"yritysmarkkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

    • Asiakaskohtainen markkinointi osaksi avainasiakkaiden johtamista 

      Hörkkö, Lassi (2022)
      Opinnäytetyön aiheena on avainasiakkuuksien johtaminen ja asiakaskohtainen markkinointi (ABM). Laadultaan opinnäytetyö on toiminnallinen, sillä opinnäytetyön teoriaosuuden pohjalta laaditaan produktio. Produktio on opas, ...
    • Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä B2B-markkinoilla 

      Heinonen, Paulina (2021)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakaslähtöistä markkinointiviestintää B2B-näkökulmasta. Digitalisaatio ja teknologian kehitys ovat vaikuttaneet merkittävästi B2B-markkinoinnin kehitykseen viimeisten vuosikymmenten aikana. ...
    • Asiakastarpeiden vaikutukset tukkuliiketoimintaan 

      Puisto, Anna (2024)
      Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena on ymmärtää ja tunnistaa, mitä palveluita uudet keskisuuret ja suuret kaupalliset ravintolayritykset tarvitsevat ja odottavat foodservice-tukkutoimittajalta aloittaakseen ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Asiakasymmärryksen merkitys B2B-markkinoinnissa 

      Trebs, Satu (2023)
      Tämä tutkimustyyppinen opinnäytetyö kirjoitettiin toimeksiantona teknologia-alalla toimivalle B2B-organisaatiolle. Tutkimuksen päätavoitteena oli selvittää, miten asiakasymmärrys auttaa kehittämään organisaation markkinointia ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • Automatisoidun viestinnän suunnitelma asiakasyrityksen onboarding-vaiheeseen 

      Eranka, Lotta (2023)
      Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön aiheena on konseptitasoisen automaattisen viestinnän suunnitelman tekeminen. Viestinnän kohderyhmänä ovat pk-sektorin yritysasiakkaat ja viestintä kohdistuu niin sanottuun onboarding ...
      Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad
    • B2B-markkinointisuunnitelma ohjelmapalveluyritykselle 

      Laukkanen, Päivi-Mirjam (2022)
      Opinnäytetyössä luotiin B2B-markkinointisuunnitelma ohjelmapalveluyritykselle Elämystorppa Oy:lle. Elämystorppa Oy tarjoaa ohjelmapalveluja luonnossa sekä yrityksille että yksityisille asiakkaille. Yritys tarjoaa palveluita ...
    • B2B-sisältömarkkinointisuunnitelma LinkedIniin yritykselle Tuunaajamutsi 

      Rönkkö, Henna (2021)
      Tässä opinnäytetyössä luotiin sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Tuunaajamutsi. Aihe ja se rajaus syntyi toimeksiantajayrityksen tarpeesta LinkedIn-suunnitelmalle ja opin-näytetyön kirjoittajan omasta kiinnostuksesta ...
    • B2B-tapahtumien yhteisöllisyyden merkitys 

      Tyni, Elisa (2023)
      Tapahtumat voivat olla yrityksille merkittävä markkinointikeino, mutta Covid-19-pandemian vuoksi asetettujen koronarajoitusten aikana tapahtumia ei voinut järjestää. Rajoitusten myötä yhteisöllisyyteen alettiin jälleen ...
    • Brändimarkkinoinnin toteuttaminen B2B-yrityksissä 

      Salminen, Emma (2022)
      Brändit yhdistetään helposti kuluttajatuotteisiin, vaikka brändit vaikuttavat myös yrityspäättäjien ostopäätöksiin. Opinnäytetyössäni keskityn brändimarkkinoinnin toteuttamiseen B2B-yrityksissä. Opinnäytetyön tavoitteena ...
    • The clients' perceptions of the UK as a business location and the services of UK Trade and Investment 

      Iisalo, Merituuli (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)
      The first objective of this study is to discover how Finnish companies, which are interested in investing to the UK, perceive the UK as a business location. Another objective is to research how the companies perceive the ...
    • Combining e-mail marketing with telemarketing in B2B direct marketing : case study: EcoTelematics and NaviFleet 

