Haku
Viitteet 1-7 / 7
Yritysten kyvykkyydet datan hyödyntämisessä – Datasta oppiminen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2023)
Vuoden 2022 aikana laadimme selvitystyön Oulun alueen yritysten datakyvykkyydestä. Tämä artikkeli perustuu osittain selvitystyön tuloksiin ja esittelee tekijöitä, jotka vaikuttavat yritysten kykyyn hyödyntää dataa ...
Yritysten kyvykkyydet datan hyödyntämisessä : ympäristön seuranta
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2023)
Vuoden 2022 aika laadimme Dataki-hankkeen osana selvitystyön Oulun alueen yritysten datakyvykkyydestä. Tämä artikkeli perustuu osittain selvitystyön tuloksiin ja esittelee tekijöitä, jotka vaikuttavat yritysten kykyyn ...
Digitaalisen markkinoinnin analytiikan käyttöönottaminen yrityksessä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2023)
Markkinointiorganisaation kyvykkyydet hyödyntää dataa
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2023)
Yritysten kyvykkyydet datan hyödyntämisessä – Datasta tehtyjen löydösten integrointi ja datan hyödyntämisen koordinointi
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2023)
Vuoden 2022 aika laadimme Dataki-hankkeessa selvitystyön Oulun alueen yritysten datakyvykkyydestä. Tämä artikkeli perustuu osittain selvitystyön tuloksiin ja esittelee tekijöitä, jotka vaikuttavat yritysten kykyyn hyödyntää ...
Ketterä päätöksenteko ja asiakaskeskeinen dataosaaminen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2023)
Nykyajan nopeasti kehittyvässä liiketoimintaympäristössä vanha sanonta ”tieto on valtaa” ei ole koskaan ollut totuudenmukaisempi. Organisaatiot pystyvät hankkimaan ennennäkemättömän määrän dataa, joka syntyy monista eri ...
Johdon rooli datalähtöisyyden kehittämisessä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2023)