- Selaus nimekkeen mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 5907-5926 / 16848
-
K-citymarket Klaukkalan Facebook-markkinointi asiakasnäkökulmasta
(2023)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, Kuinka K-citymarket Klaukkalan nykyisiä Facebook-Sivuja voitaisiin kehittää elintarvikepuolen osalta asiakasnäkökulmasta. Tutkimuksessa pyrittiin selvittämään, millainen sisältö ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
K-Citymarket Porvoon Facebook -markkinoinnin kehityssuunnitelma
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön taustalla oli K-Citymarket Porvoon kauppiaspariskunnan haasteelliseksi kokema Facebook – markkinointi. Tähän ongelmaan kauppiaspariskunta halusi vastauksia huomioiden Facebook – tykkääjien mielipiteet. ... -
K-Market Töölöntori: Sisältösuunnitelma ja -kalenteri brändin kirkastamiseksi
(2022)Sosiaalisen median markkinoinnin yleistyessä tulisi yrityksen alasta riippumatta olla sosiaalisessa mediassa. Jotta markkinointi sosiaalisessa mediassa olisi mahdollisimman tehokasta, tulisi sitä suunnitella huolella. ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
K-Pop Marketing Strategy: BTS
(2022)Korean popular music, shortened as K-pop, has spread globally in the recent years. One of the biggest K-pop act that has played part in the popularization of it has been BTS. The aim of this thesis is to understand ... -
Kaarinan lapset ja nuoret : kehittämishanke : Kuvaus Kaarinan lasten ja nuorten hyvinvointisuunnitelman tekemisestä vuosille 2010-2014
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2015)Kaarinassa tehtiin vuosien 2009–2010 aikana lasten ja nuorten hyvinvointisuunnitelma. Suunnitelman tarve on määritelty lastensuojelulaissa. Suunnitelmaa varten nykyiset lasten ja nuorten palvelut kartoitettiin kyselyjen ... -
Kadonneen valkoisen naisen syndrooma Ilta-Sanomien ja MTV:n verkkouutisissa
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2016)Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan uutisanalyysin avulla, toteutuuko niin kutsuttu kadonneen valkoisen naisen syndrooma Ilta-Sanomien ja MTV:n kadonneita henkilöitä käsittelevässä verkkouutisoinnissa. Opinnäytetyössä ... -
Kahden sosiaalisen median sivuston käytettävyys
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyön aiheeksi valittiin kahden sosiaalisen median sivuston käytettävyys, sillä sosiaalisen median palvelut ovat nykyään todella suosittuja. On olemassa niin laaja valikoima sosiaalisen median palveluita, joten ... -
Kahden systeemin rajapinnalla - kohti demokraattista organisaatiota
(Into Kustannus Oy, 2023) -
Kahvakuulaharjoitepankki voiman, liikkuvuuden, tasapainon ja liikehallinnan kehittämiseen jääkiekossa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytteen tuloksena syntynyt harjoittelumateriaali tuotettiin toimeksiantona Kansainvälisen Jääkiekon Kehityskeskuksen (IIHCE) käyttöön. Materiaalin harjoitteet kuvattiin videoina osaksi IIHCE:n ylläpitämää Hockey Centre ... -
Kahvakuulaopas kotiharjoitteluun
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön tavoitteena oli valmistaa kotiharjoittelu opas. Opinnäyte projekti toteutettiin produktina, jonka tuloksena syntyi harjoitteluopas kahvakuulaa liikuntavälineenä käyttäville ihmisille, liikuntaa ohjaaville ... -
Kahvi palvelutuotteena Fazer Café Kluuvikadun asiakkaiden kokemana
(2022)Tässä opinnäytetyössä tutkitaan kahvia palvelutuotteena asiakkaiden kokemana. Tarkoituksena on selvittää, miten asiakkaat valitseva kahvinsa ja mikä heitä miellyttää palvelussa. Tutkimus- tyyppinä käytetään kyselylomakkeita, ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Kahvila X:n asiakaskokemus ja sen kehittäminen
(2024)Opinnäytetyö suoritettiin toimeksiantajana toimineelle Kahvila X:lle, ja sen tarkoituksena oli tutkia asiakasymmärryksen ja asiakaskokemuksen merkitystä kahvilatoiminnassa. Asiakasymmärrysosiossa käsiteltiin segmentointia ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Kahvila-alan kehitys ja tulevaisuuden trendit Suomessa
(2024)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää kahvila-alan esimiesten näkemyksiä alan trendeistä ja siitä mitä kahvila-asiakas tulevaisuudessa haluaa. Lisäksi selvitettiin asiantuntijoiden havaitsemia heikkoja signaaleja ja heidän ... -
Kahvilan kysynnän ja kilpailutilanteen selvittäminen
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)Opinnäytetyön aiheena on kahvilayrityksen kysynnän ja kilpailutilanteen selvittäminen eli onko kahvilayrityksen perustaminen kannattavaa Helsingin Vallilaan. Yrityksen toimiala määritellään tilastoluokituksen mukaisesti, ... -
Kahvilapalvelun asiakaslähtöinen kehittäminen
(2023)Toimeksiantajana tälle tutkimustyyppiselle opinnäytetyölle toimi Kirjalan Kahvipaahtimo. Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää kehitysehdotuksia kahvilan palvelukokonaisuuteen asiakaskyselyn avulla. Tutkimuksessa kartoitettiin ... -
Kahvin hankinta ja sijoittaminen
(2022)Kahvilla on aina ollut merkittävä asema erinäisissä kulttuureissa, mutta siihen sijoittaminen, johon tämä opinnäytetyö keskittyy, on ollut kaikessa hiljaisuudessa muun raaka-ainemarkkinan ohella. Opinnäytetyön tavoitteena ... -
Kahvitottumukset ja kahvipalvelun vaikutukset Warrior Coffeen asiakasyrityksessä
(Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2018)Warrior Coffee on harvoja luomusertifioituja pienpaahtimoja Suomessa. Warrior Coffeen palveluihin kuuluu kahvi- sekä teetuotteiden lisäksi toimistokahvipalvelu, joka sisältää kahvilan tai kahvipisteen konseptisuunnittelun, ... -
Kaikilla on oikeus harrastukseen - Kehittämissuunnitelma maahanmuuttajalasten ja -nuorten kotouttamisen edistämiseksi liikunnan avulla
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia hyvinvointijärjestö WAU ry:lle kehittämissuunnitelma maahanmuuttajataustaisten lasten ja nuorten liikuntatoiminnan toteuttamista varten. Kehittämissuunnitelman avulla WAU ry voi kehittää ... -
Kaikki vaikuttaa kaikkeen - Korkeakouluyhteisön pedagogista hyvinvointia kehitetään yhteistyössä
Pedagogi : 1 (Haaga-Helia Ammatillinen opettajakorkeakoulu, 2022) -
Kaizen- työtavan hyödyntäminen valituissa asiakaspalvelun prosesseissa
(2022)Opinnäytetyössä dokumentoidaan toimeksiantajan erikseen nimeämässä yksikössä suoritetun Kaizen- työpajasarjan prosessi. Kaizen- työpajojen tarkoituksena on henkilöstön avulla löytää ongelmakohdat palveluntuotannossa ja sen ...