Haku
Viitteet 1-10 / 31
Ravintolafutis-tapahtuman järjestäminen ja markkinointi
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia, mitkä tekijät vaikuttavat Ravintolafutis-tapahtuman osallistujien määrään. Tavoitteena oli kasvattaa tapahtuman osallistujien määrää verrattuna edellisen vuoden tapahtumaan. ...
The effectiveness of radio marketing in branding – perceptions of SMEs
(2019)
Radio-organisaatiot ja mediatoimistot ovat tutkineet radiota sekä medioita yleisesti, mutta nämä tutkimukset ovat ylenkatsoneet vaikutuksia pieniin- ja keskisuuriin yrityksiin sekä paikallisuuteen. Paikallisesti toimivalle ...
Ammattiopiston sisältömarkkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tutkimuksen toimeksiantaja oli Pohjoisen Keski-Suomen ammattiopisto Poke. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mitä sosiaalisen median kanavia 15–17-vuotiaat nuoret käyttävät ja mitä sisältöjä he kuluttavat. Tutkimuksen ...
Monimediallinen markkinointiviestintä media-alan yrityksessä – kuvaileva kirjallisuus-katsaus
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Keski-Suomen Media Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli analysoida kuvailevan kirjallisuuskatsauksen avulla, mitä monimediallisuus tarkoittaa ja miten sitä hyödynnetään markkinointiviestinnässä. ...
Uudelleenmarkkinointi Facebookissa : Case: Ryhtivaljaat.fi
(2019)
Sosiaalinen media on edelleen maailmanlaajuisesti kasvussa oleva trendi. Kuluttajien siirryttyä sinne, seurasivat myös yritykset perässä. Suosituimpiin sosiaalisen median kanaviin kuuluvat Facebook ja Instagram tarjoavat ...
Verkkokaupan tunnettuuden lisääminen
(2018)
Opinnäytetyössä luodaan asiakaspersoona verkkokaupalle.
The interest in gender-neutral marketing among Generation Z
(2019)
The purpose of the thesis was to examine how interested Generation Z was in gender-neutral marketing. The goal was to study and explain what gender-neutral marketing is, and how and why companies should consider making ...
Kuvien ja automaattisesti tuotettujen videoiden tehokkuus Facebook-mainonnassa : case Music.Info Finland Oy
(2021)
Toimeksiantajalla oli tarve kehittää Facebook-mainontaansa hyödyntämällä kuvia ja videoita. Videoiden suosio sisältömarkkinoinnissa on noussut vuosien varrella, mutta videoiden tekeminen on usein työläs ja hankala prosessi. ...
Sponsoritoiminnan kartoittaminen ja kehittäminen urheiluseuran markkinoinnin tueksi: case: Happee Ry
(2024)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa toimeksiantajan sponsoritoiminnan tila sekä kehittää sitä markkinoinnin tueksi. Työ laadittiin salibandyseura Happee Ry:n toimeksiannosta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää ...
Tapahtuman sosiaalisen median markkinoinnin kehittäminen milleniaaleille: case: Likkojen Lenkki / Tapahtumatuotanto Voltti Oy
(2022)
Työn aihe tuli toimeksiantona Tapahtumatuotanto Voltilta. He halusivat parantaa sosiaalisen median tavoittavuutta ja houkutella tapahtumaansa lisää milleniaaleja. Työn lopullisena tavoitteena oli löytää ratkaisuja, miten ...