Haku
Viitteet 1-5 / 5
Tikkurilan jokiranta – tulevaisuuden elämyskeidas? : kaupunkivetoinen toimintamalli ja asiakaslähtöinen palvelukonsepti vie kohti visiota.
(2022)
Opinnäytetyössä tutkin, miten kulttuurimatkailun tavoitteita edistävä kaupunkivetoinen toimintamalli ja jokirannan palvelukonsepti toteutetaan sekä millaisia haasteita ja mahdollisuuksia tavoitteessa tunnistetaan. ...
Vierailupalvelun kehittäminen asiakaslähtöisesti : case Helsinki XR Center
(2023)
Tässä opinnäytetyössä kartoitetaan Helsinki XR Centerin vierailujen nykytilaa ja selvitetään, tulisiko Helsinki XR Centerin vierailuja parantaa. Työn ensisijaisena tavoitteena on muodostaa käsitys siitä, miten Helsinki XR ...
Perinteisestä makkaranpaistosta matkalle Marsiin: elämyksellisillä tapahtumilla kohti parempaa asiakaskokemusta
(2023)
Kehittämistyön pääkysymyksenä on, millä tapahtumatuotannollisilla keinoilla voidaan kehittää kokonaisvaltainen elämyspalvelukonsepti Helsingin Insinöörit HI ry:n jäsenille? Tavoitteena on suunnitella 3 erilaista ehdotusta, ...
Sofia Helsingin palvelumuotoilu : brändin ja palvelukokemuksen kehittäminen
(2023)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö keskittyy tilaajan, Helsinki Group Oy:n, toiminnan kehittämiseen heidän toimipisteellään Sofia Helsingillä. Työn tavoitteena on löytää vastauksia kysymyksiin Kuinka Sofia Helsinki voi ...
Roolipelaajille suunnatun tapahtumakonseptin kehittäminen Suomen kansallismuseolle
(2024)
Opinnäytetyötäni ohjaa ajatus siitä, että roolipelien ja museotyön välillä on vahva yhteys. Työn tilaajana toimii Suomen kansallismuseo, jonka toiveesta tätä yhteyttä lähestytään tapahtumakonseptin kehittämisen kautta. ...