"yritysmyynti" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

    • Aloittelevan ratkaisumyyjän opas SaaS-liiketoiminnassa 

      Toropainen, Jesse (2023)
      Myyntialan kehittyessä ja sen merkityksen kasvaessa, erityisesti asiantuntevat ja ratkaisukeskeiset huippumyyjät ovat korkeasti arvostettuja työntekijöitä myyntiorganisaatioissa. Ennen vanhaan ajateltiin, että myyjäksi ...
    • Asiakaskohtainen markkinointi osaksi avainasiakkaiden johtamista 

      Hörkkö, Lassi (2022)
      Opinnäytetyön aiheena on avainasiakkuuksien johtaminen ja asiakaskohtainen markkinointi (ABM). Laadultaan opinnäytetyö on toiminnallinen, sillä opinnäytetyön teoriaosuuden pohjalta laaditaan produktio. Produktio on opas, ...
    • Asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden kartoitus B2B-palveluyrityksessä 

      Koskinen, Elle (2022)
      Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona palveluyritykselle, joka tekee B2B-asiantuntijamyyntiä. Työn tarkoituksena oli selvittää asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaan kokemuksia asiakkuuden aikana. Tämän avulla toimeksiantajan ...
    • Asiakaslähtöiseksi B2B-myyjäksi oppimisen päiväkirja 

      Viljanen, Miikka (2022)
      Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä kuvataan opinnäytetyön tekijän kehittymistä uudessa työroolissa B2B-myyjänä. Opinnäytetyön tekijällä on meneillään yksi koko työuran suurimmista muutoksista, jopa suurin. Venäjän ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Asiakastarpeiden vaikutukset tukkuliiketoimintaan 

      Puisto, Anna (2024)
      Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena on ymmärtää ja tunnistaa, mitä palveluita uudet keskisuuret ja suuret kaupalliset ravintolayritykset tarvitsevat ja odottavat foodservice-tukkutoimittajalta aloittaakseen ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Asiakkuuksien kehittämisen keinot b2b-palveluissa 

      Koivuniemi, Daniel (2023)
      Asiakkuuksien kehittämisen ajankohtaisuus on kasvanut asiakaslähtöisyyteen panostamisen ja digitalisaation myötä. Asiakaskokemuksen johtaminen on asiakkuuksien kehittämisessä uusi näkökulma, mihin työssä keskitytään. ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • B2B- myynti, perusmyyjästä asiantuntijamyyjäksi 

      Laakso, Eero (2022)
      Teknologian nopean kehityksen ja digitalisaation myötä asiakkaiden ostokäyttäytyminen on muuttunut niin yksilö- kuin organisaatiotasolla. Tämän myötä myös B2B- myyjien tapa toimia, ajatella ja käyttäytyä on muuttunut tai ...
    • B2B-asiakassuhteen kehittäminen strategiseksi kumppanuudeksi ylimmän johdon asiakaskokemuksen pohjalta 

      Lempinen, Katri; (2023)
      Asiakaskokemus on noussut merkittävimmäksi kilpailuedun lähteeksi 2020-luvulla. Yritysten välisessä liiketoiminnassa (B2B) ollaan asiakaskokemuksen johtamisessa ja kehittämisessä jäljessä kuluttajaliiketoimintaa, minkä ...
    • B2B-myynnin käsikirja 

      Hiljanen, Jimi (2019)
      Opinnäytetyön tavoitteena on luoda kirjoittajalle yritysmyyntiin tarkoitettu käsikirja, joka kertoo myynnin teoriasta, sekä hyvän myyjän ominaisuuksista. Käsikirjan tarkoituksena on auttaa kirjoittajaa uudessa yritysmyynnin ...
    • B2B-myynnin käsikirja aloittelevalle myyjälle 

