin kulutukseen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää erityisesti suomalaisten muotibrändien edustamien arvojen vaikutusta kuluttajakäyttäytymiseen muodin kulutuksessa. Opinnäytetyössä selvitettiin suomalaisten kuluttajien arvoja, ...
Vaikuttajamarkkinointi osana sosiaalisen median markkinointisuunnitelmaa
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on luoda vaikuttajamarkkinointisuunnitelma kahvila-viinibaarin toimeksiantajalle. Vaikuttajamarkkinointisuunnitelman on tarkoitus auttaa toimeksiantajaa ymmärtämään ...
Tarinallistamisen hyödyt brändistrategialle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mitä on tarinallistaminen ja miten se vaikuttaa brändistrategiaan. Työssä keskitytään vahvasti ymmärtämään, mitä on bränditarina. Nykypäivänä ei tule enää puhua tarinan ...
Bränditurvallisuus: Case YouTube-videomainonta
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli määritellä, mitä bränditurvallisuus on, mikä merkitys sillä on brändeille ja mainostajille sekä luoda ohjeet bränditurvallisen YouTube-videomainonnan toteuttamiseen Google ...
How can businesses increase value with a sustainable corporate social responsibility strategy? A case study
(2020)
This thesis focuses on sustainable corporate social responsibility (CSR) in enterprises and how it affects organisations. Different CSR and sustainability implementation frameworks and strategies are investigated and ...
Työajanseurantajärjestelmän käyttöönotto
(2021)
Tämä opinnäytetyö oli kehittämishanketyyppinen työ, jonka tavoitteena oli selvittää kohdeyrityksen henkilöstön näkökulmasta uusiin ja muuttuneisiin työaikakäytäntöihin liittyvät odotukset ja ensivaikutelma sekä näiden ...
Työnantajakuvan kehittäminen
(2021)
Työnantajakuva on tärkeä osa nykyajan ja tulevaisuuden työelämää, jossa hyvistä työntekijöistä kilpaillaan. Kilpailu koskettaa oikeastaan jokaista toimialaa. Tämä opinnäytetyö tehtiin syksyn 2020 ja kevään 2021 aikana.
...
Building and Developing Teams
(2020)
This thesis research was based on studying the factors of team building and its different stages. With the information provided by already existing data the goal is to discover different factors that affects to team building ...
The Influence of Social Media in the General Communications of Public Sector Organizations
(2021)
The thesis aims to understand the significance of communications strategy in organizations and social media communication tools within public organizations. The purpose leads to discovering the rising trend of social media ...