"yritysmarkkinointi" - Selaus asiasanan mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-20 / 32
-
Asiakaskohtainen markkinointi osaksi avainasiakkaiden johtamista
(2022)Opinnäytetyön aiheena on avainasiakkuuksien johtaminen ja asiakaskohtainen markkinointi (ABM). Laadultaan opinnäytetyö on toiminnallinen, sillä opinnäytetyön teoriaosuuden pohjalta laaditaan produktio. Produktio on opas, ... -
Asiakaslähtöinen markkinointiviestintä B2B-markkinoilla
(2021)Tämä opinnäytetyö käsittelee asiakaslähtöistä markkinointiviestintää B2B-näkökulmasta. Digitalisaatio ja teknologian kehitys ovat vaikuttaneet merkittävästi B2B-markkinoinnin kehitykseen viimeisten vuosikymmenten aikana. ... -
Asiakastarpeiden vaikutukset tukkuliiketoimintaan
(2024)Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena on ymmärtää ja tunnistaa, mitä palveluita uudet keskisuuret ja suuret kaupalliset ravintolayritykset tarvitsevat ja odottavat foodservice-tukkutoimittajalta aloittaakseen ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Asiakasymmärryksen merkitys B2B-markkinoinnissa
(2023)Tämä tutkimustyyppinen opinnäytetyö kirjoitettiin toimeksiantona teknologia-alalla toimivalle B2B-organisaatiolle. Tutkimuksen päätavoitteena oli selvittää, miten asiakasymmärrys auttaa kehittämään organisaation markkinointia ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Automatisoidun viestinnän suunnitelma asiakasyrityksen onboarding-vaiheeseen
(2023)Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön aiheena on konseptitasoisen automaattisen viestinnän suunnitelman tekeminen. Viestinnän kohderyhmänä ovat pk-sektorin yritysasiakkaat ja viestintä kohdistuu niin sanottuun onboarding ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
B2B-markkinointisuunnitelma ohjelmapalveluyritykselle
(2022)Opinnäytetyössä luotiin B2B-markkinointisuunnitelma ohjelmapalveluyritykselle Elämystorppa Oy:lle. Elämystorppa Oy tarjoaa ohjelmapalveluja luonnossa sekä yrityksille että yksityisille asiakkaille. Yritys tarjoaa palveluita ... -
B2B-sisältömarkkinointisuunnitelma LinkedIniin yritykselle Tuunaajamutsi
(2021)Tässä opinnäytetyössä luotiin sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Tuunaajamutsi. Aihe ja se rajaus syntyi toimeksiantajayrityksen tarpeesta LinkedIn-suunnitelmalle ja opin-näytetyön kirjoittajan omasta kiinnostuksesta ... -
B2B-tapahtumien yhteisöllisyyden merkitys
(2023)Tapahtumat voivat olla yrityksille merkittävä markkinointikeino, mutta Covid-19-pandemian vuoksi asetettujen koronarajoitusten aikana tapahtumia ei voinut järjestää. Rajoitusten myötä yhteisöllisyyteen alettiin jälleen ... -
Brändimarkkinoinnin toteuttaminen B2B-yrityksissä
(2022)Brändit yhdistetään helposti kuluttajatuotteisiin, vaikka brändit vaikuttavat myös yrityspäättäjien ostopäätöksiin. Opinnäytetyössäni keskityn brändimarkkinoinnin toteuttamiseen B2B-yrityksissä. Opinnäytetyön tavoitteena ... -
The clients' perceptions of the UK as a business location and the services of UK Trade and Investment
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)The first objective of this study is to discover how Finnish companies, which are interested in investing to the UK, perceive the UK as a business location. Another objective is to research how the companies perceive the ... -
Combining e-mail marketing with telemarketing in B2B direct marketing : case study: EcoTelematics and NaviFleet
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2011)The objective of this thesis is to find pros and cons for combining e-mail marketing with telemarketing in business-to-business direct marketing. This topic is current because more and more businesses want to properly use ... -
Creating Brand for CoreFinland Ltd
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2011)The research aims to build brand for a small-sized company namely CoreFinland Ltd. Herein, the main objective of this research is to create CoreFinland as a brand in b-to-b customers’ context. This broader milestone is ... -
CRM-järjestelmän hyödyntäminen yritysmarkkinoinnin kohdentamisessa: Leadvisor
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia CRM-järjestelmän hyödyntämistä yritysmarkkinoinnissa, keskittyen erityisesti Leadvisor-nimiseen CRM-järjestelmään. Työn tavoitteena oli selvittää, mitä hyötyä Leadvisorin käytöllä ... -
Digimarkkinointisuunnitelma: TR3 Media Oy
(2024)Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä toteutetaan TR3 Media Oy:lle digimarkkinoinnin suunnitelma. Kyseinen yritys tarjoaa media-alan palveluita yritysasiakkaille ja heidän markkinointitoimensa on kohdistettu pääasiassa ... -
Digitaalinen B2B-markkinointi Aasiassa
(2023)Digitaalisen markkinoinnin kehittyessä yritykset tarvitsevat tietoja eri markkina-alueiden digitaalisista kanavista ja alustoista tuottaakseen onnistunutta markkinointia. Tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella digitaalista ... -
Hakukonemarkkinointi BtoB-sektorilla ostoprosessin tiedontarpeiden näkökulmasta
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön aiheena on BtoB-sektorin hakukonemarkkinointi, jota on tutkittu Suomessa hyvin vähän. Ala on kuitenkin kasvussa, joten aihe on ajankohtainen ja tuore. Aihealueen tutkimus voidaan nähdä tarpeellisena ja ... -
Instagram digitaalisen B2B-markkinoinnin työkaluksi Coloro CLR Oy:ssä
(2020)Tämän opinnäytetyön aiheena on Instagramin käyttöönotto digitaalisen B2B-markkinoinnin työkaluksi Coloro CLR Oy:ssä. Se on vuonna 2018 perustettu suomalainen graafisen alan kasvuyritys. Tavoitteena on laatia toimeksiantajalle ... -
Instagram-suunnnitelma ETS NORDille
(2020)Opinnäytetyö aloitettiin tammikuussa 2020 ja se valmistui toukokuussa 2020. Työ toteutettiin produktina ETS NORD nimiselle ilmastointialan yritykselle, jossa tekijä toimii markkinointiassistenttina. Toimeksiannoksi työssä ... -
Kartoitus Urhea-hallin yhteistyökumppanuuksien kehittämiseksi
(2021)Tässä opinnäytetyössä kartoitettiin yrityksille lisäarvoa tuottavia tapoja olla mukana Urhea- hallin toiminnassa. Sen tavoitteena oli ymmärtää mikä yrityksiä yhteistyökumppanuuksissa kiinnostaa, millainen on Urhea-hallin ... -
LinkedInin hyödyntäminen B2B-uusasiakashankinnassa
(2024)Digitalisaation ja teknologian kehityksen myötä B2B-asiakkaiden ostoprosessi on muuttunut merkittävästi. Asiakkaista on tullut itsenäisempiä ja asiakkaat suorittavat keskimäärin yli puolet ostoprosessista ennen kuin tarve ...