"laatu" - Selaus asiasanan mukaan Vaasan ammattikorkeakoulu

    • 3D-koordinaattimittakoneen ZEISS MC850 käytön optimointi ja kehittäminen vastaanottotarkastuksessa 

      Hilden, Jukka (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2012)
      Opinnäytetyö on tehty Wärtsilä Finland Oy Servicen Quality control department-osastolle. Työn tarkoituksena oli parantaa ja ohjeistaa toimintaa tarkastamon modernisoidulla 3D-mittakoneella sen ympäristössä. Tavoitteena oli ...
    • Aktiivimateriaalin laadun vaikutus oikosulkumoottorin hyötysuhteeseen 

      Rantala, Aatu-Oskari (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämä opinnäytetyö on tehty Vaasan ammattikorkeakoulussa keväällä 2014. Opinnäytetyön tilaajana oli ABB Oy, Motors and Generators Vaasasta. Työssä tutkittiin oikosulkumoottorin aktiivimateriaalin laatua ja niiden vaikutusta ...
    • Alihankinnan asennusohjeistus : HTT Winding, Viro 

      Kujanpää, Timo (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2013)
      Työn tavoitteena oli alihankinnan laadun parantaminen ohjeistamalla alihankintaamme tarkemmilla ja yksityiskohtaisemmilla ohjeistuksilla. ABB:n aikaisempi ohjeistus käsitteli ainoastaan yleispäteviä asioita. Kiinnitimme ...
    • Alumiinin valuprosessin laadun parannus 

      Anttila, Tuomas (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia alumiinin valuprosessia Mäkelä Alu Oy:n valimossa. Tavoitteena oli etsiä valuprosessin lopputulokseen vaikuttavia tekijöitä, joita muuttamalla voidaan parantaa lopputuloksen ...
    • Asiakas/potilaspalauteprosessin kehittäminen terveyspalveluiden laatutyössä 

      Peltomäki, Heli (2020)
      Asiakaslähtöisyys on yksi Vaasan kaupungin Terveyspalveluiden arvoista. Tämä opinnäytetyönä tehty kehittämistyö liittyi osana Vaasan kaupungin Terveyspalveluiden SHQS-laatutunnustuksen tavoitteluun asiakas/potilaspalaute ...
    • Asiakaspalvelun kehittäminen: Case Hitachi ABB Power Grids 

      Tampsi, Rose-Marie (2021)
      Tämä opinnäytetyö oli osa Hitachi ABB Power Gridsin asiakaspalvelun kehittämisprojektia. Toimeksiantaja yrityksen tavoitteena oli löytää yrityksen Front End Sales (FES) -tiimin tuottamasta asiakaspalvelusta kehityskohteita ...
    • Asiakastyytyväisyys & Laatu 

      Tuominen, Väinö (2021)
      Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys kuntosalin laatuun kokonaisuutena. Tutkimuksessa luotiin kyselylomaketta hyödyntäen kattava katselmus asiakkaiden näkemykseen yrityksen laadusta, mitkä olivat ...
    • Asiakastyytyväisyys Laivakahvila Hailuodossa 

      Lehtonen, Riikka (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää Laivakahvila Hailuodon asiakkaiden tyytyväisyyden taso kesällä 2014. Lisäksi haluttiin tietää, millaisia mielipiteitä ja ideoita heillä on kahvilaa ja sen yhteydessä toimivaa ...
    • Asiakastyytyväisyys Vaasan kaupunginteatterissa 

      Rosenqvist, Miia (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2012)
      Teatterilla on erityinen voima, valttikortti – teatterissa katsoja kohtaa elävät näyttelijät. Erilaisen massaviihteen ja -median keskellä teatteri toimii parhaimmillaan elämysten synnyttäjänä ja keskustelun herättäjänä. ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely : Case Brasserie & Bar Fondis 

      Holmberg, Annika (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2016)
      Tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää Brasserie & Bar Fondiksen asiakastyytyväisyyttä ja remontin vaikutusta ravintolassa asioimiseen. Kyselytutkimuksessa käytettiin kvantitatiivista eli määrällistä tutkimusta, joka ...
    • Asiakastyytyväisyyskysely merituonnin asiakkaille 