      Peltoniemi, Mari (2021)
      Opinnäytetyön tavoitteena on luoda kirjoittajalle, sekä muille yritysmyynnin parissa aloitteleville myyjille käytännönläheinen ja kompakti käsikirja. B2B-myynnin käsikirja sisältää teoriaa myyntiprosessista, listauksen ...
    • B2B-myynnin opas yritykselle 

      Pekonen, Justus (2024)
      Opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Kuopion Partioaitalle. Opinnäytetyö on tyypiltään toiminnallinen opinnäytetyö ja sen aiheena oli luoda kattava B2B-myynnin opas toimeksiantajayritykselle. Opinnäytetyö on valmistunut ...
    • Brändimarkkinoinnin toteuttaminen B2B-yrityksissä 

      Salminen, Emma (2022)
      Brändit yhdistetään helposti kuluttajatuotteisiin, vaikka brändit vaikuttavat myös yrityspäättäjien ostopäätöksiin. Opinnäytetyössäni keskityn brändimarkkinoinnin toteuttamiseen B2B-yrityksissä. Opinnäytetyön tavoitteena ...
    • Decision-making in salesperson-customer interaction: Establishing a common ground for obtaining commitment 

      Niemi, Jarkko; Pullins, Ellen; Kaski, Timo (John Benjamins Publishing Company, 2021)
      Decisions are often made in a two-part sequence, consisting of a proposal by one party and an aligning response from others. While this sequence is well established, less is known about the preparatory work that may precede ...
    • Designing a digital tool concept for business-to-business dialogue using a customer-centric approach Case food services 

      Sarkkinen, Eliisa; Pöyry-Lassila, Päivi (Classiques Garnier, 2020)
      This article explores what customer-centricity is in a B2B service context, and reports the empirical case study and the resulting concept for a digital client relationship tool built by using service design and customer-dominant ...
    • Digital transformation and value-based selling activities: seller and buyer perspectives 

      Alamäki, Ari; Korpela, Pentti
      Baltic journal of management : 2 (Emerald Group, 2021)
      Purpose This study aimed to examine the digital transformation of business-to-business (B2B) sales and its effects on the management of value-based selling. Design/methodology/approach The study adopted a qualitative ...
    • Etämyynnin käsikirja B2B myyjälle 

      Kivistö, Aleksi (2022)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda opas B2B myyntiin, erityisesti etämyyntiin. Opinnäytetyössä tekijä käy läpi B2B myyntiprosessin vaiheet, etä ja virtuaalimyyntitapaamisen vaiheet, virtuaalimyynnin työkalut, vinkit ...
    • Golfkentän tuotteistus yritysmyynnissä 

      Portaankorva, Alex (2022)
      Tässä opinnäytetyössä tutustutaan tuotteistamiseen ja yritysmyyntiin suomalaisten golf- kenttien näkökulmasta. Opinnäytetyön tavoite on kartoittaa golfkenttien tuotteistamisen ja yritysmyynnin nykytilanne sekä tuottaa ...
    • Henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin merkitys B2B-myyntityössä 

      Al-Emara, Murtada (2023)
      B2B-myynti on ollut jatkuvassa muutoksessa digitalisaation sekä asiakkaiden ostokäyttäytymi-sen muutoksen seurauksena. Tämä muutos on vaikuttanut selvästi myyjien työhön niin henkisel-lä että fyysisellä tasolla. Tämä ...
    • Improving the Efficiency and Results of an SDR Team 

      Tuppurainen, Vili (2023)
      A Sales Development Representative’s (SDR) job is to find new customers and identify selling opportunities based on their needs, and to create value for the prospective customers around relevant commercial offerings, after ...
    • Itsensä johtamisen merkitys B2B-myynnin esihenkilötyössä 

      Koponen, Jenni (2023)
      Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, kuinka itsensä johtamisen taidot vaikuttavat B2Bmyynnin esihenkilötyössä menestymiseen. Itsensä johtaminen on noussut viime vuosina tärkeäksi työkaluksi työelämään sekä oman ...