Haku
Viitteet 1-10 / 37
Kuinka hyödyntää digikanavia artistimarkkinoinnissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka digitaalisia kanavia voitaisiin hyödyntää artistimarkkinoinnissa. Tutkimuksen kohteena oli artistit, joilla on yli kahdenkymmenen vuoden kokemus iskelmämusiikin tekemisestä ...
Pesäpallon seuraajat sosiaalisessa mediassa - case: Kirittäret
(2021)
Sosiaalinen media kasvattaa merkitystään eri alojen yritysten markkinoinnissa ja viestinnässä. Urheiluorganisaatioiden on tärkeää pysyä mukana kovassa kilpailussa. Tehokkaasti eri asiakasryhmille kohdennettu sosiaalisen ...
Instagram sivut uusiksi - Kehittämisehdotuksia Metsälehdelle
(2020)
Digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media ovat 2020-luvulla yhä suuremmassa osassa markkinointia perinteisen markkinoinnin rinnalla tai sen sijaan. Opinnäytetyö käsittelee In- stagramissa tehtävää digitaalista ...
Yrityksen etusivun konversio-optimointi
(2021)
Yritysten ensisijaisena tavoitteena on lähes poikkeuksetta myynti. Konversio-optimoinnilla pyritään kasvattamaan niiden tavoitteiden toteutumista, joita yritys on asiakkailleen asettanut. Hyvin toteutetun konversio-optimoinnin ...
Sisältömarkkinoinnin merkitys verkkosivuston ostopolkujen kehittämisessä
(2023)
Opinnäytetyön lähtökohtana oli selvittää mihin Stora Enso Metsän uudistetun verkkosivuston kehittämisresurssit tulisi kohdistaa. Työn toimeksiantaja eli Stora Enso Metsä on osa Stora Enso Oyj:n Forest-divisioonaa. Tutkimuksen ...
Virtuaalinen todellisuus osana markkinointia
(2023)
Tässä tutkimuksessa keskitytään virtuaalisen todellisuuden markkinointimahdollisuuksiin. Tutkimus perustuu aiempiin tutkimuksiin, internetlähteisiin ja teemahaastatteluun. Tutkimus koostuu teoriaosuudesta, teemahaastattelusta, ...
Markkinoinnin automaation käyttöönotto kansainvälistyvässä kasvuyhtiössä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää valmis markkinoinnin automaatiojärjestelmä kansainvälistyvälle kasvuyhtiölle, joka kehittää ja myy pikalatausratkaisuja B2B-markkinassa. Opinnäytetyö toteutettiin tutkimuksellisena ...
Yrityksen uusasiakashankinta ja sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa Case: WayOut Oy S4MPO
(2021)
Opinnäytetyön tutkimuksen kohteena oli verkossa pelattavan pakohuonepelin uusasiakashankinta sekä sosiaalisen median hyödyntäminen markkinoinnissa. Tutkimuksen tavoitteena oli saada selville potentiaalisten asiakkaiden ...
Sisältöformaattien toimivuus Suomessa Facebookin maksetussa mainonnassa brändin tunnettuus-tavoitteella : case: Kurio Oy
(2022)
Kurio Oy on tehnyt maksettua mainontaa Facebookissa jo useamman vuoden ajan ja se on ollut heidän yksi pääkanavansa markkinoinnissa alusta alkaen. Markkinointia on tehty Facebookissa erittäin paljon ja monipuolisesti ja ...
Myyntiprosessin tuloksellisuuden parantaminen Natural Element Oy:ssa
(2023)
Opinnäytetyö tehtiin Natural Element Oy:lle, jonka päätoimiala on kestävän kehityksen rakennusmateriaalien tuottaminen ja myyminen rakennushankkeisiin. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten myyntiprosessin ...