"ostopäätökset" - Selaus asiasanan mukaan Jyväskylän ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-6 / 6
-
Digitaalisten palveluiden ostopäätökseen vaikuttavat tekijät ylä- ja alakouluissa
(2020)Tutkimuksen tavoitteena oli tutkia digitaalisten hankintojen ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä ylä- ja alakouluissa. Tutkimuksessa tarkasteltiin ilmiötä opettajien perspektiivistä ja pyrittiin ymmärtämään muun muassa ... -
Hyvinvointimatkailijoiden motiivit retriiteille osallistuessa
(2020)Opinnäytetyössä tutkittiin hyvinvointimatkailijoita keskittyen toimeksiantajan, The Happy Hamletin hyvinvointiretriittien asiakkaisiin. Tavoitteena oli selvittää The Happy Hamletin hyvinvointiretriiteille osallistuvien ... -
Osallistumispäätökseen vaikuttavat tekijät juoksutapahtumassa : Case: Finlandia Marathon
(2020)Opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia juoksutapahtumiin osallistuvien henkilöiden osallis-tumispäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Tavoitteena on tuottaa tietoa juoksutapahtumiin osallistuvien osallistumispäätösprosessista, ... -
Pankin valinnan muodostuminen ensiasuntoa ostaessa
(2021)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, minkä tekijöiden kautta pankin valinta muodostuu, kun ensiasuntoon haetaan rahoitusta. Tehtävänä oli selvittää, mitkä markkinoinnin kilpailutekijät korostuvat pankin valinnassa. ... -
Tapahtumamarkkinoinnin vaikutukset yrityksen ostopäätökseen
(2019)Tavoitteena oli tutkia sitä, miten Kasvu Open Oy:n tapahtumamarkkinointi vaikuttaa yritysten ostopäätökseen ja millaiset tekijät saavat yritykset tekemään ostopäätöksen ylipäätänsä. Tavoitteena oli tuottaa Kasvu Open Oy:lle ... -
Viheralan startup-yrityksen uusien yritysasiakkaiden ostopäätökseen vaikuttavat tekijät
(2022)Myynnin ja asiakaspalvelun tukena on hyvä ymmärtää ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä. Viherpalveluiden liiketoimintaa koskevia aiempia tutkimuksia ei juuri löytynyt. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää isännöitsijöiden ...