- Selaus nimekkeen mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 9274-9293 / 15752
-
Ostolaskuprosessin virheiden kustannukset
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2011)Yara Suomi Oy otti SAP-toiminnanohjausjärjestelmän käyttöön syksyllä 2009, jolloin myös ostolaskujen käsittely muuttui. Yara Suomi Oy:ssä ei ole tarkkaa käsitystä siitä, kuinka paljon uusi prosessi työvaiheineen todellisuudessa ... -
Ostopäätökseen vaikuttavat tekijät juhlapalveluyrityksen valinnassa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Tämä työ tehtiin Juhlapalvelu Kati & Fillen toimeksiantona. Haluttiin selvittää, millä perusteella asiakkaat valitsevat juhlapalveluyrityksensä. Haluttiin tietää myös, mitkä seikat vaikuttavat negatiivisesti ostopäätökseen. ... -
Ostopäätökseen vaikuttavat tekijät kasviproteiinituotteissa
(2021)Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia kuluttajan ostopäätökseen vaikuttavia tekijöitä kasviproteiinituotteissa. Opinnäytetyö laadittiin opinnäytetyön tekijän oman kiinnostuksen kohteiden pohjalta sekä aiheen ajankohtaisuuden ... -
Ostopäätöksiin vaikuttavat tekijät ääniliitännäisiä ostettaessa
(2021)Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona äänitekniikan alalla kansainvälisesti toimivalle oeksound Oy:lle, joka tuottaa ja myy äänenkäsittelyohjelmissa käytettäviä ääniliitännäisiä. Työ toteutettiin kevään ja syksyn ... -
Ostoreskontratiimin työn uudelleen organisointi Senaatti-kiinteistöissä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Tämä opinnäytetyö on produktityyppinen ja se on toteutettu syksyn 2014 ja kevään 2015 aikana Senaatti-kiinteistöjen ostoreskontraosastolle. Opinnäytetyön produkti on työnohjaamiseen tehty neliömalli ja siihen liittyvä ... -
Ostoslista-sovelluksen kehitys Android-käyttöjärjestelmälle
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)Android on tämän hetken suosituin mobiilikäyttöjärjestelmä, jota käytetään puhelimien ja taulutietokoneiden lisäksi televisioissa, autoissa ja älykelloissa. Android-sovelluskehityksen etuna muihin nähden on sen helppoudessa, ... -
Ostotoiminnan tehostaminen Transmeri Logisticsilla
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)Ostojen osuus yritysten kannattavuuteen on merkittävä. Ostotoiminnan tehokkuuteen on yrityksissä alettu myös panostaa enemmän ja ymmärtää sen tärkeyttä saavuttaakseen paremman kilpailuaseman yhä kiristyvässä ja globaalimmassa ... -
Osuuskauppa Hämeenmaan työntekijöiden liikuntatottumukset ja liikuntakäyttäytyminen sekä työssä jaksaminen
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2013)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Osuuskauppa Hämeenmaan työntekijöiden liikuntatottumuksia ja liikuntakäyttäytymistä sekä kuinka työntekijät kokevat oman työssä jaksamisensa. Lisäksi tarkoituksena oli selvittää, ... -
Osuuskauppa Hämeenmaan työturvallisuuskulttuurin kehittäminen
(2021)Turvallinen työympäristö lisää työntekijöiden hyvinvointia, sujuvoittaa työtä ja lisää työn tuottavuutta yritykselle. Lakisääteinen turvallisuustoiminta ei ole riittävää synnyttämään positiivista työturvallisuuskulttuuria, ... -
Osuuskauppojen asiakasomistajamarkkinoinnin kehitys vuodelta 2012 vuoteen 2014
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)Asiakasomistajaviestinnän tavoitteena on kehittää kokonaisasiakkuutta, ylläpitää asiakassuhdetta sekä tukea S-ryhmän liiketoimintaa. Asiakasomistajaviestintä muodostuu asiakasomistajakonseptiin, palvelutarjontaan sekä ... -
Osuuskuntien potentiaalin hyödyntäminen kestävän kehityksen haasteiden ratkaisemisessa alueellisissa innovaatioekosysteemeissä
(2021)Elämme keskellä globaalia kestävyyskriisiä. Kriisin ytimessä on valtava joukko ekologisia, sosiaalisia ja taloudellisia haasteita, joiden ratkaiseminen vaatii uudenlaista, kokonaisvaltaista ajattelua ja lähestymistapaa. ... -
Osuuspankkien tilinpäätös 2008 kehittämiskohteet : Case: Kehittämistehtävä OP-Keskus osuuskunnalle
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2010)Tutkimuksen tavoitteena on kartoittaa osuuspankkien tilinpäätösprosessin mahdollisia kehittämiskohteita toimeksiantajan kehittämisprojektia varten. Tutkimuskohteena ovat tilinpäätösprosessiin osallistuneitten kokemukset ... -
Osuuspankkien uuden ajan konttori : asiakkaiden näkökulma
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden mielipiteet osuuspankeissa muutama vuosi sitten käyttöönotetusta uuden ajan pankkikonttorimallista ja sen toimivuudesta, ja tarkastella minkälaisena asiakkaat ovat uuden ... -
Otsikoinnin prosessi Yhteishyvä-lehdessä – näin otsikoidaan vuonna 2015
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Tässä opinnäytetyössä selvitän, millainen on otsikoinnin prosessi 110-vuotiaassa suomalaisessa aikakauslehdessä, Yhteishyvässä. Monelle suomalaiselle tuttu asiakaslehti sisältää tarinoita elämästä ja ihmisistä, ruoasta, ... -
OTTY ry:n koulutuksen vaikuttavuuden arviointi
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2011)Tässä opinnäytetyössä perehdytään koulutuksen vaikuttavuuden arviointiin. Opinnäyte-työ toteutettiin toimeksiantona Omaehtoisen työllistymisentuki OTTY ry:lle. OTTY järjestää jäsenjärjestönsä jäsenille koulutusta työllistymisen ... -
Oulun kansalaisopiston liikunnan tuotepaketit : Kuntoliikunnan ja hyvän olon kurssit
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2013)Kansalaisopistojen asema nyky-yhteiskunnassa on muuttunut. Muutokset vaativat toi-mintojen selkiyttämistä ja uudenlaisia tapoja tuoda kurssit asiakkaiden ulottuville. Uudet palvelukokonaisuudet oikein markkinoituna antavat ... -
Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinointisuunnitelman rakentaminen SOSTAC-mallia hyödyntäen
(2021)Oulun Kärppien naisten liigajoukkueen markkinoinnin suunnittelu on kausien saatossa ollut epäjärjestelmällistä. Sosiaalisen media on helpottanut joukkueen markkinointi- ja viestintätoimenpiteiden toteutusta helpon ... -
Oura ring as a monitoring tool in elite female ice hockey players
(2019)Monitoring athletes stress and recovery have gained its popularity in high performance sports. For effective monitoring it is important to find the most suitable and reliable methods for the athletes. The purpose of the ... -
Out of the woods : Crisis management in Finnish national parks
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2011)The objective of this thesis was to study the crisis management of Finnish national parks. In practice this involves assessing the possible crises that could actually occur in the national parks, how these could be prevented ... -
Out-of-home food market analysis in Finland : Case: Dehydrated culinary products Client A
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)This study is a case assignment for Client A´s dehydrated culinary products and the topic is Out-of-home food market analysis in Finland. The main objective of the study is to produce information and to transform it into ...