Haku
Viitteet 1-6 / 6
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma sijoittumispalveluille julkishallinnossa: Case Business Jyväskylä
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin digitaalista markkinointiviestintää julkishallinnollisen toimijan näkökulmasta. Tutkimuksen tavoitteena oli luoda digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma Business Jyväskylän sijoittumis ...
Yhteiskunnallinen vaikuttaminen TikTokissa : markkinoinnin näkökulma
(2021)
Tehtävänä oli tutkia yhteiskunnallista vaikuttamista TikTokissa. Toimeksiantajana toimi vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut PING Helsinki. Tavoitteena oli löytää parhaimmat tavat tehdä yhteiskunnallisen vaikuttamisen ...
Mikroyrityksen digitaalisen markkinoinnin opas
(2022)
Opinnäytetyössä tutkittiin Viitasaaren, Pihtiputaan, Kivijärven ja Kinnulan alueen mikroyrittäjien digitaalisen markkinoinnin tämänhetkistä tasoa sekä suurimpia haasteita. Tutkimuksen tavoitteena oli luoda mikroyrittäjille ...
Vastuullisen sisäisen brändin kehittäminen : Case: RARE Media
(2022)
Tutkimuksessa selvitettiin toimeksiantajayrityksen vastuullisen sisäisen brändin kehittämistä. Tutkimuksen tavoitteena oli lisätä ymmärrystä yrityksen sisäisen brändin nykytilasta, miten vastuullisuus näkyy yrityksen ...
Suomesta vetovoimainen matkakohde elokuvien ja tv-sarjojen avulla
(2022)
Elokuvia ja tv-sarjoja katsotaan paljon ympäri maailmaa ja ne voivat myös innostaa ihmisiä matkustamaan elokuvissa tai tv-sarjoissa näkyviin matkakohteisiin. Tästä ilmiöstä käytetään termiä elokuvamatkailu. Elokuvien ja ...
Verottaja someilmiönä: TikTokin narratiivit Verohallinnon markkinointiviestinnässä
(2023)
Verohallinto on viime aikoina tehnyt aktiivisesti kokeiluja erilaisissa sosiaalisen median kanavissa. TikTokissa Verohallinto on yrittänyt tavoittaa etenkin nuoria asiakkaitaan, jotka eivät ole niin helposti tavoitettavissa ...