"radiokanavat" - Selaus asiasanan mukaan Humanistinen ammattikorkeakoulu

    • Kysely Radio Rockin sähköisen suoramarkkinoinnin kehittämiseksi 

      Pyykkö, Katja (Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyöni tavoitteena on verrata Radio Rockin kaupallisiin kilpailuihin osallistuneiden ja Radio Rockin kuuntelijoiden profiileja sekä kilpailuihin osallistuneiden valmiutta ottaa vastaan suoramarkkinointia. Tutkitusta ...
    • Radiokanavan musiikki ja sen merkitys pandemia-aikana - case YleX 

      Laine, Jenni (2020)
      Keväällä 2020 koronapandemian vallitessa erilaiset radiokanavat joutuivat miettimään, miten pandemiaan ja sen aiheuttamiin muutoksiin reagoitaisiin. Monien arkipäiväisten asioiden merkitys ja kulutustottumukset muuttuivat. ...
    • Tapahtuma kaupallisen radiokanavan markkinointikeinona – miten ja miksi? 

      Pihamaa, Jatta (Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämä opinnäytetyö on opas tapahtumien hyödynnettävyyteen markkinoinnin keinona kaupallisen radion toimijoille. Tilaajana toimii SBS Discovery Radio Oy, jonka näkökulmasta tarkastelen asiaa. Käytän koko työn läpi esimerkkinä ...
    • YleX-radiokanavan näkyvyyden kehittäminen tapahtumissa 

      Latvanen, Jenni (Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tässä opinnäytetyössä selvitän, kuinka hyvin ja minkälaisten keinojen avulla opinnäytetyön tilaaja, radiokanava YleX, tavoitti kävijät kesällä 2015 omassa tapahtumassaan sekä yhteistyökumppanitapah-tumissa. Lisäksi ...