Haku
Viitteet 1-10 / 86
Kelan Kanta -palveluiden chatbot tulevaisuuden työkaluna digitaalisessa asiakaspalvelussa
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tutkimuksellinen kehittämistyö, jonka tarkoituksena on kehittää Kelan digitaalisen chatbotin eli Sobotin käyttömahdollisuuksia. Sobotti toimii Kanta -palveluiden yhtenä asiakaspalvelijana. Tavoitteenamme ...
Yritysyhteistyön kehittäminen: Case BusinessOulun työllisyyspalvelut
(2019)
Opinnäytetyö on tehty BusinessOulun työllisyyspalveluille ja se koskee työnantajille suunnattuja palveluita. Loppuvuodesta 2018 työllisyyspalveluilla koettiin henkilöstö- ja organisaatiomuutosten aikaan tarvetta jäsentää ...
Opit talon tavoille : BusinessOulun henkilöstöopas
(2019)
Opinnäytetyö tehtiin Oulun kaupungin Business Oulu -liikelaitokselle, jossa on ollut viimeisen kahden vuoden aikana isoja organisaatiomuutoksia ja jonka henkilöstömäärä on kaksinkertaistunut. Huomattava osa organisaation ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen tarkastuspalvelussa: Case Oulun kaupunki
(2019)
Kehittämistyön toimeksiantaja oli Oulun kaupungin ulkoisen tarkastuksen yksikkö ja kehittämisen kohteena organisaation sisäinen palveluprosessi. Työn tavoitteena oli selvittää millaisia odotuksia ja kokemuksia asiakkailla ...
Henkilöstökokemuksen kehittäminen perehdytyksen osalta palvelumuotoilun keinoin: perehdytyskäsikirjan luominen yrityksen työvälineeksi
(2020)
Perehdytys on suunnitelmallista ja tavoitteellista toimintaa, jolla on suora yhteys henkilöstökokemukseen sitoutumisen ja työmotivaation kautta. Perehdytyksen katsotaan olevan yksi organisaation tärkeimmistä prosesseista, ...
Ikäihmisten kuntouttavan päivätoiminnan kehittäminen : Tutkimuksellinen kehittämistyö
(2019)
Ikäihmisten kuntouttavan päivätoiminnan tavoitteena on hoidon, kuntoutuksen ja viriketoiminnan avulla tukea ikäihmisiä selviytymään kotonaan sekä säilyttämään toimintakykynsä. Päivätoiminnan perustehtävänä on tarjota ...
Tukea työnantajaksi ryhtymiseen: Tuetun työllistymisen työhönvalmennukseen liittyvän työnantajayhteistyön kehittäminen Nuorten Ystävien klubitaloissa
(2021)
Tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli kehittää Nuorten Ystävien klubitalojen työnantajayhteistyötä tuetun työllistymisen kontekstissa palvelumuotoilun keinoin. Tavoitteena oli pitkällä tähtäimellä edistää ...
Oulun seudun yhteispäivystyksen yleislääketieteen hoitopolkujen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin: Tutkimuksellinen kehitystyö
(2020)
Oulun seudun yhteispäivystyksessä aloitettiin henkilöstöresurssien uudelleenorganisointi syksyllä 2017, koska etenkin yleislääketieteen puolen työkuormitus oli epätasaista ja potilaiden jonotusajat olivat pitkiä. Kehitystyön ...
Henkilökuntaetujen kartoittaminen
(2020)
Kansainvälisen IT-alan yrityksen, Case-yrityksen, henkilöstössä on esiintynyt vaihtuvuutta viime vuosien aikana. Yrityksen pitkäaikaisia työntekijöitä on siirtynyt muiden työnantajien palvelukseen. Tämän vuoksi toimeksiantajan ...
Palveluprosessi selkeäksi palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön lähtökohtana oli Työterveys Virta Oy:n sähköisen oirearviopalveluprosessin selkiyttäminen palvelumuotoilun keinoin. Työterveys Virran työntekijöille toteutetuissa työpajoissa alkuvuodesta ...