- Selaus nimekkeen mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 8564-8583 / 15752
-
Nuorten naiskuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät verkkokauppaa valittaessa
(2021)Verkkokauppojen ja verkko-ostosten määrä kasvaa vuodesta toiseen suomalaisten kuluttajien keskuudessa. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää asiakkaan näkökulmasta, mitkä verkkokaupan ominaisuudet tekevät verkkokaupasta ... -
Nuorten naisten kokemuksia hybridityöstä ja työhyvinvoinnista
(2022)Koronapandemian hiipuessa työelämässä ollaan siirrytty etätyöstä hybridimalliin, joka on kasvattanut suosiota viimeisen vuoden aikana. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää nuorten naistyöntekijöiden kokemuksia ... -
Nuorten naisten käyttökokemukset Pinterestistä ja niiden hyödyntäminen yrityksen markkinointiviestinnässä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)Sosiaalinen media on nykyään olennainen osa monen yrityksen markkinointiviestintää. Myös vuonna 2010 perustettu sosiaalinen kuvapalvelu Pinterest on jo monissa muissa maissa tärkeässä roolissa yritysten markkinointiviestinnässä, ... -
Nuorten naisten mielipiteitä vaatemainonnasta
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)Selatessamme internetiä ja sosiaalista mediaa törmäämme jatkuvasti mainoksiin. Osa tästä on vaatemainontaa, ja suomalaisten nuorten naisten rahankäytössä vaatteet ovat toiseksi suurin menoerä. Naisia on perinteisesti ... -
Nuorten naisten ostokäyttäytyminen kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa
(2020)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia nuorten naisten ostokäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä kampaamoalan palveluntarjoajan valinnassa. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten eri tekijät, kuten sosiaalisen ... -
Nuorten naisten ravinto- ja liikuntatottumusten vertailu sosiaalisen median paineen alla - kyselytutkimus
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kuinka terveelliset elämäntavat nuorilla naisilla on. Kyselyllä selvitettiin millaisia eroavaisuuksia työssä tai koulussa käyvien nuorten naisten harjoittelumäärissä ja ruokailutottumuksissa ... -
Nuorten naisyrittäjien osaamisen kehittäminen ammatillisten verkostojen avulla
(2022)Opinnäytetyössä tutkittiin nuorten naisyrittäjien osaamisen kehittämistä ammatillisten verkostojen avulla haastattelemalla nuoria naisyrittäjiä 13.12.2021-14.1.2022 välisenä aikana. Tutkimusta varten haastateltiin seitsemää ... -
Nuorten näkemyksiä työelämästä: odotukset, kokemukset ja haasteet : Case: Porvoo Works
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia nuorten suhtautumista työelämään, sekä millaisia odotuksia, kokemuksia ja haasteita heillä on edessään tulevaisuudessa. Casena käytössämme oli SYMBIO Living Labin Porvoo Works ... -
Nuorten osa-aikaisten vaatemyyjien perehdytys ja strategian tuntemus
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää nuorten osa-aikaisten myyjien perehdytysviestinnän nykytila ja yrityksen strategian tuntemus. Tämä opinnäytetyö toteutetaan toimeksiantona Suomessa toimivalle vaatealan yritykselle ... -
Nuorten Osakesäästäjien näkemyksiä kryptovaluuttasijoittamisen ekologisesta vastuullisuudesta
(2023)Tässä opinnäytetyössä käsitellään kryptovaluuttasijoittamista ekologisen vastuullisuuden näkö-kulmasta. Opinnäytetyön tietoperustassa esitellään kryptovaluuttasijoittaminen, kryptovaluuttojen toimintaperiaate, louhinta, ... -
Nuorten osallisuuden vahvistaminen Yökoris-toiminnalla
(2021)Tutkimus käsittelee YMCA Tampere -järjestön Yökoris-toimintaa, joka on monikulttuurillinen toimintamalli, jossa matalan kynnyksen liikunnan avulla pyritään tarjoamaan nuorille ja nuorille aikuisille mahdollisuuksia liikunnan ... -
Nuorten ostokäyttäytyminen verkkokaupassa
(2019)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä ja selvittää nuorten ostokäyttäytymistä verkko-kaupassa. Tutkimustyypiltään opinnäytetyö toteutettiin kvantitatiivisin tutkimusmenetelmin eli määrällisen tutkimuksen mukaan. ... -
Nuorten ostokäyttäytyminen verkossa
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata nuorten ostokäyttäytymistä verkossa. Tutkimuksen tavoitteena pyrittiin selvittämään, miten nuorten ostokäyttäytyminen näkyy verkossa ja mitkä tekijät ovat saaneet ... -
Nuorten rahankäyttö, säästäminen ja sijoittaminen
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2019)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia nuorten rahankäyttöä, säästämistä sekä eri säästämisen ja sijoittamisen muotoja. Työn tutkimusongelmana oli, miten saadaan nuoret säästämään ja miksi nuorten kannattaa perehtyä ... -
Nuorten salibandynpelaajien fysiikkaharjoittelun vuosisuunnitelma
(2022)Opinnäytetyön aihe on nuorten salibandynpelaajien fysiikkaharjoittelun suunnittelu, ja toimeksiantajana on Koovee ry. Työn tavoitteena oli luoda vuosisuunnitelma Kooveen juniorijoukkueiden käyttöön valmennuksen suunnittelun ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Nuorten salibandypelaajien kokemuksia huippu-urheiluohjelman tuesta heidän urheilu-uralleen
(2019)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää nuorten omia ajatuksia ja kokemuksia salibandyn huippu-urheiluohjelman toimivuudesta, sen tarkoituksen mukaisuudesta, sekä samalla pohtia mahdollisia kehityskohteita ohjelman ... -
Nuorten suhtautuminen yrittäjyyteen ja siihen vaikuttavia tekijöitä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön aiheena on nuorten suhtautuminen yrittäjyyteen. Tarkoituksena on tutkia, ovatko suomalaiset nuoret kiinnostuneita yrittäjyydestä ja mitkä tekijät voivat vaikuttaa yrittäjyyteen ... -
Nuorten sukupolvien palkitseminen työyhteisöissä
(2024)Opinnäytetyön tavoitteena oli saada selville miten nuoremmat sukupolvet (Z-sukupolvi ja milleniaalit) haluaisivat heitä palkittavan työyhteisöissä. Tutkimuksella pyrittiin saamaan selvyyttä mitä yksittäisiä aineellisia ja ... -
Nuorten suomalaisten piensijoittajien sijoituskäyttäytyminen koronan ja Ukrainan sodan alkuaikoina
(2023)Tämän opinnäytetyön tavoite oli selvittää nuorten piensijoittajien sijoituskäyttäytymistä kriisiaikoina. Kriisiajoiksi valikoitui kaksi viimeisintä kriisiä Suomessa, jotka olivat korona sekä Ukrainan sota, ja näiden kriisien ... -
Nuorten talousosaaminen ja maksuhäiriöt
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)Maksuhäiriömerkintöjen määrä on kasvanut tasaisesti jo useamman vuoden ajan ja eniten maksuhäiriömerkintöjä on nuorilla aikuisilla. Opinnäytetyön tarkoituksena on saada tietoa siitä, millaista on 15–18-vuotiaiden nuorten ...