      Ignatov, Sille (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2011)
      The objective of this thesis is to find pros and cons for combining e-mail marketing with telemarketing in business-to-business direct marketing. This topic is current because more and more businesses want to properly use ...
    • Creating Brand for CoreFinland Ltd 

      Khatri, Santosh; Neupane, Khem Raj (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2011)
      The research aims to build brand for a small-sized company namely CoreFinland Ltd. Herein, the main objective of this research is to create CoreFinland as a brand in b-to-b customers’ context. This broader milestone is ...
    • CRM-järjestelmän hyödyntäminen yritysmarkkinoinnin kohdentamisessa: Leadvisor 

      Liimatta, Anne (2023)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia CRM-järjestelmän hyödyntämistä yritysmarkkinoinnissa, keskittyen erityisesti Leadvisor-nimiseen CRM-järjestelmään. Työn tavoitteena oli selvittää, mitä hyötyä Leadvisorin käytöllä ...
    • Digimarkkinointisuunnitelma: TR3 Media Oy 

      Oinonen, Vilma (2024)
      Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä toteutetaan TR3 Media Oy:lle digimarkkinoinnin suunnitelma. Kyseinen yritys tarjoaa media-alan palveluita yritysasiakkaille ja heidän markkinointitoimensa on kohdistettu pääasiassa ...
    • Digitaalinen B2B-markkinointi Aasiassa 

      Weckman, Eemeli (2023)
      Digitaalisen markkinoinnin kehittyessä yritykset tarvitsevat tietoja eri markkina-alueiden digitaalisista kanavista ja alustoista tuottaakseen onnistunutta markkinointia. Tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella digitaalista ...
    • Hakukonemarkkinointi BtoB-sektorilla ostoprosessin tiedontarpeiden näkökulmasta 

      Siljamäki, Paula (HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2011)
      Opinnäytetyön aiheena on BtoB-sektorin hakukonemarkkinointi, jota on tutkittu Suomessa hyvin vähän. Ala on kuitenkin kasvussa, joten aihe on ajankohtainen ja tuore. Aihealueen tutkimus voidaan nähdä tarpeellisena ja ...
    • Instagram digitaalisen B2B-markkinoinnin työkaluksi Coloro CLR Oy:ssä 

      Liias, Siirimari (2020)
      Tämän opinnäytetyön aiheena on Instagramin käyttöönotto digitaalisen B2B-markkinoinnin työkaluksi Coloro CLR Oy:ssä. Se on vuonna 2018 perustettu suomalainen graafisen alan kasvuyritys. Tavoitteena on laatia toimeksiantajalle ...
    • Instagram-suunnnitelma ETS NORDille 

      Mattila, Anni (2020)
      Opinnäytetyö aloitettiin tammikuussa 2020 ja se valmistui toukokuussa 2020. Työ toteutettiin produktina ETS NORD nimiselle ilmastointialan yritykselle, jossa tekijä toimii markkinointiassistenttina. Toimeksiannoksi työssä ...
    • Kartoitus Urhea-hallin yhteistyökumppanuuksien kehittämiseksi 

      Salminen, Elisa (2021)
      Tässä opinnäytetyössä kartoitettiin yrityksille lisäarvoa tuottavia tapoja olla mukana Urhea- hallin toiminnassa. Sen tavoitteena oli ymmärtää mikä yrityksiä yhteistyökumppanuuksissa kiinnostaa, millainen on Urhea-hallin ...
    • LinkedInin hyödyntäminen B2B-uusasiakashankinnassa 

      Juntunen, Okko (2024)
      Digitalisaation ja teknologian kehityksen myötä B2B-asiakkaiden ostoprosessi on muuttunut merkittävästi. Asiakkaista on tullut itsenäisempiä ja asiakkaat suorittavat keskimäärin yli puolet ostoprosessista ennen kuin tarve ...