Haku
Viitteet 1-10 / 13
Kuinka aloittaa digitaalinen markkinointi?
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Dynaamisella hinnoittelulla lisää myyntiä ja kannattavuutta verkkokauppaan
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Automatisoidun dynaamisen hinnoittelun käyttöönottamisen vaiheet
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Asiakaskokemus digitaalisen markkinoinnin suunnittelun perustana
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Digitaalinen markkinointi voi parantaa yrityksesi kilpailutilannetta
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2020)
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu perustuu tavoitteiden, strategian ja taktisten vaihtoehtojen ymmärtämiseen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelu alkaa nykytilanteen ymmärtämisestä
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)
Avainsuorityskykyindikaattorit (KPI:t) digitaalisen markkinoinnin tehokkuuden perustana
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)
Käytännön vinkkejä laadukkaan asiakaskokemuksen kehittämiseen verkkopalveluissa
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii-hanke (DIMMY 2.0), 2021)
Verkkosivujen optimoinnilla parempaan asiakaskokemukseen
(Oulun ammattikorkeakoulu, Digilii–hanke (DIMMY 2.0), 2021)