Haku
Viitteet 1-10 / 45
Asiakaskokemuksen kehittäminen tarkastuspalvelussa: Case Oulun kaupunki
(2019)
Kehittämistyön toimeksiantaja oli Oulun kaupungin ulkoisen tarkastuksen yksikkö ja kehittämisen kohteena organisaation sisäinen palveluprosessi. Työn tavoitteena oli selvittää millaisia odotuksia ja kokemuksia asiakkailla ...
Skaalautuva asiakasmenestysprosessi SaaS-yrityksessä : Asiakaspalvelun ja tukitoimintojen roolien kehittäminen
(2020)
Tämän toiminnallisena opinnäytetyönä toteutetun kehittämistyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajayrityksen asiakasmenestyksen strategiaa tukeva mallinnettu palvelukonsepti, jonka avulla voidaan luoda sujuva ja skaalattava ...
SaaS-ohjelmiston automatisoitu myynti ja käyttöönottoprosessi: Case Intro perehdytysohjelmisto
(2020)
SaaS-ohjelmiston käyttöönottoprosessi on onnistuneen käyttäjäkokemuksen kannalta tärkeä osa tuotetta. Onnistuneella käyttäjäperehdytyksellä on monia vaikutusta käyttäjän säilyttämiseen sekä sitouttamiseen ja tuotteen käytön ...
Tekstiiliverkkokaupan asiakaslähtöinen kehittäminen
(2019)
Internetin avulla sähköinen kaupankäynti on yleistynyt globaalisti, sillä maantieteellisellä sijainnilla ei ole enää merkitystä. Verkkokauppatoiminnassa menestyminen on haastavaa. Verkkokauppa on osa monikanavaista ...
Asiakaskokemuksen selvittäminen Kartanot Kiitoon -hankkeessa: Asiakaslähtöisyys yritys- ja yhteisöasiakkaiden palveluiden kehittämisessä
(2020)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli selvittää Kartanot Kiitoon -hankkeen yrityksien yritys- ja yhteisöasiakkaiden asiakaskokemusta ja syventää saaduilla tiedoilla hankkeen yrittäjien asiakasymmärrystä. Lisäksi tuotiin esille ...
Asiakastyytyväisyyden mittaamisen kehittäminen osana vuokrataloyhtiön palvelu-uudistusta
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Sivakka, joka on Oulun alueen suurin vuokrataloyhtiö. Yritys uudisti palveluitaan ja otti käyttöönsä uuden monikanavaisen kontaktinhallintajärjestelmän, minkä myötä asiakastyytyväisyyden ...
Palvelukokonaisuuden asiakaskokemuksen kehittäminen
(2021)
Tämän kehitystyön tarkoitus oli vastata siihen, miten Tosibox Oy:n palvelukokonaisuutta voidaan kehittää siten, että asiakaskokemus siinä paranee. Kehitystyö tutki asiakaskokemuksen rakentumista asiakkaan ja palveluntarjoajan ...
Ammatillisten esihenkilö- ja johtamistutkintokoulutusten kehittäminen Hyriassa
(2024)
Tämä opinnäytetyö on tehty Hyria koulutus Oy:n Johtaminen ja yrittäjyys -osastolle, joka toteuttaa 2. asteen ammatillisia ammatti- ja erikoisammattitutkintoja erityisesti esihenkilö- ja johtamistehtävissä sekä yrittäjinä ...
Asiakaskokemus täydennyskoulutuksissa
(2023)
Suomen väestöluku pienenee, ja osaavan työvoiman löytäminen on monille aloille yhteinen haaste. Samaan aikaan työelämä muuttuu koko ajan. Riittävän osaamisen varmistaminen vaatii jatkuvaa oppimista ja osaamisen kehittämistä. ...
Perintäpalvelun asiakaskokemuksen kehittäminen
(2023)
Taloushallintoalan yritysten tarve sopeutua muuttuviin markkinaolosuhteisiin on jatkuvaa. Yritysten on oltava valmiita laajentamaan palveluvalikoimaansa ja etsimään uusia tapoja tarjota lisäarvoa asiakkailleen, sillä ...