      Ranta-Korpi, Julius (2024)
      Tämän opinnäytetyön tutkimusongelmana on selvittää toimeksiantajayrityksen DSV Air & Sea Oy:n merituontiosaston asiakkaiden tyytyväisyyttä yrityksen tarjoamiin palveluihin sekä tuontiprosessin yleiseen kulkuun ja auttaa ...
      Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
    • Asiakastyytyväisyysmittaus : Case Skafferiet ar Ritz 

      Pellikka, Jenna (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)
      Opinnäytetyöni käsittelee Vaasassa sijaitsevan kulttuurinäyttämö/kahvilabaari Ritzin asiakastyytyväisyyttä. Skafferiet r.y. aloitti toimintansa entisen elokuvateatteri Ritzin tiloissa syyskuussa 2008. Tutkimuksen tavoitteena ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : (Case Sodexo Park Vaasa) 

      Kenttä, Sanna (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämä opinnäytetyö on tehty Vaasan Sodexo Parkin toimeksiannosta. Työn tarkoituksena oli selvittää ravintola Parkin kokoustarjoilutilaajien tyytyväisyyttä palvelukonseptin toimivuuteen sekä tuotteisiin. Työn teoriaosassa ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : Case K-market Pirkka 

      Mattila, Emilia (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee Laihian K-market Pirkan asiakkaiden tyytyväisyyttä kauppaa kohtaan. Tutkimuksen avulla haluttiin selvittää asiakastyytyväisyyttä kaupan palvelusta, tuotteista ja kanta-asiakasohjelmasta. ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : Case Low and Loud 

      Porkola, Aleksi (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2015)
      Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä Low and Loud -yrityksen vasta avattuun verkkokauppaan. Tutkimuksessa haluttiin myös selvittää, millaisia odotuksia asiakkailla oli verkkokauppaostosten ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : Case Siwa Gerbyntie 

      Peltoniemi, Silvia (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2012)
      Tämä opinnäytetyö tehdään toimeksiantona Siwa Gerbyntielle. Myymälä sijaitsee Vaasan lähiössä oivalla paikalla lähellä asiakkaitaan. Työn tehtävänä on selvittää, ovatko Siwa Gerbyntien asiakkaat tyytyväisiä kaupan eri ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus : Case: Vaasan keskustan H&M 

      Ahmeti, Fitore (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2014)
      Asiakastyytyväisyystutkimus on opinnäytetyöni, joka käsittelee Vaasan keskustan H&M:n asiakkaiden tyytyväisyyttä palvelua kohtaan sekä tuotettu lisäarvo. Tavoitteena on selvittää miten asiakaspalvelua voidaan kehittää ja ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus Case: K-citymarket Vaasa 

      Peltola, Hanna-Maaret Krista (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tämä opinnäytetyö käsittelee Vaasan keskustan K-citymarketin asiakkaiden tyytyväisyyttä kaupan kosmetiikkaosaston tuotteita ja palvelua kohtaan. Tavoitteena oli tutkia miten kauppa voisi kehittää kosmetiikkaosaston toimintaa, ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus palvelun laadusta; Case New Yorker Oy 

      Hautala, Veera (2021)
      Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyys sekä asiakkaan kokemus palvelun laadusta New Yorker -myymälöissä. Liike tarjoaa sekä miehille että naisille vaatteita ja asusteita nykymuodin mukaan. Opinnäytetyön ...
    • Asiakastyytyväisyystutkimus Vaasan lentoasema 

      Koivulahti, Elina; Väliharju, Tiia (Vaasan ammattikorkeakoulu, 2010)
      Tavoitteena opinnäytetyössämme on selvittää lähtevien matkustajien tyytyväisyyttä Vaasan lentoaseman lähtöselvitystä, ravintolaa, turvatarkastusta sekä fyysisiä toimitiloja koskien. Tutkimuksessa esitettävien taustakysymyksien ...