Haku
Viitteet 1-6 / 6
Bioanalytiikan alakohtaiset YAMK-opinnot syventävät osaamista ja auttavat urakehityksessä
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)
Kannustava ja positiivinen ilmapiiri motivoi työntekijää
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)
Henkilöstön osaamisen kehittäminen kuuluu esimiestyöhön. Työntekijöiden osaamisen tunnistaminen hyödyttää niin työntekijää kuin organisaatiotakin, mutta sen haasteena on työntekijöiden hyvä tuntemus. Esimiehen tuki ...
SotePeda 24/7 -hankkeen avoimesti toteutettavien opintojen taustalla on yhteisöllisen oppimisen malli
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2021)
SotePeda 24/7 -hankkeessa kehitettiin pedagogisia ratkaisuja ja malleja monialaisesti. Kaksivuotiseen (2018–2020) hankkeeseen osallistui 23 korkeakoulua. Hankkeessa tuotettiin monenlaisia materiaaleja ja opintokokonaisuuksia ...
TerveyskyläPRO-sivuston materiaalit tutuiksi sosiaali- ja terveydenhuollon ammattilaisille
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)
Blogikirjoituksessa esitellään ammattilaisille suunnattuun TerveyskyläPRO-palveluun palvelumuotoilun menetelmin tuotettu TerveyskyläPRO-sivuston perehdytys- ja käyttöönottomalli. Luotu malli kertoo yhdellä silmäyksellä ...
Asiakkaan ohjaukseen tukea Diabeteksen kylänraitilta
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)
Sähköiset palvelut mahdollistavat monipuolisen oman terveyden ja hyvinvoinnin seurannan. MODI-erikoistumiskoulutuksen kehittämistehtävänä koottiin diabeetikon asiakasohjauksessa hyödynnettävät materiaalit Terveyskylä.fi-sivuilta ...
Terveyskylä.fi-ohjausmateriaalista tukea AVH:n sairastaneen potilaan läheisten ohjaukseen
(Oulun ammattikorkeakoulu, 2022)
Läheisen sairastuessa aivoverenkiertohäiriöön, on omaisten tiedon tarve suuri. Ammattilaisilla meneekin paljon aikaa läheisten kysymyksiin vastaamisessa. Tämän blogiteksti perustuu kehittämistehtävään, jossa tavoitteena ...